*Inspiration* Skrevet 6. juni 2010 #21 Skrevet 6. juni 2010 Er det noe galt med jenter som har behov for-/liker sex/har funnet noen av de milliarder av menn på planeten bra nok, til å sex med dem? Har ikke påstått at det er noe galt med dem. Men det TS sier, er å ha sex med noen bare fordi at hun føler at hun må gjøre det, ikke fordi at hun vil. Men vi alle har vær våre oppfatninger av saker og ting. Jeg personlig står fast ved at sex og klining ikke er noe man absolutt må ha, eller har behov for. Alle vi har våre lyster, men noen grenser skal man ha!
Steinar40 Skrevet 6. juni 2010 #22 Skrevet 6. juni 2010 Hva tenker dere gutter om å date en 20-årig jomfru? Jeg er nemlig det. Ikke det at ingen har villet ha meg, men jeg har hatt lyst til å vente til jeg har funnet noen jeg vil gjøre det med, noen jeg har følelser for. Så derfor er jeg fortsatt jomfru. Synes det er ganske så flaut, så det er bare de nærmeste venninnene mine som vet at jeg er det. Burde jeg bare gjøre det i fylla og bli ferdig med det? Eller kan jeg vente på noen jeg er glad i, uten at han blir skremt bort av det faktum at jeg er jomfru? Eller kan jeg bare late som om jeg ikke er det? (heh, kanskje ikke så lett eller så lurt). Hva synes dere? Spar deg til en kar du virkelig stoler på og føler er den rette. Og ikke si noe om det før i siste sekund, så slipper det å være noe tema før det blir aktuelt.
kristian82 Skrevet 6. juni 2010 #23 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Hva tenker dere gutter om å date en 20-årig jomfru? Jeg er nemlig det. Ikke det at ingen har villet ha meg, men jeg har hatt lyst til å vente til jeg har funnet noen jeg vil gjøre det med, noen jeg har følelser for. Så derfor er jeg fortsatt jomfru. Synes det er ganske så flaut, så det er bare de nærmeste venninnene mine som vet at jeg er det. Burde jeg bare gjøre det i fylla og bli ferdig med det? Eller kan jeg vente på noen jeg er glad i, uten at han blir skremt bort av det faktum at jeg er jomfru? Eller kan jeg bare late som om jeg ikke er det? (heh, kanskje ikke så lett eller så lurt). Hva synes dere? Det hadde jeg bare vurdert som veldig positivt. Syns du skal gjøre det du føler er riktig. Å når du sier at du har lyst til å vente til du treffer en du har følesler for, så blir det jo egentlig veldig feil å gjøre det i fylla for å bli ferdig med det da. Ikke la deg "presse" til det fordi du føler at "alle andre" gjør det, eller har gjort det. Møter du en som blir skremt vekk av at du er jomfru, så er jo ikke han gutten for deg uansett. Endret 6. juni 2010 av kristian82
Essi89 Skrevet 6. juni 2010 #24 Skrevet 6. juni 2010 Tipoenger. Bær din besluttsomhet og ditt valg som et smykke i hjertet ditt, trådstarter. Vi har en vanvittig dragning mot sex før vi har opplevd det. Men ganske fort oppleves det som temmelig oppskrytt. Ja, ofte meningsløst. Og tilfeldig sex gir ofte grunnlag for å lure på hvilke bakteriekultur og soppslag som kan forsure tilværelsen. Pluss at det er lett å få bindingstendenser til kk - falsk forelskelse. Men den kan føles som ekte kjærlighetssorg. For byens hurragutter som driver å skjærer hakk i sengestolpen, er det selvsagt en fordel at jenta har vært inne ei vinternatt, så de kan smette rett opp der bak, og herje på, uten å ta så altfor mye hensyn til at dere skal møtes igjen. Da spiller det egentlig ingen rolle om du sitter igjen med et salig flir, eller om du strigråter. Men skal du ha deg en ordentlig gubbe, som du vil bygge opp noe langvarig med. Er eksklusivitet en gave som muligens krever litt livserfaring å sette pris på. Men sjansen for at det vil bli satt pris på, og at det vil sette deg i en spesiell posisjon hos fyren er større enn at det ikke betyr noe. Greit at kjærlighet kan få noen til å elske deg, tross alt. Men her er det snakk om en ganske spesiell binding. Ikke alle vet å verdsette den. Og de som har brukt den opp, vil lett begynne å hakke, fordi de hater alle som har noe som gjør dem mer attraktive enn dem selv. Det er strengt tatt ikke ditt problem. Bare vær obs på at der kan ligge skadefryd å lure bak tilsynelatende velmenende råd. Du har i alle fall noe å tilby din kjære, som de færreste på din alder har å tilby. De spiste opp lørdagsgodtet sitt i uka, og gjorde det til hverdagskost. Hahaha bra sagt!!
Steinar40 Skrevet 6. juni 2010 #25 Skrevet 6. juni 2010 Har ikke påstått at det er noe galt med dem. Men det TS sier, er å ha sex med noen bare fordi at hun føler at hun må gjøre det, ikke fordi at hun vil. Men vi alle har vær våre oppfatninger av saker og ting. Jeg personlig står fast ved at sex og klining ikke er noe man absolutt må ha, eller har behov for. Alle vi har våre lyster, men noen grenser skal man ha! Oi, grenser! Trodde nesten kvinner som deg med grenser var en utdødd rase jeg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #26 Skrevet 6. juni 2010 Hva synes dere? Noen erfaringer: 1. Selv var jeg jomfru til jeg var 23. Før jeg hadde hatt sex tenkte jeg veldig mye på det, men etterpå var det litt sånn "whatever". Altså, jeg tror man blir mye mer opptatt av det å ha sex når man er jomfru, derfor er det egenlig greit å bare få det unnagjort sånn at man slipper å bruke tid på å tenke på det. 2. Det med at jomfrudommen din liksom skal være en "gave" til en mann (som noen har nevnt her) er en tanke som hører hjemme på attenhundretallet. Hvis antallet sexpartnere jeg har hatt er det som avgjør om en mann respekterer meg eller ikke, så ville jeg ikke hatt ham i utgangspunktet. han må like meg for den jeg er, ikke for hvor mange peniser som eventuelt har vært i fitta mi. 3. Jeg hadde sex for første gang i fylla, og det var ikke så ille. Det var riktignok med en jeg på den tiden var forelsket i, men siden vi var fulle, så ble det jo litt unødvendig kaving for det. det ble aldri noe ordentlig mellom oss, men selve jomfruturen opplevde jeg likevel som helt ok, og jeg angret ikke. Jeg sa heller ikke fra at jeg var jomfru, rett og slett fordi jeg var full og ikke tenkte på det, og det gikk helt fint, men så fikk jeg ikke spesielt vondt heller. Noen får jo veldig vondt første gangen, og da er det jo greit å ha sagt ifra på forhånd. det med at den første gangen skal være så spesiell, det tror jeg er de færreste forunt å oppleve. Og jo lenger du venter, desto større blir forhåpningene, og sjansen for at du blir skuffa øker. 4. en venninne av meg tenkte at hun skulle "spare seg" og hadde ikke sex før hun nærmet seg 30. Dette tror jeg gjorde at det ble unødvendig mye press på alle hun datet, fordi hun alltid tenkte at de måtte de være "riktige". Og man vet jo sjelden om noen er "riktige" før man har kjent dem en stund, og da blir det ofte litt unaturlig å ikke ha sex. Etter at hun endelig hadde sex, så har hun opplevd dateprosessen som mye mer avslappet, fordi det ikke er så farlig med denne sexen lenger.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #27 Skrevet 6. juni 2010 Til TS sitt spørsmål, finnes det virkelig gutter som spør om du er jomfru før de avgjør om de vil date deg? Dette er da forhåpentligvis noe som de finner ut en god del senere under datingprosessen :gjeiper:
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juni 2010 #28 Skrevet 6. juni 2010 Jeg er for gammel til å gidde å feie over ei som er jomfru. Men guttunger på din egen alder vil nok se på deg som et fantastisk trofe. Så pul første fyren du blir kåt på og bli ferdig med det.
