Gå til innhold

Min dagbok!


Gakkepus

Anbefalte innlegg

Ah. Da var det min tur å få meg en dagbok på KG. Jeg er ikke den meste aktive brukeren, men det får no gå. Jeg har iallfall mye på hjertet. :fnise:

For øyeblikket er på jakt etter jobb da jeg skal flytte til høsten. Jeg venter på å bli oppringt av to potensielle arbeidsgivere, og noe tilsier meg at jeg kanskje er så heldig at jeg får en av de jobbene. Hvem skulle trodd at det å komme seg ut i arbeidsmarkedet skal bli så vanskelig til tider? Vel, sånn er det.

Jeg kjenner uansett at jeg er så fryktelig utålmodig. Jeg kiler i hele kroppen, og jeg håper og krysser at jeg har å krysse, at denne uken byr på mye bra og ikke minst, sikrer meg en jobb... En jobb som vil gjøre det mulig for meg å bli samboer med den herligste personen jeg vet om. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gruer meg til i morgen, samtidig som jeg gleder meg til den dagen alt blir overstått og jeg ikke lenger trenger å bekymre meg. Det har seg sånn at i morgen blir jeg oppringt av en potensiell arbeidsgiver. Han vil da fortelle meg hvorvidt jeg har fått jobben eller ei. Om et fast arbeid ikke hadde vært så nødvendig for meg, hadde jeg nok ikke stresset så mye over det, men akkurat nå, er det det mest nødvendige jeg kan forestille meg. Jeg har søkt så lenge etter et fast arbeid og reist på så mange forskjellige jobbintervjuet uten at det har blitt noe positivt ut av det. Så får vente og se .Kanskje allered i morgen kan jeg si at jeg ikke lenger er arbeidsløs? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagen her. Jeg venter på en ene avgjørende telefonen som skal avkrefte eller bekrefte. Jeg merker jeg sitter med et sug i magen og tenker at jeg har vært dum som har sittet og vært så selvsikker på at jobben blir min, og nå er jeg fryktelig redd for å bli skuffa. Jeg må jekke meg ned et hakk! Klokka er ni, når ringer de montro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gakkepus! :)

Velkommen til KG, håper du har fått jobben du ønsker deg da! :velkommen::vinke:

Endret av Amore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med bok :) Får håpe du fikk jobben <3 Litt sent å krysse fingrene kanskje men sånn for sikkerhets skyld *krysse fingre* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen. Jeg var nettopp ute på jobbmarkedet selv, det er skikkelig skummelt. Heldigvis fikk jeg treff etter 2 mnd, håper du er like heldig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hyggelig svar! :klemmer:

Jeg fikk dessverre ikke svar, må nok vente til i morgen, da de ikke klarte å få alt til å gå rundt med søknader osv. Ventetiden kan være grusom til tider, spesielt når man sitter igjen med så store forhåpninger. Spesielt når svaret er så alt for avgjørende for hvordan framtiden vil se ut. Uff.. Men heldigvis skal jeg bli oppringt av enda en jobb, så håper at om jeg ikke får den første, så kanskje den andre blir min. Hvem vet. Jeg vil ikke sende ut noen negative tanker.

I dag sliter jeg veldig med pollen. Det å ha kraftig pollenallergi dreper litt av sommergleden, dessverre. Er det noen her ute som sliter med det samme? Bjørk er min verste fiende, hehe... :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kjedelig med pollen, broren min har det og han klarer nesten ikke å gå ut. Blir spennende med ny jobb da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det visst!

Okai. Da er dagen her. Iallfall for at den ene jobben skal ringe, jeg håper på begge. Egentlig har jeg sluttet å røyke, men merker at nervene tærer på! Om jeg får en av de to jobbene, rømmet jeg fra teater og klisterer meg til skjermen med finn.no oppe! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Den ventetiden....

Dages horoskop sier følgende:

"Takket være lykkeplaneten Jupiter som nå går inn i ditt solare hus for yrke og karriere, kan du nå forvente deg en eksplosiv ekspansjon fremover. Søker du jobb eller står i et karriereskifte, vil du få tilbud om den drømmejobben du alltid ville ha. Men ikke selg deg for billig. Husk, du er mye verdt."

Jeg vil så gjerne ta alt bokstavelig nå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :) Gratulerer med dagbok

Hvor i landet er det du holder til? (eller hvor skal du flytte?) Hva slags jobb er det snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :) Gratulerer med dagbok

Hvor i landet er det du holder til? (eller hvor skal du flytte?) Hva slags jobb er det snakk om?

Hei! Takk for det! =)

For øyeblikket er jeg usikker, da leilighetene utenfor oslo har gått opp i pris og de i oslo har gått ned. Jeg holder til på østlandet, og slik vil det nok bli værende i noen år framover. Den ene jobben er i en butikk på sandvika storsenter og den andre er som spillverter. Så dette blir spennende... :popcorn: Er helt oppslukt i finn.no for øyeblikket, men kjedelig å være der når jobben ikke er på plass...sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Og der fikk jeg svar fra den ene jobben. Stillingen er satt. Åh, som jeg gruet meg til den dagen. Kanskje horoskopet mitt hadde rett, at 3 juni ikke kom til å bli en bra dag.. Men den sier tross alt at morgendagen blir fantastisk... Jeg er så nervøs og så utrolig redd for hva utfallet blir. Jeg har ikke styrken til å begynne på nytt ei motivasjonen. Jeg har søkt så lenge, og nå som tiden er knapp, går det mot en oppoverbakke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Jeg krysser det som krysses kan for at du får den andre jobben :)

Tusen takk, det trenger jeg virkelig. Er så bekymra akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mørke stunder, er det godt å ha en kjæreste som muntrer opp! Det var akkurat det jeg trengte nå. Det er greit å sovne med et "klart" hode. Uansett, jeg venter. Er så utålmodig at jeg river meg i håret. Oppdatering kommer nok i morgen ettermiddag.. Trenger at alle krysser sine fingre og tær ++++/ for meg.

hej så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah, takk så mye!! =) jeg er så lykkelig i dag, det var søren meg på tide! Jeg unner ingen den lange prosessen jeg hadde fra februar til juni, hehe. Men for all del, den som venter, venter vel ikke forgjeves ;)

Uansett, nå som det er i boks, kan jeg endelig flytte sammen med min kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en så god mor! Ah, vurderer å stikke ut og kjøpe noe koselig til a =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...