Gjest Kokeshi Skrevet 5. august 2010 #81 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg og. Ikke skulle jeg ha mann, ikke skulle jeg ha hus, ikke skulle jeg ha stasjonsvogn og jeg skulle hvertfall ikke ha unger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. august 2010 #82 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg har vel ikke akkurat blitt slik jeg trodde jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. august 2010 #83 Del Skrevet 6. august 2010 Når jeg ikke har funnet deg på to måneder, er det lov å hinte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokeshi Skrevet 6. august 2010 #84 Del Skrevet 6. august 2010 Å. Jeg trodde bare jeg var lost and forgotten. *nynner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokeshi Skrevet 6. august 2010 #85 Del Skrevet 6. august 2010 Hvordan er det mulig å gå tom for hvit tråd? Her sover unger og menn, og jeg kjeder meg. Ikke har jeg tråd, ikke har jeg te og ikke engang katta gidder holde meg med selskap. Opp å vekke gubben kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. august 2010 #86 Del Skrevet 6. august 2010 Stakkars Jeg har te og hvit tråd... bare kom. Isen har jeg spist opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2010 #87 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg har både hvit tråd, te og is... Så kom hit istedet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokeshi Skrevet 7. august 2010 #88 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) ... Endret 8. august 2010 av Kokeshi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2010 #89 Del Skrevet 7. august 2010 Håper kvelden ble vellykket tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. august 2010 #90 Del Skrevet 7. august 2010 Dumme mannfolk! :slår: Gullbelte er stilig! Håper du koser deg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. august 2010 #91 Del Skrevet 8. august 2010 Håper du hadde en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 8. august 2010 #92 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har endelig fått livet jeg ønsker meg. Drømte om å bli voksen da jeg var ung, og et stabilt familieliv Helt til bare noen år siden så har jeg flakket rundt og bare vært i villede, men nå har jeg endelig funnet han jeg ønsker å dele livet mitt med samt jeg har hunden og tøtta er på vei I tillegg får jeg holde på med frivillig arbeid som jeg brenner for på fritiden, og mannen er like opptatt, tror jeg, av miljø og kosthold som jeg er. Jeg erkjenner at jeg regelrett er verdens heldigste menneske og ville aldri, aldri ha vært tyve igjen! Greit, ikke alle dager er flotte, jeg er ikke glad i jobben min per i dag, kunne godt vært i bedre form, tatt av meg ti kilo og alt slikt, kanskje bekymret meg litt mindre og vært flinkere til å ta vare på venner og familie, men i den store sammenhengen, vel så har jeg absolutt all grunn til å synes at livet er fantastisk!! Håper du hadde en strålende dag i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokeshi Skrevet 8. august 2010 #93 Del Skrevet 8. august 2010 Kvelden i går ble i beste fall litt kjedelig. Jeg er enten for gammel eller for satt til å dra ut på byen, eventuelt er det en kombinasjon av dette. Det festlige var taxituren hjem, snill som jeg er delte jeg drosje med to gutter på 18. Du vet du er gammel når de faktisk snakker et helt annet språk en deg, seriøst lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. august 2010 #94 Del Skrevet 8. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 8. august 2010 #95 Del Skrevet 8. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2010 #96 Del Skrevet 9. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. august 2010 #97 Del Skrevet 11. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. august 2010 #98 Del Skrevet 13. august 2010 hvordan går det her da? Er du og Fedon fremdeles venner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokeshi Skrevet 13. august 2010 #99 Del Skrevet 13. august 2010 Ja, vi trulter sammen enda vi. Er ikke så veldig fanatisk, men prøver å tenke lav gi og lite karbohydrater og det ser ut il å virke. Det er noen kg i minus, så jeg er ganske fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. august 2010 #100 Del Skrevet 13. august 2010 Høres veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå