Gå til innhold

ditt beste tips forå bli brun?!

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

ja hva er det? jeg blir alllldri brun jeg! er veldig lys i huden men kroppen blir jeg vel sånn ok brun på men ikke ansiktet..

har hørt at om man smører seg inn med cola skal man bli mørkere brun og fortere.. andre tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å være litt ekkelt moraliserende, det er veldig mange som ikke blir særlig brun i ansiktet. Ikke jeg heller! Så mitt beste tips er: Ta-taaa! Selvbruninskrem!

Og cola? Hvem har fortalt deg det? Hvis vi prøver å tenke litt fornuftig, cola består stort sett av sukker, vann, kullsyre, fargestoffer og smakstoffer. Så hvilken av disse ingrediensene tror du hjelper deg til å bli brun? :wink:

Er generelt skeptisk til ting som skal hjelpe til å bli brun. Bruk heller solkrem og suppler med selvbruning dersom du ikke er fornøyd. Et solpudder i tillegg, og voila!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Cola for å bli brun???? Har aldri hørt om det. Hva blir det neste, brun skokrem :ler: ? Bruk selvbruningskrem du. Da blir du brun og det er heller ikke helsekadelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Beste tips for å bli brun?

Ikke vær lys i huden eller ha fregner! :ler: (Jeg blir heller aldri brun.)

Du kan jo derimot prøve selvbruningskrem?

Og Cola hører ikke til på kroppen! :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

flere av mine venniner samt meg selv har benyttet cola og det hjelper faktisk... bare prøv skal dere få se...... tro det eller ei

selvbruningskrem i forhold til ekte sol hvordan går det da? dessuten kand et fort bli stygt og lukter... ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Brunfargen du får av sola kommer av at huden produserer melanin som respons på UV-strålingen, og denne prosessen foregår dypt nede i huden. Derfor er det ingenting som kan framskynde denne prosessen.

Men tro kan flytte fjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aurélie

Jeg blir heller "aldri" brun, får kanskje litt farge på slutten av sommeren hvis jeg har vært ute i sola flere timer daglig i 2-3 måneder. Så selvbruner godt utvannet med fuktighetskrem er det eneste som fungerer for meg. Da får jeg i det minste en svak brunfarge eller rettere sagt litt glød, uten skjolder, som det ALLTID blir hvis jeg påfører selvbruner uten å blande med krem først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg har også hørt at cola skal hjelpe.

Har ikke prøvd det selv for det høres så utrolig klissete ut, men en venninne av meg som bor i Brasil sier at der er det ganske vanlig å "smøre" seg inn med cola før de legger seg til ved bassengkanten. Hun mener at det fungerer.

Ikke vet jeg. Kan ikke helt tro at det faktisk fungerer, men ville nå bare si at jeg også har hørt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har erfaringer med helsekost produkter da? Tabletter som i følge reklamen sier at brunfargen kommer raskere, og blir dypere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det er vel bare betakaroteren og gulerottabletter.. så alla noe av det samme.

Betakaroteren er ikke bra i ekstra tilskudd for røykere btw.. kan forsterke muligheten for lungekreft ( selvom faktoren var ganske stor fra før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjøp deg piz buin sololje:)det har jeg gjort og ble iallefall knallbrun:):) spis også gulerot når du soler deg:) det gjør at huden din blir lettere motaglig for sol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Annonse

Gjest Madre Mia

Cola er blitt et slags "vidundermiddel"? Det kan man liksom bruke til å vaske do med, pusse sølvtøy, solkrem, mageregulerende ja hva mer? Jaja, tro kan flytte fjell, sier jeg også.

Så til Ts; Jeg har sort hår, blå øyne og hvit hud og blir heller aldri brun, så det er ingen vits for meg å sole meg i det hele tatt. Var en mnd i Spania uten å bli annet enn svakt rosa, så jeg har gitt opp. MEN, mine solbadende venninner er riktignok brune, men akk så skrukkete! Jeg har fremdeles ung hud og har nesten ingen rynker til tross for at jeg er godt over 40. :danse:

Jeg har kjøpt selvbruningskrem og det er tingen, skal jeg si deg! La de andre bli skrukkete og gamle der de steker seg i sola, mens du gjør akkurat hva du har lyst til og smører på en selvbruner etter kveldsdusjen. Anbefales!

Men jenter, hvordan får dere smurt ryggen? Eller går dere med en hvit flekk midt i ryggen? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jenter, hvordan får dere smurt ryggen? Eller går dere med en hvit flekk midt i ryggen? :klø:

Akrobatarmer :fnise:

Øvelse gjør mester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madre Mia

Ja det var jo mange som trodde at jorda var flat også...

Men det skal være sagt; jeg har ikke prøvd cola og kan dermed ikke si at det ikke virker, men det høres veldig usannsynlig ut. Da må jo hvilken som helst brus virke hvis det er snakk om ingrediensene, ja dersom det ikke er det brune fargestoffet i colaen som farger huden da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_abc_*

Jeg har nesten gjennomsiktig hud stappfull av fregner og det er ikke engang håp i h..... for at jeg blir brun, men jeg bruker betakaroten for å ikke bli så fort solbrent (solkrem i tillegg selvfølgelig) også bruker jeg Dove summerglow på kroppen. De har jo ansiktskrem og. Er ikke som ordentlig selvbruningskrem, men sånn at man blir trinnvis brunere, så jeg har aldri opplevd skjolder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg skulle gjerne brukt selvbruning i ansiktet, men når jeg da får farge av denne ser det samtidig ut som jeg har bart :sjenert:

Hvordan kan jeg unngå det?

Heller blek enn bart he,he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...