Gå til innhold

Gå med klær en har kjøpt


Gjest reebok

Anbefalte innlegg

Gjest reebok

Ok, her er noe jeg har lurt på;

Si at jeg kjøper en topp på f.eks Kappahl. Jeg tar den på meg, og går en annen dag inn på en annen Kappahl-butikk, hvor de har den samme toppen. Hvordan kan butikkpersonalet vite at jeg ikke har tatt med meg toppen inn i prøverommet, klipt av prislappen, og tatt den på meg og "later" som om den er min? Og hvordan kan jeg motbevise det, hvis jeg skulle blitt anklaget for å ha stjelt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

De sjekker prøverom regelmessig etter avklipte alarmer, og kan stoppe deg for å se om der er hull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest reebok

De sjekker prøverom regelmessig etter avklipte alarmer, og kan stoppe deg for å se om der er hull.

Nå vil dette være en topp med bare prislapp på, ingen alarm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke din jobb å motbevise at du ikke har stjålet klær du går kledd i når du går inn i en butikk. Herregud, om jeg skulle blitt anklaget for noe sånt hadde jeg bedt butikkpersonalet ryke og reise. Om de skal komme med noen sånne beskyldninger må de jo ha sett at du virkelig hadde tatt plagget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Opplevde noe lignende en gang, er ikke noe poeng i fortelle hele den historien. Det var en ubehagelig opplevelse, og litt av en jobb å bevise at jeg hadde kjøpt klærne tidligere. Men jeg fikk da gå til slutt!

Vel, jeg fikk iallfall høre av vekteren at jeg alltid måtte spare på kvitteringen og helst ha den med! Ja, ikke sant.

Men tror ikke du skal bekymre deg så mye, blir sjeldent noe problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt tanken, og kunne ikke falt meg inn å gå rundt med kvittering på alt jeg kjøper i butikkene. Skal jeg lete frem alle kvitteringene, bare fordi en vekter mener noe så idiotisk. Jeg ville kanskje spurt den vekteren om han var seriøs, og om han gjorde det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Man kan vel se/lukte om et plagg er litt brukt? Husker du hvor og ca klokkeslett du kjøpte plagget kan de sikkert ringe opp til butikken og sjekke det i systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man går inn i en butikk med klær som man har kjøpt i samme kjede burde man jo behandles som en perle, bæres på gullstol osv. Bedre reklame finnes jo ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...