Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Hva tenker dere gutter om å date en 20-årig jomfru? Jeg er nemlig det. Ikke det at ingen har villet ha meg, men jeg har hatt lyst til å vente til jeg har funnet noen jeg vil gjøre det med, noen jeg har følelser for. Så derfor er jeg fortsatt jomfru. Synes det er ganske så flaut, så det er bare de nærmeste venninnene mine som vet at jeg er det. Burde jeg bare gjøre det i fylla og bli ferdig med det? Eller kan jeg vente på noen jeg er glad i, uten at han blir skremt bort av det faktum at jeg er jomfru? Eller kan jeg bare late som om jeg ikke er det? (heh, kanskje ikke så lett eller så lurt). Hva synes dere?
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Jeg er jente på 24 og jomfru. Håper noen synes det er greit og
Kenneth199 Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Ser kun positive sider med å date ei jomfru. Det betyr jo at hun ikke er et løs tøs og har en viss respekt for seg selv. Du hadde hvert fall ikke skremt meg bort for å si det slik, tvert imot.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Men kjære vene, jente; er det ikke en date du evt skal på da? Er vel ikke meningen at hele verden skal vite om du er jomfru eller ikke da? Heller ikke den du dater. Det finnes tusen ting å snakke om og gjøre. Betyr det virkelig noe om du er jomfru?
Aloeman Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 er neppe noen menn som syns det er negativt. Er nok bare artig for en mann å ta jomfrudommen på en jente så ingenting å bekymre deg for Men si det påforhånd så han tar det ekstra rolig. Lykke til.
fink Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Jeg synes det er fint at du har spart deg, og jeg tror din fremtidige utvalgte kommer til å tenke det samme. =)
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #7 Skrevet 6. juni 2010 Betyr dating egentlig et ligg? Er det saken? I såfall: jøss! Så kjedelig.
*Inspiration* Skrevet 6. juni 2010 #8 Skrevet 6. juni 2010 Syns ikke det er noe å være flau over. Du burde heller være stolt over at du fortsatt er jomfru, og ikke er som de jentene som skifter som sprer beina for annenhver gutt. Vent til du finner den du føler er rett for deg. Er ingenvits å ha det, bare for å ha det, hvis du skjønner. Vær stolt, og hold fast ved det du mener. Du har ingenting å være flau over
Nikken Skrevet 6. juni 2010 #9 Skrevet 6. juni 2010 Personlig liker jeg jenter som har litt mer erfaring innenfor sex. De som vet hva de liker, har seksuell selvtillit osv (det skal være sagt at dette ikke er kvaliteter som kommer kun med erfaring). Har aldri tatt en jomfrudom, men liker man jenta så er vel ikke det et hinder.
gbnj Skrevet 6. juni 2010 #10 Skrevet 6. juni 2010 Hva tenker dere gutter om å date en 20-årig jomfru? Jeg er nemlig det. Ikke det at ingen har villet ha meg, men jeg har hatt lyst til å vente til jeg har funnet noen jeg vil gjøre det med, noen jeg har følelser for. Så derfor er jeg fortsatt jomfru. Synes det er ganske så flaut, så det er bare de nærmeste venninnene mine som vet at jeg er det. Burde jeg bare gjøre det i fylla og bli ferdig med det? Eller kan jeg vente på noen jeg er glad i, uten at han blir skremt bort av det faktum at jeg er jomfru? Eller kan jeg bare late som om jeg ikke er det? (heh, kanskje ikke så lett eller så lurt). Hva synes dere? Gjør ingenting om du er jomfru!
Stringfellow Skrevet 6. juni 2010 #11 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Ikke noe gale med det i det hele tatt! Du er ikke den eneste som har valgt å vente på den rette for å si det sann. At du har valgt å vente viser bare at du er moden og ikke tar det første og beste som kommer! Det er sikkert mange som setter stor pris på at du har spart deg kun for dem (den rette). Endret 6. juni 2010 av Stringfellow
gbnj Skrevet 6. juni 2010 #12 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Ser kun positive sider med å date ei jomfru. Det betyr jo at hun ikke er et løs tøs og har en viss respekt for seg selv. Du hadde hvert fall ikke skremt meg bort for å si det slik, tvert imot. Man kan vel ha respekt for seg selv selvom man har behov for-/liker sex/har funnet noen av de milliarder av menn på planeten bra nok, til å sex med dem? Endret 6. juni 2010 av gbnj
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #13 Skrevet 6. juni 2010 Som jeg skulle skrevet det selv! Er i helt samme situasjon som deg. Og må bare si; ikke tenk på det! Hva er du interessert i fra en gutt da? En som vil ha en jente med erfaring i senga, at det er viktigst, eller en jente med bra verdier og selvrespekt? Hvis du finner en gutt som ikke er interessert fordi du er jomfru er han uansett et dårlig kort. Synes absolutt ikke du bare skal få det overstått i fylla, spesielt ikke nå som du allerede har ventet såpass "lenge". Skal "all sparingen" plutselig ikke være verd en dritt lenger, og du blir like trashy som alle disse 15-16 åringene som sprer bena på enhver fest? Nei, jeg synes du skal holde på selvrespekten!! Og så får alle andre mene det de vil.
gbnj Skrevet 6. juni 2010 #14 Skrevet 6. juni 2010 Syns ikke det er noe å være flau over. Du burde heller være stolt over at du fortsatt er jomfru, og ikke er som de jentene som skifter som sprer beina for annenhver gutt. Vent til du finner den du føler er rett for deg. Er ingenvits å ha det, bare for å ha det, hvis du skjønner. Vær stolt, og hold fast ved det du mener. Du har ingenting å være flau over Er det noe galt med jenter som har behov for-/liker sex/har funnet noen av de milliarder av menn på planeten bra nok, til å sex med dem?
gbnj Skrevet 6. juni 2010 #15 Skrevet 6. juni 2010 Som jeg skulle skrevet det selv! Er i helt samme situasjon som deg. Og må bare si; ikke tenk på det! Hva er du interessert i fra en gutt da? En som vil ha en jente med erfaring i senga, at det er viktigst, eller en jente med bra verdier og selvrespekt? Hvis du finner en gutt som ikke er interessert fordi du er jomfru er han uansett et dårlig kort. Synes absolutt ikke du bare skal få det overstått i fylla, spesielt ikke nå som du allerede har ventet såpass "lenge". Skal "all sparingen" plutselig ikke være verd en dritt lenger, og du blir like trashy som alle disse 15-16 åringene som sprer bena på enhver fest? Nei, jeg synes du skal holde på selvrespekten!! Og så får alle andre mene det de vil. Er det noe galt med jenter som har behov for-/liker sex/har funnet noen av de milliarder av menn på planeten bra nok, til å sex med dem?
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #16 Skrevet 6. juni 2010 Er det noe galt med jenter som har behov for-/liker sex/har funnet noen av de milliarder av menn på planeten bra nok, til å sex med dem? Nei, absolutt ikke! Spørsmålet her er vel om man skal vente på "ham", eller om man bare skal få det overstått med en tilfeldig som man egentlig ikke vil ha. Om disse jentene "dine" har funnet en mann de ønsker å ha sex med er jo det supert for dem, men andre trenger litt lengre tid på å finne den rette/de rette
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #17 Skrevet 6. juni 2010 Hvis jeg hadde klart meg gjennom 18-20 årene uten å hatt sex så hadde jeg knust mang en selvtillit. Noe med mitt vesen og væremåte har alltid tiltrukket mannfolk/gutter kunn for sexen sin del. Ikke det at det er så positivt. Har fått dem krypende inn vinduet mitt og måttet hevet dem ut på nattestid. Egentlig litt sjarmerende nå når jeg tenker på det 10 år senere. Men herregud så løs jeg hadde blitt hadde jeg takket ja til alt. Men klarte ikke si nei til de jeg var forelsket i.. Men! Erfaringen jeg gjorde i en så ung alder har gjort meg til en dame med selvtillit og vilje til å utforske alt mulig med 1 partner nå. Han har bare fått en forsmak, men gleder meg til å fortsette videre på denne "sexreisen". Og jeg har dessuten utviklet evnen til å si nei nå, selv om jeg er forelsket. Det er så digg. Og det er så gøy! sex er gøy! Noen av mine beste kamerater startet som forelskelse->sengekamerat->kamerat. Heldigvis ikke alle.
Gjest Elijah Skrevet 6. juni 2010 #18 Skrevet 6. juni 2010 Jeg hadde elsket å innlede et forhold til en jomfru, så det er bare å sende meg en PM om du er interessert Neida, jeg bare kødder. Eller gjør jeg? Kanskje med det siste, men definitivt ikke med det første jeg sa ;)
Kamikatze Skrevet 6. juni 2010 #19 Skrevet 6. juni 2010 Syns ikke det er noe å være flau over. Du burde heller være stolt over at du fortsatt er jomfru, og ikke er som de jentene som skifter som sprer beina for annenhver gutt. [...] Vær stolt, og hold fast ved det du mener. Du har ingenting å være flau over Tipoenger. Bær din besluttsomhet og ditt valg som et smykke i hjertet ditt, trådstarter. Vi har en vanvittig dragning mot sex før vi har opplevd det. Men ganske fort oppleves det som temmelig oppskrytt. Ja, ofte meningsløst. Og tilfeldig sex gir ofte grunnlag for å lure på hvilke bakteriekultur og soppslag som kan forsure tilværelsen. Pluss at det er lett å få bindingstendenser til kk - falsk forelskelse. Men den kan føles som ekte kjærlighetssorg. For byens hurragutter som driver å skjærer hakk i sengestolpen, er det selvsagt en fordel at jenta har vært inne ei vinternatt, så de kan smette rett opp der bak, og herje på, uten å ta så altfor mye hensyn til at dere skal møtes igjen. Da spiller det egentlig ingen rolle om du sitter igjen med et salig flir, eller om du strigråter. Men skal du ha deg en ordentlig gubbe, som du vil bygge opp noe langvarig med. Er eksklusivitet en gave som muligens krever litt livserfaring å sette pris på. Men sjansen for at det vil bli satt pris på, og at det vil sette deg i en spesiell posisjon hos fyren er større enn at det ikke betyr noe. Greit at kjærlighet kan få noen til å elske deg, tross alt. Men her er det snakk om en ganske spesiell binding. Ikke alle vet å verdsette den. Og de som har brukt den opp, vil lett begynne å hakke, fordi de hater alle som har noe som gjør dem mer attraktive enn dem selv. Det er strengt tatt ikke ditt problem. Bare vær obs på at der kan ligge skadefryd å lure bak tilsynelatende velmenende råd. Du har i alle fall noe å tilby din kjære, som de færreste på din alder har å tilby. De spiste opp lørdagsgodtet sitt i uka, og gjorde det til hverdagskost.
Rumohra Skrevet 6. juni 2010 #20 Skrevet 6. juni 2010 Tipoenger. Bær din besluttsomhet og ditt valg som et smykke i hjertet ditt, trådstarter. Vi har en vanvittig dragning mot sex før vi har opplevd det. Men ganske fort oppleves det som temmelig oppskrytt. Ja, ofte meningsløst. Og tilfeldig sex gir ofte grunnlag for å lure på hvilke bakteriekultur og soppslag som kan forsure tilværelsen. Pluss at det er lett å få bindingstendenser til kk - falsk forelskelse. Men den kan føles som ekte kjærlighetssorg. For byens hurragutter som driver å skjærer hakk i sengestolpen, er det selvsagt en fordel at jenta har vært inne ei vinternatt, så de kan smette rett opp der bak, og herje på, uten å ta så altfor mye hensyn til at dere skal møtes igjen. Da spiller det egentlig ingen rolle om du sitter igjen med et salig flir, eller om du strigråter. Men skal du ha deg en ordentlig gubbe, som du vil bygge opp noe langvarig med. Er eksklusivitet en gave som muligens krever litt livserfaring å sette pris på. Men sjansen for at det vil bli satt pris på, og at det vil sette deg i en spesiell posisjon hos fyren er større enn at det ikke betyr noe. Greit at kjærlighet kan få noen til å elske deg, tross alt. Men her er det snakk om en ganske spesiell binding. Ikke alle vet å verdsette den. Og de som har brukt den opp, vil lett begynne å hakke, fordi de hater alle som har noe som gjør dem mer attraktive enn dem selv. Det er strengt tatt ikke ditt problem. Bare vær obs på at der kan ligge skadefryd å lure bak tilsynelatende velmenende råd. Du har i alle fall noe å tilby din kjære, som de færreste på din alder har å tilby. De spiste opp lørdagsgodtet sitt i uka, og gjorde det til hverdagskost. Fantastisk innlegg! Stor klem til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå