Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Herlig at du har hatt en super dag i praksis i dag! Må være SÅ godt å kjenne på følelsen av at dette er riktig valg!

Nyt kvelden og kos deg skikkelig!

:klemmer:

Hæppi skvett! :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble det bra bursdagsmiddag i går?

Tenker det ble en fin kveld med deilig mat osv (kanskje litt :kline: også?). Gøy å høre at du trivdes så godt med praksisen - dette blir noen fine år på skolebenken fremover!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til liljan også! :bursdag:

:hoppe:

Gratulerer kjempemasse med dagen!

:bursdag:

Håper du får en kjempeflott dag! :danser:

Gratulerer masse til de andre to også :blåse:

:jepp:

:bursdag:

Gratulerer så masse :roser:

Og grattis til Liljan også. : :dagens-rose:

:bursdag: Gratulerer med dagen! :skaal:

Også tar vi en :skaal: for Liljan også!!!

Wow jeg høster gratulasjoner i Supra's dagbok!

Tusen takk til hver og en av dere!!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk igjen, må jeg bare si! Jeg liker igrunn veldig godt å ha bursdag altså! :jepp:

Hadde en helt fantastisk middag i går, med fem flotte damer. Og jeg vet ikke om dere husker at jeg fortalte om dramatikken som har vært i gruppen, men i alle fall så var hun som ble 'fryst ut' med, og det var så utrolig fint. Vi hadde en super kveld, og i bilen på vei hjem så fikk vi snakket ut om noen ting .. det var bare så fint. Vi innrømte begge en del ting, bad, ga og fikk tilgivelse, og det var i det hele tatt et veldig vakkert øyeblikk. Jeg fortalte henne at jeg var glad for å se henne, og at hun var en mye bedre utgave av seg selv nå, enn i den perioden hun var veldig langt nede. Og at jeg ønsket henne med på alt det sosiale som skulle skje av hele mitt hjerte. Så gråt hun en skvett og var så lykkelig for at rettferdigheten hadde seiret, at vi hadde innsett at ikke alt var hennes feil da alt skar seg. Og for at hun hadde savnet oss. Flott dame. Så dumme vi har vært...

Og så kommer jeg hjem til denne søte mannen som sitter og ser tv. Vi snakket litt om alle meldingene jeg hadde fått, blant annet av svigermor. Hun har begynt å si og skrive "glad i deg", og det er vi ikke vant til hverken jeg eller mannen. De er ikke en familie som sier sånne ting. Så sa jeg til han at den eneste personen jeg egentlig er komfortabel med å si sånne ting til ..... og før jeg rakk å si "er deg" så rekker han opp hånden, smiler som en sooool og sier "meg!!!". Det syns jeg var så koselig at jeg gråt en skvett jeg også. Tror kanskje det var mange følelser i luften i går. Men det er i alle fall ingen tvil om at det var tidenes bursdag!

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk du meg til å felle en tåre, og å glede meg litt til bursdagen min også! :) Jeg er ikke generelt så fan av å ha bursdag, og gruet meg enormt til å bli 25 i fjor. Men så fikk jeg kjæreste i "bursdagsgave" om morgenen, så da svevde jeg jo på rosa skyer hele dagen. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, så fiiin dag!! :klemmer:

Du er så god, Supra! Er ordentlig glad for at du hadde en så flott bursdag!! :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bursdag er digg :nigo:

Høers ut som din ble alldeles glimrende og det er selvsagt fullt fortjent det.

Håper du får en glimrende fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :ler:

Tidenes verste hodepine i dag. Så vondt at jeg var millimeter fra å kaste opp. Mannen mener jeg burde få sjekket synet. Jeg er skeptisk.

Studiedager resten av uka, deilig det - men det må jammen studeres også! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...