Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #61 Skrevet 8. juni 2010 En promiskuøs livsstil vil utelukke endel partnere. Tragisk hvis en av dem er "den rette" - din sjelefrende. Er din rette en som gir seg blanke faen, så spiller det vel mindre rolle. Det som er både litt trist og komisk i disse debattene er at de mannfolka som utelukker kvinner pga slike ting selv anser seg som slike fantastiske partnere at dette skulle være ett tap for noen. En mann med slike holdninger er uansett ikke min sjelevenn, siden vi har så fundamentalt ulikt syn på sex. Jeg er vanligvis ikke tilhenger av å generalisere, men gjør det likevel, siden dere er så raske med å putte tilsvarende merkelapper på kvinner: Menn som har slike holdninger er, etter min erfaring ikke ønskede partnere. De har en slags holdning om at sex er noe kvinner sitter på, og porsjonerer ut til menn for å belønne og straffe. Som regel er de også usikre på seg selv som partner, og har ett overdrevent kontrollbehov. Det jeg ønsker meg er en mann som ser på sex som en felles glede mellom to mennesker, som har skjønt at kvinner også synes det er digg å pule, og ikke ser noe galt i at vi også gjør det når vi har lyst, samme om det er for en kveld eller resten av livet. Og sånne menn har selvtillit nok til å drite i hvor mange partnere hun har hatt før.
Steinar40 Skrevet 8. juni 2010 #62 Skrevet 8. juni 2010 Det jeg ønsker meg er en mann som ser på sex som en felles glede mellom to mennesker, som har skjønt at kvinner også synes det er digg å pule, og ikke ser noe galt i at vi også gjør det når vi har lyst, samme om det er for en kveld eller resten av livet. Og sånne menn har selvtillit nok til å drite i hvor mange partnere hun har hatt før. Derfor er det ekstremt viktig å finne ut av hvor grensene går på et tidligst mulig tidspunkt. Like barn leker best.
Gjest Tidssone Skrevet 8. juni 2010 #63 Skrevet 8. juni 2010 En promiskuøs livsstil vil utelukke endel partnere. Tragisk hvis en av dem er "den rette" - din sjelefrende. Er din rette en som gir seg blanke faen, så spiller det vel mindre rolle. Jeg vil bare ha... Altså. Mine tanker rundt hva en sjelefrende er, handler ikke om hvor mange partnere han har hatt. Dersom min sjelefrend synes jeg har hatt for få partnere, så kan man vel si at han ikke stiller i kategorien sjelefrend? Eller?
Djungelvrål Skrevet 8. juni 2010 #64 Skrevet 8. juni 2010 Hva tenker dere gutter om å date en 20-årig jomfru? Jeg er nemlig det. Ikke det at ingen har villet ha meg, men jeg har hatt lyst til å vente til jeg har funnet noen jeg vil gjøre det med, noen jeg har følelser for. Så derfor er jeg fortsatt jomfru. Synes det er ganske så flaut, så det er bare de nærmeste venninnene mine som vet at jeg er det. Burde jeg bare gjøre det i fylla og bli ferdig med det? Eller kan jeg vente på noen jeg er glad i, uten at han blir skremt bort av det faktum at jeg er jomfru? Eller kan jeg bare late som om jeg ikke er det? (heh, kanskje ikke så lett eller så lurt). Hva synes dere? Jeg var jomfru til jeg var 19. Ville vente til jeg ble kjærest med noen og det ble jeg. Men jeg tenkte heldigvis aldri at det var noe jeg måtte bli kvitt. Hvorfor det?? Jeg var stolt av det og ville at det skulle være spesielt. Ha litt respekt for deg selv da jente!
*Inspiration* Skrevet 8. juni 2010 #65 Skrevet 8. juni 2010 Finnes det noen lenger da? Tviler på at det finnes mange av disse i den norske rasen, men det finnes nok flere raser her, som ikke følger denne "vestlige tradisjonen" med sex for ekteskap!
Meridian Skrevet 8. juni 2010 #66 Skrevet 8. juni 2010 Det er ikke noe galt i å være jomfru, samtidig som det ikke er noe galt i å ikke være jomfru. Tror det heller er noe galt med de som har problem med det, og du har jo uansett ikke noe interesse av de som har problem med at du er jomfru. Dessuten hadde jeg mange venninner som var jomfru til de var 20, 22 og 24. Har en venninne som er 29 år og jomfru, kun fordi hun ikke har møtt noen enda, og fordi hun ikke vil ligge med noen som hun ikke har følelser for. Selv om man er jomfru, betyr ikke det at man ikke kan ha det godt med seg selv og å sex med seg selv.
Steinar40 Skrevet 8. juni 2010 #67 Skrevet 8. juni 2010 Tviler på at det finnes mange av disse i den norske rasen, men det finnes nok flere raser her, som ikke følger denne "vestlige tradisjonen" med sex for ekteskap! Joa, men det finnes nok noen unntak i den norske rasen også. Jeg mener forøvrig ikke at sex er noe galt, men det vil være fornuftig å bruke hue litt. Det sunneste er når to individer virkelig er glade i hverandre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå