Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:bolledeig:

I dag har jeg tidenes skoledag. Først er det arbeid med pedagogikkoppgave fra 08:00 til 13:30, så literaturforelesning fra 13:30 til 15:50, og så nynorskkurs fra 16:00 til 18:20.

Det er mer enn nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke du skal klage, du har jo tross alt en ti minutters pause mellom litteraturforelesning og nynorskkurs. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du sørger for å få i deg nok og riktig næring i dag. Du må ta vare på deg selv på sånne maratondager. :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:

Og jeg vet hvem som hadde jobbet iherdig med å finne en unnskyldning for å skulke det nynorskkurset :flau::kaklehone:

:fnise:

Håper det blir en fin (men hektisk) dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Håper du kom deg gjennom dagen, og ikke er fullstendig utslitt! Godt å komme hjem til sofa`n sin nå, tenker jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja dette var litt av en dag!

For å være helt ærlig så gikk jeg før vi kom halvveis på nynorskkurset. Jeg mangler mye, men jeg vet at ikke skrives ikkje, at jeg skrives eg osv. Tror jeg hopper over noen ganger og så ser om det kommer noe litt mer matnyttig. :gjeiper:

Her er det for en eller annen grunn isende kaldt.. Sitter med pledd og iskalde fingre og skriver i vei på ped.oppgaven. Hardt å være student! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si meg, er det nynorskkurset obligatorisk, eller er det noe du gjør frivillig? (finnes det bokmålsfolk som tar nynorskkurs frivillig? :klo::fnise: )

Imponert jeg, Supra! Virkelig! :pls:

Håper fredagen er bra, og at du får en strålende helg!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på facebook at det kanskje ikke blir verdens beste helg. :klem: God bedring, og god helg til deg allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh... ørebetennelse er så utrolig slitsomt. Har holdt sofaen hele helgen, var hjemme fra skolen både fredag og i dag. Heldigvis tror jeg det begynner å snu nå, ikke like vondt som det var i går. Mannen reiser til Korea i dag, så jeg syns litt synd på meg selv som BÅDE er syk og som "mister" pleieren min.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...