Steinar40 Skrevet 6. juni 2010 #29 Skrevet 6. juni 2010 Hvis antallet sexpartnere jeg har hatt er det som avgjør om en mann respekterer meg eller ikke, så ville jeg ikke hatt ham i utgangspunktet. han må like meg for den jeg er, ikke for hvor mange peniser som eventuelt har vært i fitta mi. Du kan innbille deg hva du vil, men faktum er at det er en klar sammenheng mellom hvilken respekt du får og antall sexpartnere du har hatt.
Gjest -L- Skrevet 6. juni 2010 #30 Skrevet 6. juni 2010 Hadde ikkje brydd meg i det hele tatt =), og er 20 selv. Syntes folk på våres alder legger for mye i at de har sex xD, det er ganske vanlig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #31 Skrevet 6. juni 2010 TS her: wow, trodde ikke det var så mange som var positive til det, ble litt letta jeg nå Greia er ikke det at jeg har tenkt lenge at jeg vil spare meg til "the one" med stor O altså. Det er bare det at jeg vil gjøre det med en jeg kjenner og stoler på, og som jeg har følelser for. Og siden jeg ikke blir så fort forelska, så har det bare ikke blitt noe... De mulighetene jeg har hatt har vært i fylla, og da har jeg [heldigvis?] hatt vett nok til å si nei. Sist gang jeg hadde muligheten hadde jeg gjort det, hvis det ikke hadde vært for at jeg hadde glemt å ta p-pillen noen dager før og derfor ikke var sikker. Det skal sies at det tok litt tid før jeg kom på det (var jo ikke helt edru heller), så han så jo deler av meg som ikke har vært andre forunt ennå. Sykt pinlig å måtte si stopp da, herregud, flaut. Men anyways. Det virker hvertfall som at de fleste av dere som har svart synes det er fint, og det gjør meg glad:) Det er flere som skriver at det med sex virker så stort og viktig før man har hatt det, og etterpå er det litt sånn "jaja, whatever, det var jo ikke så farlig". Jeg skjønner jo egentlig at det er sånn. Men likevel, så blir det til at jeg tenker en del på det. Vet egenltig ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, så stopper her jeg Feel free to comment!
Gjest Tidssone Skrevet 6. juni 2010 #32 Skrevet 6. juni 2010 Du kan innbille deg hva du vil, men faktum er at det er en klar sammenheng mellom hvilken respekt du får og antall sexpartnere du har hatt. Dette stemmer muligens blant neandretalermenn. De fleste menn har derimot ikke så mange tanker rundt hvor mange menn en dame har hatt. Trådstarter kan nok helt fint slappe av. Tror nok ikke så mange menn bryr seg om hvorvidt du er jomfru eller ikke, men heller er opptatt av at han liker deg ellers og at du har et avslappet fohold til kropp og din egen seksualitet.
Steinar40 Skrevet 6. juni 2010 #33 Skrevet 6. juni 2010 Dette stemmer muligens blant neandretalermenn. De fleste menn har derimot ikke så mange tanker rundt hvor mange menn en dame har hatt. Trådstarter kan nok helt fint slappe av. Tror nok ikke så mange menn bryr seg om hvorvidt du er jomfru eller ikke, men heller er opptatt av at han liker deg ellers og at du har et avslappet fohold til kropp og din egen seksualitet. Der tar du nok feil. Alle voksne mannfolk er mer eller mindre neandertalere. Og for en mann vil det være en klar fordel at dama har hatt færrest mulig sexpartnere. Sånn er det - samme hva du tror som kvinne. Det kan jo være at du foretrekker at din mann har hatt flest mulig damer, og dermed blir forvirret av dine preferanser.
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juni 2010 #34 Skrevet 6. juni 2010 Sist gang jeg hadde muligheten hadde jeg gjort det, hvis det ikke hadde vært for at jeg hadde glemt å ta p-pillen noen dager før og derfor ikke var sikker. Unnskyld meg frøken.. Men kan du se til helvete å bruke gummi? Pul av hjertens lyst. Men inntil du er i et etablert forhold, bruk gummi!
Gjest Tidssone Skrevet 6. juni 2010 #35 Skrevet 6. juni 2010 Der tar du nok feil. Alle voksne mannfolk er mer eller mindre neandertalere. Og for en mann vil det være en klar fordel at dama har hatt færrest mulig sexpartnere. Sånn er det - samme hva du tror som kvinne. Det kan jo være at du foretrekker at din mann har hatt flest mulig damer, og dermed blir forvirret av dine preferanser. Tror nok ikke det spiller noen rolle når man liker noen. Eller. De mennene jeg har møtt som er rundt femti, har mer slike holdninger du viser til. Menn på 20-30-40, har et mer avslappet forhold og er mer seksuelt trygge på seg selv. De har ikke noe behov for å ha kontroll på hvor mange partnere damen har hatt. Jeg spør aldri hvor mange partnere mine menn har hatt. Jeg har ingen idé om jeg har vært til sengs med en jomfru engang. Eller jo. Jeg vet om en, men det var fordi han fortalte det selv. Han ble ikke hverken mer eller mindre attraktiv av den grunn.
kristian82 Skrevet 6. juni 2010 #36 Skrevet 6. juni 2010 Tror nok ikke det spiller noen rolle når man liker noen. Eller. De mennene jeg har møtt som er rundt femti, har mer slike holdninger du viser til. Menn på 20-30-40, har et mer avslappet forhold og er mer seksuelt trygge på seg selv. De har ikke noe behov for å ha kontroll på hvor mange partnere damen har hatt. Jeg spør aldri hvor mange partnere mine menn har hatt. Jeg har ingen idé om jeg har vært til sengs med en jomfru engang. Eller jo. Jeg vet om en, men det var fordi han fortalte det selv. Han ble ikke hverken mer eller mindre attraktiv av den grunn. Trenger ikke være 50 år for at man legger vekt på det du. Noen syns det har betydning og sier litt om personen, andre bryr seg ikke. Så er jo bare at man holder seg unna hverandre da, holder seg til likesinnede. Å dra inn seksuell trygghet som generelt tilsvar er bare patetisk. Det er laaangt fra i alle tilfeller det er der skoen trykker. Kommer jo ann på hvorfor personen syns partneranntallet har betydning.
Gjest Tidssone Skrevet 6. juni 2010 #37 Skrevet 6. juni 2010 Trenger ikke være 50 år for at man legger vekt på det du. Noen syns det har betydning og sier litt om personen, andre bryr seg ikke. Så er jo bare at man holder seg unna hverandre da, holder seg til likesinnede. Å dra inn seksuell trygghet som generelt tilsvar er bare patetisk. Det er laaangt fra i alle tilfeller det er der skoen trykker. Kommer jo ann på hvorfor personen syns partneranntallet har betydning. Det kan hende du har rett og det kan hende jeg har rett. Finner det litt morsomt at når jeg drar inn seksuell trygghet i svaret mitt, så er det patetisk, men det er helt greit at du kan dra inn seksuell trygghet og si at det er langt fra i alle tilfeller det er sånn. Hva er de andre årsakene til at man ønsker en partner som har hatt færrest mulig partnere fra før? Jeg kommer ikke på noen positivt ladde ord for å ønske å vite noe om dette. Kontroll og utrygghet tenker jeg først og fremst er årsakene.
