Gå til innhold

~ Hva kommer du aldri til å bruke igjen? ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Alt kommer tilbake! Cordfløyel, slengbukser, blomstrede tapeter... Gang på gang har jeg sagt "Æsj - det der skal jeg aldri ta på meg".

Men gjett hvem som har en av hver farge i skapet sitt en måneds tid etterpå?

Hvilke ting/klær er du sikker på at du aldri kommer til å ende opp med igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Diiiger Ball-genser i pastell... Hadde enorme gensere i ungdomsskoletida for å skjule at jeg hadde mye større pupper enn alle de andre jentene og dermed unngå mobbing og kommentarer - og det er ikke det mest kledelige med digre, uformelige gensere på en allerede temmelig "well-endowed" kropp :roll:

Aldri mer!

Suz :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri aldri aldri til å gå med tights igjen! I hvert fall ikke sånn at rumpa synes!

Tenker du på sånne med strikk under hælen?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri aldri aldri til å gå med tights igjen! I hvert fall ikke sånn at rumpa synes!

I second that motion! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tights bruker jeg da på trening, korte da, shorts. Rumpa vises :ler:

Jeg vil ikke ha ball-genser. Faktisk har jeg hatt en sperre på olajakke, ettersom jeg gikk i det veldig mye på ungdomsskolen.. har ikke klart å kjøpe meg en siden! Høyvannsbukser kommer jeg heller ALDRI til å gå med. Jeg proklamerte i 5-årsalderen at jeg ALDRI skulle gå med slengbukser, aldri rutete bukser, og aldri noe rosa. Det har jeg holdt, bortsett fra at jeg har kjøpt meg en lys rosa sommertopp.. Ganske standhaftig denne damen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårbøyle!!! gikk med det på hele barneskolen...håert mitt har varige mèn fortsatt... :hår:

Boblekåpe...er lita og rund nok fra før av om jeg ikke skal hoppe på den trenden også gitt... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var "moteriktig" allerede på 80-tallet. Fornektet at rosa/turkis/lyseblå boblejakke og boots var pent og eide aldri de plaggene. Ikke tights heller.

OG ALDRI om det skal på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvlysende klær, pumps, nedbrettede gummistøvler og steinvaska olabukser.

UANSETT hvor moderne det blir!!! (Og jeg er rimelig stqandhaftig slik, lar meg ikke påvirke av mote nåe jeg har bestemt meg.) Ler meg ihjel av de som kjøper selvlysende pumps i disse dager. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri mer:

permanent

olabukser

tights

store t-skjorter

røde klær

men........lurer litt på det lilla palestinaskjerfet mitt...som jeg aldri har klart å kaste. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri mer:

olabukser

men........lurer litt på det lilla palestinaskjerfet mitt...som jeg aldri har klart å kaste. :blunke:

Hadde heller brukt ola-bukse enn palestina-skjerf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...