Gå til innhold

Min dagbok!


Gakkepus

Anbefalte innlegg

Jeg blir litt borte pga en situasjon, forklarer senere. Snakkes forhåpentlig vis om ikke lenge! :hug:

Ah! Forhåpentligvis om ikke lenge, Amore :) Hej! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du begynt i den nye jobben allerede? Hvordan går det?

Ah, det har jeg vettu! Er så sliten at jeg ser dobbelt, men for all del, verdt det. Personalt er helt fantastisk, og jeg har fått god opplæring. Nå gleder jeg meg til å jobbe alene!! Men det kommer ikke til å skje før på en stund :P Men men, lønning 1 juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en stund siden jeg har oppdatert dagboken! Tiden går fort, og snart har jeg bursdag... :fnise: Arbeidsdagene er lange og slitsomme til tider. Men jobb er det greit å ha! Nå går jeg snart på veggene uansett. Vi leter stadig etter en leilighet, men gud så vanskelig det er når alle studente reiser inn til oslo fra alle kanter, og tar de vi skal ha...... :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått oss leilighet, en veldig fin, vel å merke, men jeg klarer ikke helt å kjenne på den gleden. Jeg tenker bare på mamma, at jeg kommer til å "forlate" henne og gjøre henne ensom. Det er en så vond og demotiverende følelser og sitte igjen med. I går, istedet for å hoppe av lykke, gråt jeg hele kvelden. Jeg ser at moren min er trist, og skulle vel ønske jeg ble boende hjemme en stund til, men nå er det på tide at jeg gjør noe for meg selv, for det har jeg nesten aldri gjort før... Men så var det den følelsen..om den bare hadde gitt seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Nå er det over en måned siden jeg har skrevet her. Det har skjedd så mye i det siste. Mye positivt og mye negativt. Jeg prøver å få livet på riktige skinner igjen, og egentlig, føles det feil å skrive "riktige skinner", når jeg egentlig har alt jeg kan ønske meg. Jeg har en herlig mor, flott samboer, godt betalt jobb, leilighet..... men likevel er jeg ikke fornøyd, det er like før jeg sier at jeg er ulykkelig. Jeg blir utbrent av jobben. Det er ikke en dag hvor jeg ikke tenker på å sykemelde meg, bare komme meg bort. Jeg fortjener det, tenker jeg, men så tenker jeg at jeg gir opp alt for fort... på en annen side, kan jeg si at jeg har prøvd alt for mye å få det til å lyde en annen låt, og det går ikke. Kroppen min sier stopp, hodet mitt sier prøv. Åh.. hvordan skal dette gå, og hvor skal jeg hente motivasjon og styrke fra? Jeg takler ikke lenger å sitte med så mange tanker og følelser. Det går utover meg. Det går utover de nærmeste....det går utover hvordan jeg fungere i hverdagen... sukk..må si at været samstemmer med humøret mitt i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Det er ikke noe hyggelig å kjenne på at man ikke orker å jobbe, er det noen mulighet til å se seg om etter en ny jobb? Det kan kanskje gjøre det lettere når du vet at det ikke er for all fremtid?

Ellers er det vel viktig å finne på ting som gjør at du slapper av når du ikke er på jobb også, gå en tur, se på tv eller film og bare gjøre akkurat det du har lyst til der og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Å nei! Nå er det lenge siden jeg har oppdatert dagboken min....!

Jeg leter etter en ny arbeidsplass. Senest i dag var jeg på jobbintervju, så regner med at jeg bare må bite i det sure eplet og vente. For øyeblikket lager jeg kyllinglår i hvitløkmariande? Hmm..Noe godt iallfall. Det regner ute og jeg har tent sterinlys mens jeg venter på at sambo skal komme og holde meg med selskap mens jeg ser på hans mest forhatte tvserive; sex og singelliv. hhihihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ha en høylytt krangel med samboern, er virkelig ikke noe jeg liker. Han er den konflikskye gutten som ofte forsvinner fortere enn lynet hver gang en krangel er i ferd med å utarte seg, mens jeg er den som er sta, spydig og frekk, og som for ingen pris vil gi meg før krangelen er avklart. Midt i denne høylytte krangelen, tok jeg meg et øyeblikk for å tenke over hva som egentlig trigget denne diskusjonen, og ironisk nok, så visste jeg ikke hva vi kranglet om lenger. Merkelig, ikke sant? Heldigvis reddet hjemmelaga hamburgere og kanelboller kvelden, jeg lot han spise nesten alle kanelbollene som plaster på såret, og nå ser jeg på room raiders. Sjokk at jeg ser på det alene. Sambo syns MTV sender kun patetiske programmer. Åh, så prippen.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner ute. I går kveld fikk jeg igjen et sammenbrudd på grunn av jobbsituasjonen min. Den følelsen som kryper seg sakte, men sikkert inn i hodet mitt og forgifter tankene mine. Den følelsen som gjør at jeg ligger lysvåken i senga, og tenker på alt og ingenting. Den følelsen som forteller meg at dette er forhåpløst. Jeg trenger en styrkende hånd, noe som kan gi meg den kraften og motivasjonen til å fortsette. Det er ikke rettferdig, vil jeg få meg selv til å tro, men jeg sitter nok ikke alene i denne båten.

Jeg skal på jobb nå, og egentlig, burde jeg glede meg. Jeg skal tjene penger, penger som rekker til leie, månedeskort og så vidt mat. Det er fredag nå. På tirsdag skal jeg på et jobbintervju. Jeg må programmere hodet samt tankene mine, rense de for forurensning, og få meg selv til å tenke "YES YOU CAN". For det er nemlig tankenes kraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Herregud, som dagen har flydd forbi. Sambo vekka meg halv ni for å si hade før han reiste på jobb, og siden halv ni har jeg bare forflyttet meg til sofaen, sett på dårlige, men underholdende serier, og gjort ingenting. Det er det jeg kaller for en effektiv lørdag! :fnise: Jeg tør ikke å ta meg turen på kjøkkenet, da jeg mener å huske sambo nevnte noe om at oppvaksen burde tas, så kanskje om jg later som jeg ikke hørte.... :lur:

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...