Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trøsten er at du blir mye klokere enn han som bare sover da :ler:

Ha en fin kveld :)

:jepp:

Du får i det minste et lass god samvittighet på veien!

Og tenk så mye bedre neste mandag blir, når du er forberedt! :ler:

:nei:

Mandag blir aldri særlig bedre, de kommer brått og brutalt uansett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandager slår meg stort sett alltid midt i fleisen.... :ler: Men jeg la meg jo til en kurant tid i det minste, og var ikke trøtt i løpet av dagen, bare nå. Så det er helt greit!

Vi hadde lapskaus på boks til middag......... :sjenert: Så det er mulig at husmorgenet har tatt ferie og studentgenet har slått inn... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Du får i det minste et lass god samvittighet på veien!

:nei:

Mandag blir aldri særlig bedre, de kommer brått og brutalt uansett :ler:

Å joda, de blir bedre etter hvert! Det gjelder bare å bestemme seg for det :nigo:

Mandager slår meg stort sett alltid midt i fleisen.... :ler: Men jeg la meg jo til en kurant tid i det minste, og var ikke trøtt i løpet av dagen, bare nå. Så det er helt greit!

Vi hadde lapskaus på boks til middag......... :sjenert: Så det er mulig at husmorgenet har tatt ferie og studentgenet har slått inn... :roll:

Tror du har godt av å la husmorgenet ditt ta litt ferie mens du er SuperSupraStudent :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går kveld skulle vi slå stein-saks-papir for å bestemme hvem som måtte opp først for å dusje. Planen var best av tre. Vi presterte å få en runde med 0-0-0, og neste runde 0-0-0. Siste runde var 0-0-1. Altså, av ni slag så var alle like bortsett fra det siste som jeg vant. Snakker om å tenke likt!

Og som ikke det var nok så sier mannen, "Ja, så da vant du å dusje først?" Og jeg skjønte ingenting, "Nei, jeg ville jo slå om å sove lengst". Mens han på sin side syns fordelen var å få dusje først og få ubegrenset varmtvann..... mye vits i en stein-saks-papir-konkurranse.

Flott kommunikasjon! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Supra!

Har ikke orket å oppdatere meg noe særlig, men tenkte jeg skulle stikke hodet innom og si hei :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg har funnet studieteknikken min...... Hurra!

Først så leser jeg kapittelet aktuelt til forelesning.

Så printer jeg foilene og noterer på de under forelesning.

Så renskriver jeg på nye foiler printet ut hjemme med blå penn.

Så legger jeg til notater fra kapittelet i boken med rød penn.

Det burde gi en veldig grei samling notater å lese på til eksamen! Og ja, de kapitlene jeg ikke har forelesninger om og kan notere på foilsett, de skriver jeg sammendrag av. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så printer jeg foilene og noterer på de under forelesning.

Så renskriver jeg på nye foiler printet ut hjemme med blå penn.

Så legger jeg til notater fra kapittelet i boken med rød penn.

Men hva med den stakkars regnskogen? :sjenert:

TO sett foiler for hvert kapittel? :opplyser:

:fnise:

Fristelsen ble bare litt for stor... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnskogen må tydeligvis bare brenne. :ler: Hjelper det at jeg bruker resirkulert papir og printer dobbeltsidig? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regnskogen må tydeligvis bare brenne. :ler: Hjelper det at jeg bruker resirkulert papir og printer dobbeltsidig? :sjenert:

Alle monner drar! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå her og leser i dag også. Koser meg med å systematisere litt i permer og notater og sånt.

Skal ut og spise sammen med mannen og en kollega i ettermiddag, kjenner jeg gleder meg helt enormt til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...