kristian82 Skrevet 6. juni 2010 #38 Skrevet 6. juni 2010 Det kan hende du har rett og det kan hende jeg har rett. Finner det litt morsomt at når jeg drar inn seksuell trygghet i svaret mitt, så er det patetisk, men det er helt greit at du kan dra inn seksuell trygghet og si at det er langt fra i alle tilfeller det er sånn. Hva er de andre årsakene til at man ønsker en partner som har hatt færrest mulig partnere fra før? Jeg kommer ikke på noen positivt ladde ord for å ønske å vite noe om dette. Kontroll og utrygghet tenker jeg først og fremst er årsakene. Du har ikke rett når du sier at de eneste mennene som bryr seg om partneranntallet er de som er seksuelt utrygge og har kontrollbehov. Det er naturlignok patetisk å stemple alle de som tenker ulikt som deg på det området, som gutter med selvtillits issues og minipikker. Som også sagt sa jeg at for noen er det nok i usikkerhet det bunner - men å si det gjelder for alle er feil. Du får høre på årsaken til hvorfor de tenker som de gjør før du plasserer de i slike "herskerteknikk" båser du benytter deg av.
Gjest Tidssone Skrevet 7. juni 2010 #39 Skrevet 7. juni 2010 Du har ikke rett når du sier at de eneste mennene som bryr seg om partneranntallet er de som er seksuelt utrygge og har kontrollbehov. Det er naturlignok patetisk å stemple alle de som tenker ulikt som deg på det området, som gutter med selvtillits issues og minipikker. Som også sagt sa jeg at for noen er det nok i usikkerhet det bunner - men å si det gjelder for alle er feil. Du får høre på årsaken til hvorfor de tenker som de gjør før du plasserer de i slike "herskerteknikk" båser du benytter deg av. Hva gjør at jeg bruker hersketeknikk, mens du ikke gjør? Føler også for å gjøre oppmerksom på at det er du som nevner minipikker her. Jeg har aldri nevnt det i forhold til å ha hatt få sexpartnere. Men det kan godt hende du har rett der. Dersom jeg hadde vært jomfru i dag, og skulle hevet meg utpå, så hadde jeg med glede takket ja til en mann med minipikk. Tror nok det kan gjøre opplevelsen mer behagelig.
Kamikatze Skrevet 7. juni 2010 #40 Skrevet 7. juni 2010 [...] Hva er de andre årsakene til at man ønsker en partner som har hatt færrest mulig partnere fra før? [...] Tror nok du kan ha rett i at dette betyr mest for menn som har vært ute ei regnværsnatt før. Yngre menn tenderer nok å idyllisere kvinnekroppen, og heve den opp på en pidestall. - Og kan aldri tenke seg at noe ved denne er negativt, inntil de opplever noe negativt. Nå er det engang sånn at menn flest synes at andre mannfolks kjønnsorgan og kroppsvæsker er noe av det ekleste som finnes. Og idet vi oppdager at det er omtrent ekvivalent å slikke ei velbrukt fitte, som å slikke pissoiret på et brunpubtoalett, er jomfruhinna den beste gaven din kjæreste kan gi deg. Det er denne eksklusiviteten som gjør at en kan elske med jenta, uten at en hær av andre mannfolk skal "komme i veien" for kjærligheten. I tillegg så innser vi som er eldre enn tjue, at alle menn hun har hatt, har satt negative spor. Og opplever å måtte lide for andre menns "tabber" og dævelskap. Uskyldige setninger, formuleringer eller ord kan gi syke reaksjoner, fordi en eks brukte de samme, i en negativ setting. Jomfruhinna gjør jenta for det første mer appetitlig, men er samtidig et tegn på at hun ikke kommer med et tonn negativ ballast. En uerfaren ung herre lar seg lettere dupere, og innbiller seg at antall tidligere partnere ikke betyr noe. Men mange endrer oppfatning når hodet smetter ut av den rosa skyen, og øynene åpner seg for virkelighetens grelle fakta. Å være med en velbrukt dame, funker så lenge en er i stand til å fortrenge all gammel gruff. Det ene er ikke rettere enn det andre. Folk er bare på forskjellige nivåer på dette området. Jeg tror ikke noen menn utelukker ei jente som kjæreste fordi hun er jomfru. Andre veien derimot... Tja...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå