Gå til innhold

Selvbedrag

Gjest Kokeshi

Anbefalte innlegg

Gjest Kokeshi

Jeg og. Ikke skulle jeg ha mann, ikke skulle jeg ha hus, ikke skulle jeg ha stasjonsvogn og jeg skulle hvertfall ikke ha unger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kokeshi

Hvordan er det mulig å gå tom for hvit tråd? :klaske:

Her sover unger og menn, og jeg kjeder meg. Ikke har jeg tråd, ikke har jeg te og ikke engang katta gidder holde meg med selskap. Opp å vekke gubben kanskje :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har endelig fått

livet jeg ønsker meg. Drømte om å bli voksen da jeg var ung, og et

stabilt familieliv :)

Helt til bare noen år siden så har jeg flakket rundt og

bare vært i villede, men nå har jeg endelig funnet han jeg ønsker å dele livet mitt med samt jeg har hunden og tøtta er på vei :hjerte:

I tillegg får jeg holde på med frivillig arbeid som jeg brenner for på fritiden, og mannen er like opptatt, tror jeg, av miljø og kosthold som jeg er. Jeg erkjenner at jeg regelrett er verdens heldigste menneske og ville aldri, aldri ha vært tyve igjen!

Greit, ikke alle dager er flotte, jeg er ikke glad i jobben min per i dag, kunne godt vært i bedre form, tatt

av meg ti kilo og alt slikt, kanskje bekymret meg litt mindre og vært flinkere til å ta vare på venner og familie, men i den store sammenhengen, vel så har jeg absolutt all grunn til å synes at livet er fantastisk!!

:klemmer:

Håper du hadde en strålende dag i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kokeshi

Kvelden i går ble i beste fall litt kjedelig. Jeg er enten for gammel eller for satt til å dra ut på byen, eventuelt er det en kombinasjon av dette. Det festlige var taxituren hjem, snill som jeg er delte jeg drosje med to gutter på 18. Du vet du er gammel når de faktisk snakker et helt annet språk en deg, seriøst lissom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Kokeshi

Ja, vi trulter sammen enda vi. Er ikke så veldig fanatisk, men prøver å tenke lav gi og lite karbohydrater og det ser ut il å virke. Det er noen kg i minus, så jeg er ganske fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...