Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei damer!

Her går det greit. Litt vanskelig med sykdom i familien sånn i det siste, men ting har roet seg ned. Er i skrivende stund oppe i trøndelag for å avlaste familien litt, men det er bare snakk om en langhelg. Jeg har ikke tid til mer enn det pga skolen, og det syns jeg igrunn er litt vanskelig. Skulle gjerne bidratt mer, men de forstår jo hvordan ting er.

Mannen reiser til Korea igjen den 7.feb, tiden har bare flydd. Det går veldig greit at han er der, og så er det jo så deilig å få han hjem igjen da! :jepp:

Ellers så har jeg faktisk begynt å trene igjen. Dere tror meg kanskje ikke når jeg sier det, men jeg har trent minst 4-5 ganger i uken siden treningssenteret åpnet. Misser litt i helgen nå, men jeg har avtale om en økt på kvelden i morgen etter vi har kommet hjem. Er ikke helt der at det går av seg selv enda, at jeg har virkelig lyst og bare MÅ trene... men det kommer! Sofaen har ikke vunnet over meg en eneste dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Godt å få livstegn fra deg her også, selv om jeg ser deg på FB i blant, og vet at det står til liv ;)

Håper det går bra med familien der oppe, til tross for sykdom :tristbla: Vet hvordan det føles å være langt unna, og ønske at man kunne gjøre mer.

Superimponert over hvor flink du har blitt til å trene! Så utrolig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha begge to! Det er kjekt å se dere også her inne, det er liksom en liten del av livet mitt å kunne dele tanker og følelser med dere. :klem:

Ja, det er ikke så greit egentlig.. men ting ser jo smått om senn litt bedre ut. Prøver å jobbe med samvittigheten når det gjelder å ikke bidra mer, jeg gjør i alle fall det jeg kan så ofte jeg kan. Det er da noe.

Treningen er jeg stolt av!! Jeg trener veldig målbevisst og jeg spiser sunt. Det har vært skikkelig enkelt for meg også, jeg bare "bestemte meg". Har ikke spist godteri siden 20.des (!!) og jeg har ikke spist junkfood siden midten av november! Nå holder jeg meg knallhard og styrer unna. Eneste jeg spiser er litt (begrenset) snacks på lørdag kveld! Jeg er stolt over innsatsen, det må jo bare bli bra dette hvis jeg fortsetter sånn! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du er råflink! Jeg er slått-i-bakken-imponert over trening og kosthold altså, du er jammenmeg mitt nye forbilde! :)

Syns forresten du er flink som hjelper til så mye du kan, og mer kan ingen forvente. Du har studier og ditt eget liv å passe også, og det hjelper ingen hvis du ikke tar vare på deg selv oppi alt dette! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk juliane! Jeg er utrolig fornøyd selv. Jeg har endelig klart å ta meg selv i nakkeskinnet, så og si! Er mest fornøyd med godteriet og junkfood'en, jeg har vært helt latterlig avhengig av sjokolade og BurgerKing. Det er tragisk.... Artig at jeg kan være litt forbilde også! :ler: Selv jeg, liksom!

Har laget meg en treningsdagbok for å ha oversikt og for å diskutere trening osv, men jeg tviler på at den blir fryktelig spennende for noen annen enn meg selv.

Takk for oppmuntringen også. Jeg vet jo at jeg ikke får gjort noe mer nå.. Og de setter jo pris på det. Skal hit i påsken også da, for å avlaste. Så det er da noe! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Så godt å se at du er her :klemmer:

Jeg er virkelig imponert over innsatsen din på trenings- og kostholdsfronten, det må jeg si! Du er mitt forbilde også :jepp:

Selvfølgelig skal du ikke slenge avsted ditt eget liv for å kunne hjelpe til i trøndelag. Du har studier som du faktisk må følge med på, og det skulle bare mangle at du møtte forståelse for det :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg være litt forbilde jeg også! :ler: Jeg har stort sett vært rollemodell for dårlige vaner og alt som er fett og usunt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth
:ler: Nå kan du beundre deg selv, mens jeg henger igjen i alt som er fett og usunt. Vi har kjøpt tilsammen 550 gram godteri i dag :daane:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ja, jeg handlet godteri til alle andre i dag men klarte å motstå sjokolade til meg selv. Det har gått litt sport i det nå, jeg har holdt ut så lenge så da er det litt artig å se hvor lenge jeg klarer det og! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Ser den ja! Det blir spennende å se om du noen gang spiser sjokolade igjen! :ler:

Men jeg må tusle i seng jeg. Prøver å ikke snu døgnet helt bare fordi det er helg, men det var ikke så lett :sukk:

Natta :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Jeg har ikke spist godteri siden 1. november. Savner det ikke en plass. Lever Fedonistisk nå, og merker det på vekta, ja :) Mangler bare å komme i gang med trening nå, så blir det riktig så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Supra!

Tenk at du er tilbake da gitt :)

Kjempeinnsats på trening og mat - det må jo bety at du merker forskjell på kroppen også? Det er deilig å trene mye - gir overskudd, humør, god nattesøvn og følelse med kroppen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Jeg har ikke spist godteri siden 1. november. Savner det ikke en plass. Lever Fedonistisk nå, og merker det på vekta, ja :) Mangler bare å komme i gang med trening nå, så blir det riktig så bra!

Det er deilig å være kvitt det syns jeg. Har ikke slitt noe med sug egentlig, det har vært små øyeblikk på butikken der jeg har spekulert på om jeg skal ha noe eller ikke, men har alltid tatt det beste valget så langt. Trenger det jo ikke!

Hei Supra!

Tenk at du er tilbake da gitt :)

Kjempeinnsats på trening og mat - det må jo bety at du merker forskjell på kroppen også? Det er deilig å trene mye - gir overskudd, humør, god nattesøvn og følelse med kroppen sin.

Ja, her er jeg! :ler:

Ja, jo, jeg vet ikke om jeg merker så mye forskjell. Vekten har gått sakte nedover (men nedover!). Folk sier at "ja men du bygger jo muskler", jeg vet bare ikke om det skjer så fort. Jeg har tross alt bare trent i to og en halv uke. :ler: Men energimessig merker jeg det absolutt, føler meg kvikkere, sover som en stein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinka! :daane:

Virkelig imponert!

Håper det går bedre med sykdommen i familien, og at Supra har hatt ei fin helg i hjemlige trakter. Godt å kunne være litt nyttig når det trengs...

Går bra med studiene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det meste går egentlig bedre, og det er jo kjekt! Studiene går fremover, føler jeg såvidt har hodet over vannet hele tiden - vi drukner i arbeid. Men sånn er det vel å være student! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Tror det viktigste for studenter skal være å ha hodet over vannet, og da klarer du deg jo bra :)

Godt vekta oppfører seg rasjonelt! Er en veldig god motivasjon å hoppe på og se at det faktisk har skjedd noe siden sist, OG det er bra! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...