Gjest *Twinklestar* Skrevet 13. juni 2010 #301 Del Skrevet 13. juni 2010 så skjønn pappa du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. juni 2010 #302 Del Skrevet 13. juni 2010 Åååh så gøy :rødme: Jeg ringte min pappa i dag for å fortelle han at han skal bli bestefar i morgen jeg.. fant ut det var på tide liksom Og da var det bare "åååh.. i morgen? ojj ojj... glad i deg vennen min!!" Tror han ble litt paff.. Han har liksom ikke vært den som engasjerer seg så mye eller har vært overivrig på bestefar rollen, men nå tror jeg det blir andre boller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 13. juni 2010 #303 Del Skrevet 13. juni 2010 du skal se han får fart på seg nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. juni 2010 #304 Del Skrevet 14. juni 2010 cypress! Her har det også skjedd ting i mitt fravær ser jeg! Så stas å se lille Embryus igjen, og ikke minst det å få informere familien! Regner med det har vært vanskelig nok å vente, jeg er håpløs med hemmeligheter/gode nyheter... Håper formen er bra også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. juni 2010 #305 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Edit: Dobbeltpost, litt ivrig kanskje... Endret 14. juni 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. juni 2010 #306 Del Skrevet 14. juni 2010 Så morsom måte å fortelle det på! Og søte pappaen din da, tar litt lengre for dem å skjønne det innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. juni 2010 #307 Del Skrevet 14. juni 2010 Så koselig måte å si det på ! Med passende kopper!! :rødme: Mamma ble kjempeglad når jeg fortalte det, og pappa ble ertete og nesten litt utilpass.... Men det er nå bare sånn han er! Han venner seg nok til tanken på at veslejenta skal ha baby ( og at ja, hun har faktisk sex...)når han sitter der med et lite nurk i hendene og er stolt morfar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 14. juni 2010 #308 Del Skrevet 14. juni 2010 Så koselig at dere har fortalt det til de kommende besteforeldrene da. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. juni 2010 #309 Del Skrevet 14. juni 2010 Så koselige reaksjoner, herlig faren din da :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #310 Del Skrevet 14. juni 2010 Pappa er herlig. :rødme: Jeg er nok litt pappajente, så det er på et vis fortsatt viktig for meg at han "godkjenner" det jeg gjør. Jeg fikk akkurat en mail av han der han skrev at han syns det var en strålende nyhet og at han gledet seg som et barn. Men nå trenger jeg litt hjelp her. Jeg og noen venninner bytter på å invitere hverandre hjem en gang i måneden, og denne gangen er det min tur. Vi blir 8 stk, så jeg tenkte vi kan grille siden det er meldt okay vær. Men hvor mye mat trenger man??? :klø: Tenkte å kjøpe pølser og koteletter, potetsalat og kanskje lage en pastasalat. Holder det? Hvor mye kjøtt må jeg kjøpe. Jeg er helt elendig på sånt altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. juni 2010 #311 Del Skrevet 14. juni 2010 På rema eller kiwi, så er det sånn 3-pack med grillpølser fra gilde, det kan jo gå ann Aner ikke hvordan det er med koteletter, men 2 til hver er kanskje nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #312 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Ja, det må vel holde med 2 koteletter til hver!??! Tenker kanskje én er nok og jeg, særlig hvis folk spiser en pølse og litt pastasalat også. Eller?? :klø: Endret 14. juni 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. juni 2010 #313 Del Skrevet 14. juni 2010 En pølse og en kotelett til hver tror jeg holder i massevis! Og så bittelitt i backup i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. juni 2010 #314 Del Skrevet 14. juni 2010 Så søt han faren din er da pappa er ikke sånn.... men tror det bare er rart for han, eller han gleder seg jo... men det at lillejenta skal bli mamma er nok en rar ting ja Hvis dere skal ha grillmat... hvorfor ikke bare slå til med å lage grillspid eller grille fisk? Du kan faktisk spise noe fisk selv om du er gravid jeg gjorde i alle fall det... regner med at du har lest på matportalen etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #315 Del Skrevet 14. juni 2010 Ja, jeg har lest på matportalen. Men jeg har tydeligvis ikke lest nøye nok, for jeg har funnet ut at jeg kunne spist ørreten mamma serverte i går allikevel... Det var faktisk pappa som fant det ut - han hadde vært inne og sjekket! (*søøøt*) Det står at man ikke kan spise ferskvannsfisk, som ørret over 1 kg etc... Og "vår" ørret var oppdrettsfisk, som nok hadde bodd i saltvann i hele sitt liv... Så da hadde det kanskje vært greit allikevel.. Jaja, ingen skade skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. juni 2010 #316 Del Skrevet 14. juni 2010 Jøss, skal si kommende bestefar leser og sjekker ting flink han er. Ja det er noe med ferskvannsfisk som ikke er så bra.. tror det er noe med at det kan være noe tungmetaller etc i vannet... eller noe... har ikke satt meg så inn i det selv... har ikke hatt så hysteri for det... Har til og med spist salami pølse hele svangerskapet, men passet på at det var god holdbarhet og at den ikke lå lenge i kjøleskapet heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #317 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg tror det er greit å ikke bli hysterisk. Jeg kommer til å bli gaaal hvis jeg skal gå 9 mnd uten kjøtt som ikke er stekt eller kokt i filler... Savner roastbiff allerede!! Men mener jeg har hørt at det er ok å spise hvis det har vært fryst først!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. juni 2010 #318 Del Skrevet 14. juni 2010 har ingen anelse om når det gjelder å fryse ting og så spise det... for ligger ikke bakteriene bare i dvale da? mener jeg lærte noe om det en gang på heimkunskapen på ungdomsskolen... savner roastbif jeg og... men tar det som en belønning når W er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. juni 2010 #319 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg spiser både salami og røkt kjøttpølse...står jo ikke noe om at dette er noe farlig, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. juni 2010 #320 Del Skrevet 14. juni 2010 Står ikke at det er direkte farlig, bare at man ikke skal spise spekemat.. eller unngå det da.. men det må man da velge selv. Men et tips.... er dere med på sånn gravid forum på babyverden eller snartmamma etc... så ikke nevn at der spiser det.... for noen tar det helt av... fikk slengt i trynet at jeg var uforsvarlig og ei svarte at hun kjente ei som hadde tatt ei skive med salamipølse og så hadde babyen hennes død etc.. og de hadde funnet ut på obduksjon at det var på grunn av det etc.... om det er sant vites ikke... Men folk tar i alle fall av.. og så er det alltid bedrevitere som vet best og kan alt... omg... for å ikke snakke om hvor ondskapsfulle enkelte kan være når de svare på sånne innlegg på forum.... Sånn til advarsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg