Roadrunner Skrevet 4. februar 2011 #1581 Del Skrevet 4. februar 2011 Mårnings! Kjipt med leiligheten, men som du sier, det kommer flere! Var nok ikke meningen at dere skulle ha denne da gitt. Fin fredag i dag? (og beklager at t-dag-teorien har rammet deg også, men ikke stort jeg kan gjøre med det altså. Det er rett og slett bare sånn det er ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. februar 2011 #1582 Del Skrevet 4. februar 2011 God fredagsmorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 4. februar 2011 #1583 Del Skrevet 4. februar 2011 For noen hæppi innlegg her om dagen, mistenker at ting er veldig på plass om dagen! Kjipt med leiligheten, meg jeg bruker egentlig å tro at det var nok ikke den riktige leiligheten. Vi har vært på husjakt to ganger og da med en del nedturer men begge gangene har vi satt igjen med det som har føltes mest riktig! Heeelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 4. februar 2011 #1584 Del Skrevet 4. februar 2011 God fredag, og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. februar 2011 #1585 Del Skrevet 4. februar 2011 Godt å se at du er så fornøyd og har det så bra for tiden! Kos deg masse sammen med mannen siste helga han er hjemme før jobben tar han ut igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1586 Del Skrevet 4. februar 2011 Dere har alle rett - det var ikke meningen at vi skulle ha den. Vi har vært på privat visning i dag og ble like giret på den. Så vi får se.. vi finner den rette til slutt. Jeg stresser ikke! Nå har vi nettopp spist taco, mannen sitter og ser Nytt på nytt mens jeg er innom og gjør litt moderatorplikter. Etterpå blir det Senkveld og IKKE NOE GODTERI! (bare for å understreke: ikke noe godteri!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. februar 2011 #1587 Del Skrevet 4. februar 2011 Flinka! Ikke noe godteri her heller i kveld, har kosa meg med litt frukt i stedet. Nyt fredagskvelden og helga, Supra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. februar 2011 #1588 Del Skrevet 5. februar 2011 God morgen Spennende med leilighetsjakt, spesielt når det dukker opp flere på markedet som kan være aktuelle. Dere får nok den dere skal ha til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 5. februar 2011 #1589 Del Skrevet 5. februar 2011 Skal dere by på den dere var og så på sist nå da? Det er spennende med leilighetskjøp. Det eneste som er kjedelig er selve flyttinga egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1590 Del Skrevet 5. februar 2011 Vi får absolutt den vi skal ha til slutt! Vi kommer til å by på den fra i går, men den kommer nok til å gå for mye mer enn vi har råd til. Man må jo bare prøve! Hadde en opptur da jeg dusjet i dag.. Har alltid måtte ha bh'en på det ytterste "klemme-leddet", men nå kunne jeg ta den ett hakk inn uten at det er trangt. Hurra! Det betyr jo at jeg blir smalere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. februar 2011 #1591 Del Skrevet 5. februar 2011 Så herlig å merke at klærne blir romsligere. Ha en fin-fin lørdag Supra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. februar 2011 #1592 Del Skrevet 6. februar 2011 Det er så deilig når en merker at klærne blir større! Skulle bare mangle at du ikke så resultater også da, du som er blitt så flink med både mat og trening Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 6. februar 2011 #1593 Del Skrevet 6. februar 2011 Du imponerer meg stort med treningsiver og godterikutt! Hvis jeg bare en gang får mer energi og overskudd så skulle vi gått turer sammen eller noe. Det hadde vært kjekt! Når reiser mannen din denne gangen da, jeg synes det er så kjekt å lese hvor bra du har det om dagen, litt skummelt når noen forsvinner bort fra kg. Jeg kristenker alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1594 Del Skrevet 6. februar 2011 Det er så artig å se konkret fremgang.. Gir ekstra motivasjon!! Ja lilljan, det er bare å si i fra så blir det tur. Når det blir sol og varmere i været er det jo perfekt å gå tur rundt omkring i Bergen! Mannen reiser i morgen ettermiddag, og det er helt greit. Vi har hatt en fantastisk helg, og de fire ukene går fort. I tillegg skal jeg ut i praksis om en uke, så da flyr tiden enda raskere! I går kveld var vi ute på date.. Spiste en deilig biff på Big Horn. Egentlig skulle vi hjem og se film, men han lot seg lokke med på "en kaffe". Den kaffekoppen ble til ganske mange øl, så han kom hjem halv syv i morges... Typisk han! Men jeg skal ikke klage, det ble riktig så koselig både i natt da han kom hjem, og da vi våknet... *lykkelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. februar 2011 #1595 Del Skrevet 6. februar 2011 Alltid fint med en fin morgen Det er kjempebra å se at klærne sitter løsere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. februar 2011 #1596 Del Skrevet 6. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. februar 2011 #1597 Del Skrevet 7. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #1598 Del Skrevet 7. februar 2011 Nå sitter han på flyet til Korea.. Eller, flyet til København først. Er glad det ikke er meg som har 14-15 timer med flytur foran meg.. Er skikkelig oppgitt og irritert på meg selv i dag... Vekten viste OPP, og jeg ble så skuffet. Selv om jeg VET de dårlige valgene som ble tatt i helgen.. Huff. Og som om ikke det var nok endte jeg opp med en utrolig usunn take-away middag som virkelig ikke hjelper. At jeg aldri lærer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 7. februar 2011 #1599 Del Skrevet 7. februar 2011 Da er vi to. Har spist dårlig i helga og var litt deppa for det, så da syntes jeg visst det var en kjempeide å kjøpe masse smågodt. til gressenke-Supra, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. februar 2011 #1600 Del Skrevet 7. februar 2011 Det kan vel tenkes at vekta viste opp fordi du har trent mer og bygget mer muskler. Du legger ikke på deg av å spise litt ufornuftig en helg, det er jeg ganske sikker på. Kan være litt vannvekt også, hvis du har spist mye salt mat eller snart skal ha mens. Det forsvinner igjen i løpet av uka, skal du se Håper gressenkeperioden går fint. Du har vel nok å henge fingra i, med studier og trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå