cypress Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #41 Del Skrevet 1. juni 2010 For å ta det viktigste først: ALT ER BRA MED DEN LILLE!!!!!!! :rødme: Ultralyden på Volvat viste et bankende hjerte ( :rødme: ) og en helt normal størrelse på plommesekken. Legen kunne se rester etter blødningen, og mente at det kunne komme litt til, men det skulle jeg ikke bekymre meg for. Fosteret (eller embryoet) er 6 uker og 3 dager gammelt. Dette er den sykeste opplevelsen jeg har hatt på lenge. Snakk om emosjonell berg- og dalbane!!! Jeg skjønner fortsatt ikke at en lege kan gi en sånn beskjed uten å undersøke noe nærmere. Han tok jo bare min gjetning om at jeg hadde abortert for god fisk, og antydet ikke en gang muligheten for at det kunne ha gått bra, og at blødninger er ganske vanlig!!! Fader assa, jeg blir forbanna for sånt!!! Så nå sitter jeg har da, og føler meg litt flau som har vært sånn en drama queen som har utbasunert at jeg har abortert, når det ikke er sant. Samtidig som jeg er OVERLYKKELIG for at alt er bra!!! Jeg får prøve å la den følelsen dominere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. juni 2010 #42 Del Skrevet 1. juni 2010 :strix: Nå renner tårene her Så glad jeg er på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. juni 2010 #43 Del Skrevet 1. juni 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Jeg har håpet og håpet, og har tenkt masse på deg. Ble helt utrolig glad nå. Kan ikke en gang forestille meg hvordan du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 1. juni 2010 #44 Del Skrevet 1. juni 2010 Å, kjære deg!!! Så utrolig bra!!!!! samnme historien på oss to! våre spirer er akkurat like gamle, min er 6+2 hvilken termindato fikk du? MEN, han legen din bør du kvitte deg med! stooor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juni 2010 #45 Del Skrevet 1. juni 2010 Ååååååh nå griner jeg IGJEN!!!!!!! HErregud så herlig!!!! :bolledeig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. juni 2010 #46 Del Skrevet 1. juni 2010 :strix: Så utrolig fantastisk!!!!! :strix: Ingen grunn til å være flau, bare gled deg over å ha sett det bankende hjertet!! :rødme: Det var akkurat den beskjeden vi ventet på her inne i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 1. juni 2010 #47 Del Skrevet 1. juni 2010 For å ta det viktigste først: ALT ER BRA MED DEN LILLE!!!!!!! :rødme: Ultralyden på Volvat viste et bankende hjerte ( :rødme: ) og en helt normal størrelse på plommesekken. Legen kunne se rester etter blødningen, og mente at det kunne komme litt til, men det skulle jeg ikke bekymre meg for. Fosteret (eller embryoet) er 6 uker og 3 dager gammelt. Dette er den sykeste opplevelsen jeg har hatt på lenge. Snakk om emosjonell berg- og dalbane!!! Jeg skjønner fortsatt ikke at en lege kan gi en sånn beskjed uten å undersøke noe nærmere. Han tok jo bare min gjetning om at jeg hadde abortert for god fisk, og antydet ikke en gang muligheten for at det kunne ha gått bra, og at blødninger er ganske vanlig!!! Fader assa, jeg blir forbanna for sånt!!! Så nå sitter jeg har da, og føler meg litt flau som har vært sånn en drama queen som har utbasunert at jeg har abortert, når det ikke er sant. Samtidig som jeg er OVERLYKKELIG for at alt er bra!!! Jeg får prøve å la den følelsen dominere.. Hurra :D Jeg har ikke skrevet her før, men følte et sånt stikk da jeg leste første innlegg, og har fulgt med og håpet på det beste. Dette var herlig å lese, lykke til videre^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. juni 2010 #48 Del Skrevet 1. juni 2010 Åååå :rødme: Fantastisk!!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. juni 2010 #49 Del Skrevet 1. juni 2010 :dåne: :dåne: :dåne: jeg hadde mine misstanker, men ville ikke si noe for falske forhåpninger er jo heller ikke morro Gratulerer!!!! Så deilig og ikke minst... så lettende for deg og mannen... greit å få vite at du kan blø litt til og da. Er det livmoren som strekker seg som har satt i gang blødningen? Blødde jo selv i uke 5+2 og fikk like hetta jeg... og googling er ikke en bra ting, man kan lese om så mye rart at man begynner å tro på det. Dårlig praksis av han fastlegen da, han kunne jo i det minste ha sjekket liksom.. eller henvist så klart om han ikke kunne sett noe på vanlig GU. Sånn var den forrige fastlegen min og.. når jeg kom med blønding, noterte bare ned hva jeg sa, men han skrev i den minte en henvisning til tidlig UL da... selv om jeg fikk den 2 UKER etterpå... heldigvis alt bra der og. Er så glad på deres vegne Nå må embryoet kose seg masse i mammas mage tenk... du er halvveis til de magiske 12 hvor risikoen blir litt mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #50 Del Skrevet 1. juni 2010 Og jeg blir så utrolig glad i DERE, jenter!!! Det er helt fantastisk at jeg kan få så mye støtte og glede fra folk som jeg stort sett aldri har møtt!! :rødme: Jeg blir helt overveldet over omtanken og omsorgen dere viser!! TUSEN TAKK til dere alle sammen!!!! I YOU!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 1. juni 2010 #51 Del Skrevet 1. juni 2010 Så bra!! :hoppe: Ble glad på dine vegne nå! Sjansen for at det går bra nå etter å ha sett et bankende hjerte er jo også veldig stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 1. juni 2010 #52 Del Skrevet 1. juni 2010 Snikleser som titter frem her! Må bare si Gratulerer så mye, må være en heeelt rar følelse å sitte med nå! Nå får du bare kose deg videre i svangerskapet :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #53 Del Skrevet 1. juni 2010 Gyn sa at blødningen antagelig bare var som følge av hormonforandringene som skjer i kroppen, og at det var helt normalt. Hun kunne ikke se noe galt som hadde forårsaket blødningen i hvert fall. Hun viste meg morkaken, og livmoren, og kikket til og med på eggstokkene og sa at alt så fint ut. Det var 1250 vel investerte kroner!!! Hun sa ikke noe om når termin er, men ut fra alder på 6+3 får jeg opp 24. januar på kalenderen på babyverden. Håper-håper-håper de neste 6 ukene blir begivenhetsløse, slik at jeg kommer over den "magiske" 12 ukersgrensen uten mer bøll... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. juni 2010 #54 Del Skrevet 1. juni 2010 Så fantastiske nyheter! :strix: Skjønner godt at dette er litt av en berg- og dalbane for deg - legen du var hos i går burde ikke hatt lov til å jobbe som lege en gang Nå ble jeg glad på dine vegne altså :rødme: for at du ikke blir skremt slik mer de neste 34 ukene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. juni 2010 #55 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Så utrolig deilig å vite at det ikke er noe galt eller uvanlig som har forårsaket blødningen! Da kan du jo kanskje til og med glede deg litt hvis du blir kvalm igjen... Jeg krysser fingre for 6 trygge og rolige uker framover (i første omgang)!! Endret 1. juni 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juni 2010 #56 Del Skrevet 1. juni 2010 Dæts bikås wi låvv ju tuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. juni 2010 #57 Del Skrevet 1. juni 2010 Yes we do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. juni 2010 #58 Del Skrevet 1. juni 2010 WE YOU TOO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juni 2010 #59 Del Skrevet 1. juni 2010 JAAAAA!!! Det var akkurat de nyhetene jeg håpte på å få lese her! Måtte innom KG en tur bare for å se om du hadde skrevet noe nemlig.. Håper også du slipper flere turer på den berg-og-dal-banen nå, og at resten går knirkefritt! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. juni 2010 #60 Del Skrevet 1. juni 2010 En snikleser av forrige boken din som nå føler å melde seg frem! GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!!! Helt utrolig bra nyheter du har fått etter hva du hadde forventet deg... ville bare sende deg varme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg