Gjest Mahareth Skrevet 19. juli 2010 #341 Del Skrevet 19. juli 2010 Det så virkelig ut som en nydelig tur! Håper du har en fin mandag, Supra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. juli 2010 #342 Del Skrevet 19. juli 2010 Gratulerer med skoleplass Supra!! Jeg har vært og svart i sykkeltråden din forresten - vet ikke om det hjelper noe med de rådene jeg har gitt (hadde kunne hjelpe deg bedre om jeg hadde deg "in person" med sykkel og sko), men kanskje... Ha en herlig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #343 Del Skrevet 19. juli 2010 Det var en kjempetur! Men jeg betaler for det i dag.. Lårene og knærne er uvenner med meg.. Satser på at det går over i løpet av noen dager.. Men spinningtimen jeg skulle på i dag utgår, for å si det sånn. Vekten var god venn med meg i dag og viste 0,7kg ned fra forrige uke - det kan jeg like. Det er passelig tempo for meg. Målet mitt er mellom 0,3-0,5kg ned hver uke, så 0,7 er supert det! Er litt stolt over at jeg har holdt dette gående i snart fire uker, uten noen "sprekker". Jeg har kost meg innimellom, og til og med vært på tur til svigers. Det lover bra for fortsettelsen. Så jeg har hatt en strååååålende mandag enn så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 19. juli 2010 #344 Del Skrevet 19. juli 2010 Hurra for Suuupra!!! Høres ut som at du har funnet en måte å gjøre det på som passer deg -- i tilleg til at det er sommer og Supra har det bra for tiden .. Lykke Til! - Følger spent med deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 19. juli 2010 #345 Del Skrevet 19. juli 2010 Gratulerer med skoleplass og vektnedgang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. juli 2010 #346 Del Skrevet 19. juli 2010 Så flott at det ser ut til at du har funnet noe som passer for deg. Og det høres veldig fornuftig ut det opplegget ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 19. juli 2010 #347 Del Skrevet 19. juli 2010 Det var flotte bilder! Jeg får jammen lyst til å gå "ut i skogen og opp i trærne" jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #348 Del Skrevet 19. juli 2010 Det var en fantastisk plass! Fra Fløien, forbi brushytten og veldig langt opp er det jo veldig fin vei til vogn også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. juli 2010 #349 Del Skrevet 19. juli 2010 Er du rugeklar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #350 Del Skrevet 19. juli 2010 Neeei! Eller jo, men nei! Jeg har vært rugeklar i mange år, men så langt har fornuften vunnet over følelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. juli 2010 #351 Del Skrevet 20. juli 2010 Goooood morgen! *minner om at tv-sendingen begynner allerede kl 11 i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #352 Del Skrevet 20. juli 2010 Takk for påminnelsen Sauen! Koser meg stort med TdF i dag, det regner tett ute. Deilig å sitte i sofaen med heklingen og litt sykling på tv da! Stiv og støl i dag, og det er en kraftig underdrivelse. Klarer ikke å gå normalt, musklene er såre. Turen ble alt for hard, men da vet jeg det nå og får ta det roligere til neste gang! Har fått bestilt noen skolebøker... Enda er det mange igjen! Har bestilt fire bøker til den nette summ av 2500,- !! Jeg har rett og slett ikke råd til å kjøpe alle.. så jeg lurer på om jeg må være frekk og prøve å kopiere litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #353 Del Skrevet 20. juli 2010 Åhh, jeg er helt fortvilet over disse bøkene altså. Har bestilt en bolk til nå, nesten 2000,- der også... og enda er jeg ikke nært halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 20. juli 2010 #354 Del Skrevet 20. juli 2010 Har du prøvd om de har noen av bøkene på biblioteket? Da jeg studerte, lånte jeg flere bøker på biblioteket. Så leverte jeg dem tilbake igjen, og lånte dem på nytt ved en senere anledning. Jeg tror jeg sparte endel på det. For enig, bøker generelt og studiebøker spesielt er svinedyre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #355 Del Skrevet 20. juli 2010 Ja, jeg har reservert/bestilt ti bøker som jeg skal låne og skrive notater fra, det hjelper. Det var en del bøker som biblioteket ikke hadde, så de har jeg bestilt. Så er det hovedbøkene som fagene kanskje bygger mest rundt, de har jeg også bestilt. Ut over disse er det ca 10 fagbøker til, pluss over 20 romaner/eventyr/osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. juli 2010 #356 Del Skrevet 20. juli 2010 Skolebøker er dyrt altså - huff... Jeg lånte endel romaner osv på biblioteket, men kjøpte også mange i paperback da jeg studerte norsk og engelsk - det har vært gøy å ha dem i ettertid. Du kjenner ingen som du kan kjøpe brukt av da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. juli 2010 #357 Del Skrevet 20. juli 2010 Hvis det er romaner du ikke trenger før etter jul, så kan du jo ønske deg de i julegave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 20. juli 2010 #358 Del Skrevet 20. juli 2010 Gratulerer med skoleplass Supra Du har ramlet ut av innleggene mine du, så lenge siden jeg har vært innom. Men nå er du på plass igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #359 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg kjenner ingen jeg kan kjøpe av, men jeg skal prøve å følge med. Tror biblioteket får bli en redning for jeg har ikke råd til å kjøpe alle.. og det kan da ikke være meningen heller. Jeg kan ikke kjøpe en bok som vi bare skal lese 25 sider i, til 600kr! Romaner i julegave var lurt Sauen! Alle skal vi sikkert ikke lese før jul, så det skal jeg absolutt gjøre! Hyggelig å se deg innom igjen Kanutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. juli 2010 #360 Del Skrevet 21. juli 2010 God morgen Supra! Hvordan ser dagen din ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå