Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Hyggelig at du ser innom, PH! :klem:

Puhhhhh....... Sliten!! Pulsklokken viser 55 minutter og 688 kalorier i dag.. Er i og for seg fornøyd med det, men er litt skuffet over egen innsats. Jeg følte jeg hadde så mye mer å gå på, men når jeg spinner så "dovner" tærne og fotbladet mitt helt bort så jeg får ikke noe kraft i tråkket overhodet.... Det er utrolig ubehagelig og jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre noe med det. Frustrerende.. :sukk:

Har laget en tråd om det her, så hvis dere har noen gode råd er det fint om dere deler de der også, i tilfelle det er flere som har samme problem. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sauen: :ler: Jeg lover at jeg ikke er så veldig skummel! Trøndere kan da ikke være skumle? :klø:

Neida, Trøndere generelt pleier ikke være skumle. Men det er noe med en modde da vet du. :ler:

Og de spinningproblemene kan ikke jeg hjelpe deg med ihvertfall. Jeg har aldri prøvd spinning... Men jeg synes du har vært flink jeg. Bare det å komme seg på trening når man egentlig leter etter unnskyldninger for å slippe er jo bra. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

HERREGUD!

Jeg fikk nettopp e-post fra Samordna Opptak.

Jeg har fått skoleplass på HiB.. Herregud, herregud, herregud.

Herregud!

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for meg! :duskedame:

Jeg ble kjempeglad i går kveld, det var akkurat denne nyheten jeg håpte på. Har sendt mail til saksbehandleren min i NAV nå og fortalt henne at jeg har fått skoleplass... Så håper jeg inderlig at jeg faktisk får det godkjent som tiltak under min "AAP".Øh, ArbeidsAvklaringsPenger. Jeg liker ikke NAV, men jeg trenger de jo.. :sukk: Hun har gitt meg så mange forhåpninger og har til og med skrevet (sitat): "Det går i retning av av vi mul. kan godkjenne utdanning som tiltak under AAP, men det er ikke helt endelig ennå. Jeg tar kontakt med deg for et endelig svar, og vil gjerne at du melder fra ift evt nytt om studieplass. Er det ok?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest wild bird

Gratulerer så mye med skoleplass!! Det var jo flotte nyheter :klemmer:

Også krysser vi fingre for at alt ordner seg med Nav :)

Ha en flott lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: Så kjekt for dere. Gratulerer med studieplass. Å studere er kjempegøy så jeg kjente nesten at jeg ble litt missunnlig. :flau:

Slenger også på at jeg håper det ordner seg med NAV. Ikke alltid lett å bli klok på de beslutningene NAV tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :duskedame:

Jeg fikk fortalt mannen det også, og han ble så glad på mine vegne. Jublet i telefonen, og sa at han VISSTE DET! Og så lovte han ut at når han kom hjem skulle han ta meg med på byen og kjøpe ryggsekk og pennal til meg... :ler: Søtingen...

Og så sa han (sitat):

"Du er fantastisk! Fantastisk!"

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa.. jeg ble rett og slett sjarmert. :rødme:

Nå sitter jeg her og lurer på om jeg skal gå på fjelltur, eller om jeg skal dra på spinning i ettermiddag. Tror ikke rumpen hadde satt pris på spinning, det er mulig det er litt i tidligste laget enda.. Den må få roe seg ned fra forrige gang.. Fjelltur frister, men været er litt usikkert.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med plass på HiB, Supra! Morsomt å tenke på at du skal gå på skole rett nedi "høgget" her ... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjelltur høres deilig ut. Uansett hva du bestemte deg for, så er det positivt med bevegelse :)

Du kan tro det ble fjelltur!! Jeg gikk på toppen av fjellet Rundemanen her i Bergen, det er hele 568 moh, og jeg trodde jeg skulle falle død om. Det er mange år siden jeg har vært så sliten! Brukte 3t og 10min, pulsklokken viste sinnsyke 2850 kalorier forbrent! Det er jo latterlig mye! Har lagt ut masse bilder på facebook og i bloggen min, hvis det er av interesse! :jepp:

Er helt kaputt nå, men fryktelig stolt!

:klem:

Gratulerer så mye med plass på HiB, Supra! Morsomt å tenke på at du skal gå på skole rett nedi "høgget" her ... ;)

Tusen takk! Det skal bli deilig å komme i gang rett og slett! Kanskje jeg ender opp med å bli læreren til lille C en vakker dag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...