marte- Skrevet 3. juni 2010 #1 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Hei! Er det noen som har bra tips for å oppnå en fin brunfarge på kort tid, en uke i syden ca.? (til en person med vanlig hud som blir både lett brun og solbrent) Hva en bør gjøre, ikke bør gjøre osv? Endret 3. juni 2010 av marte- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 3. juni 2010 #2 Del Skrevet 3. juni 2010 Prøvd betakaroten ? Sies at det skal hjelpe huden med å bli lettere solbrun og mindre solbrent ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 3. juni 2010 #3 Del Skrevet 3. juni 2010 Skrubb bort døde hudceller, bruk after sun og ikke bruk lav faktor. Tenk langvarig helse og beskytt huden din fremfor alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marte- Skrevet 5. juni 2010 #4 Del Skrevet 5. juni 2010 Takk for tips! Skal prøve begge deler, bestilte meg betakaroten i dag, så satser på at dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hei Skrevet 6. juni 2010 #5 Del Skrevet 6. juni 2010 Beklager å måtte skuffe deg,men for å få noen effekt av betakaroten bør du ha gått på det i minst 3-4 uker før du eksponerer deg for sol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyterlivet Skrevet 6. juni 2010 #6 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei, jeg så at noen hadde nevnt betakaroten og vil bare si at det vil ikke gi deg en brunfarge, men en gulfarge. Det påvirker ikke pigmentene. Det du heller burde gjøre er å spise gulerøtter Legger ved en link om betakaroten: Betakaroten: Blir du brunere av betakaroten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopoholiker Skrevet 6. juni 2010 #7 Del Skrevet 6. juni 2010 En venninne av meg brukte betakaroten i fjor sommer. Det angret hun dypt på. Hun endte opp som en walking gullerot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 6. juni 2010 #8 Del Skrevet 6. juni 2010 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=129589 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marte- Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 6. juni 2010 Oy! Da tørr jeg jammen ikke prøve det likevel..:S takk for advarslene i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpius Skrevet 7. juni 2010 #10 Del Skrevet 7. juni 2010 Hmmm... kanskje Betakaroten virker litt forskjellig fra person til person? Jeg brukte det i fjor og fikk en fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. juni 2010 #11 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har hørt at brunfargen blir jevnere om man er i bevegelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 7. juni 2010 #12 Del Skrevet 7. juni 2010 Grunnen til at enkelte mennesker får gul farge av betakaroten er fordi de ikke klarer å holde seg innenfor daglig enbefalt dose. Har hørt om flere som tok 3-4 taletter daglig og fikk en synlig gulere farge. Betakaroten gjør deg brunere og mindre brent hvis du bruker det riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marte- Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #13 Del Skrevet 7. juni 2010 Hørest igrunn veldig fornuftig ut, kanskje folk som har litt naturlig brun hud får en litt finere farge enn folk som er naturlig lys i huden? Og ja, en bør vel helst holde seg innenfor anbefalt dagsdose.. det er en grunn til at den er der. Tenker jeg skal ta å teste likevel jeg, den som intet våger intet vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå