Gå til innhold

beige/nude sandaler med kilehæl (og litt platå)


tante fiolett

Anbefalte innlegg

Er på leting etter et par sandaler med kilehæl og litt platå (helst ikke skyhøye på 10-12 cm..)

Litt som disse

http://www.lillevinkelsko.no/kanna-basket-48512-beige-p-5899.html?osCsid=7cefb565d6ef3697bf392540fb585f84 (de hadde kun str 41 igjen)

eller disse

http://www.lillevinkelsko.no/mohino-vaqueta-1340020-brun-p-5884.html?osCsid=7cefb565d6ef3697bf392540fb585f84

Har sjekket i diversebutikker uten å finne. Har noen tips (gjerne også nettbutikker)?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

New Look i England har mye slike sko, men vet ikke om de har nettbutikk. De er billige, men tviler på om kvaliteten er den beste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, var inne og så i nettbutikken og der hadde mange slike sandaler! Ikke dyr frakt heller (£ 5 til Norge)! :) breathless, har du handlet der før? Lurer på om du vet hvordan størrelsene er? små/store/vanlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, var inne og så i nettbutikken og der hadde mange slike sandaler! Ikke dyr frakt heller (£ 5 til Norge)! :) breathless, har du handlet der før? Lurer på om du vet hvordan størrelsene er? små/store/vanlige?

har du link til nettbutikken ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Mener jeg så noe lignende på nelly.com også, men de var ikke like fine. Leter etter noe lignende selv, da jeg har en kjole i samme fargen som jeg sliter med å finne passende sko til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener jeg så noe lignende på nelly.com også, men de var ikke like fine. Leter etter noe lignende selv, da jeg har en kjole i samme fargen som jeg sliter med å finne passende sko til..

Nellys str er dog veeeeeldig varierende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...