Gå til innhold

Selvbedrag


Gjest Kokeshi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjipe sommerkoteletter. Ikke etter mitt ønske nei. Jeg får prøve på noe fancy til uken.

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

:ler: jeg tror ikke Kokeshi blir i form til Oslo Maraton med den treningsiveren hun har nei...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kokeshi

Kanskje jeg burde hatt et slikt mål. Det hadde vært noe. Noen forslag? Bør ikke være løping, men sykling kanskje :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å lage deg en treningsdagbok på I Form?

Jeg abonnerer på et nyhetsbrev derfra, så jeg får jevnlig dårlig samvittighet.... :sjenert:

Men min erfaring er å alliere seg med noen er en fin måte å "få ræva i gir" på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kokeshi

I dag har jeg syklet hele fire km, ikke akkurat noe å skryte av, men det var jo en start. Får se om jeg ikke får tatt meg en skikkelig tur senere.

Kostholdsomlegging er ikke alltid like enkelt. Akkurat nå gjør jeg det enkelt, jeg surfer oppskrifter og følger de slavisk. De neste dagene blir det slik som dette:

Fredag: Kyllingryte m hvite bønner

Lørdag: Kikerter med sei, tomater og basilikum

Søndag: Spansk kyllinggryte med grønne linser.

Middag er en ting, men frokost, lunsj og kveld er vel så vanskelig. Jeg spiser vanligvis brød, men må prøve å kutte ned på det. Kanskje en salat eller noe. Andre forslag?

Jeg tenker jeg dropper å telle kalorier i starten, det får holde å snu oppned på kostholdet. Kaloritellingen får heller komme når de nye matrutinene sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire km første dagen er en kjempefin start. :klappe: Du må ikke sette deg mål som gjør at hele opplegget tryner etter kort tid. Begynn forsiktig og øk etterhvert. Det tar tid å bygge opp kroppen igjen.

Jeg har stort sett byttet ut brødet med knekkebrød og rugsprø. Ellers er jo salat og omelett fine alternativer til lunsj. Utover det ville jeg spurt Englefjes om gode råd både når det gjelder trening og kosthold (gi henne et hint om å få denne dagboka på sine innlegg). Hun har veldig mye kunnskap om begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...