Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Gjest wild bird

God morgen!

Må innrømme at det er litt uvant at det er så stille i Suppeboken, men trøster meg med at da lever du desto sterkere IRL :)

Håper du får en kjempefin helg sammen med mannen din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uvant stille her ja! :jepp:

Håper alt er bra, og at dere koser dere masse i helgen! Husk at du trenger litt fri innimellom også! :klem:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt snurt eller hva jeg skal kalle det. Han slo av vekkerklokken og sto opp like før ni, og jeg bad han vekke meg senest kvart over ni. Så kommer han nå og vekker meg.. 10:30. Det irriterer meg så grenseløst. Han VET hvor vanskelig det er for meg å holde på døgnrytmen. Hvis han ikke klarer å passe tiden får han heller sette på vekkerklokken igjen da.

Det irriterte meg skikkelig, jeg har slitt for å få døgnrytmen og for å beholde den, og så gir han bare faen. Bleh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Skjønner godt at det er surt, når du virkelig har jobbet for å komme inn i døgnrytmen. Du kan ikke ha en egen vekkerklokke som han holder labbene unna? Så styrer du det helt selv, uavhengig av hva han driver med...

Håper du får en finfin lørdag uansett, Supra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*prøver å trylle fram en egen vekkerklokke til Supra, som er veldig Supra - vennlig*

*går tilbake til pakking av småting*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt grei helg vil jeg si. Vi er sløve og ser film og bare slapper av. Har vasket på "kontoret" mitt i dag, så nå er jeg klar for å bruke resten av dagen på lesing. Må bare holde drivverket i gang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så har mannen fått telefon om hva han skal gjøre når oppgavene i Nordsjøen er unnagjort......

Fra og med desember og utover sommeren skal han ha fast rotasjon i Korea (!!!). Så vi mister julen sammen, men det var kanskje ventet. Da blir han borte i fire uker av gangen igjen.

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korea? Jaha!? Så kjedelig at dere da ikke får være sammen første julen som gift :klemmer:

Gubben min ser litt på en jobb der han blir borte på båt i 6 uker, og så hjemme like lenge (ca.) Usj...liker det ikke. Tror ikke det blir noe av det, men... Håper han finner seg en "vanlig" jobb snart!

Blir du lei av at han er borte så lenge, det virker jo som om du takler det veldig bra og får dagene til å gå, men hvordan har du det? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en endring i rotasjonen ja... Hva synes dere om det?

Håper søndagskvelden blir bra, koooos dere!

Jeg tar en tur på stadion i dag jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Oi, det var endring ja! Håper du takler det fint også. Vet ikke om jeg hadde fikset det så godt hvis min plutselig skulle være ute i 4 uker. Syns to uker er lenge nok, jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda godt du har skolen nå da. Når du blir alene så lang tid om gangen er det greit at du har noe eget å fylle dagene med. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså det var ikke helt uventet, siden det helt ut av ingenting kom et visum til Korea i postkassen. Så sjokket var ikke veldig stort. ;) Vi ventet vel litt på det. Den største fordelen er nok at han får den erfaringen han selv føler han mangler, så jeg er udelt glad på hans vegne. I tillegg er det godt betalt, så det gjør livet på en inntekt langt mer romslig. Når det gjelder å være borte så er jo det verre for han enn for meg, og særlig nå som jeg har skolen. Forskjellen nå i forhold til da han var i Kina er at dette ikke er på en rigg eller en platform, sånn at han får en leilighet å bo i. Byen er imidlertid en verftsby, så det er jo ingenting å gjøre ut over å jobbe, men man kan i alle fall være litt sosial og spise middag med kolleger osv. Jeg tenker at det nok skal gå greit. Regner med den første turen blir lang og til tider litt trist, men så går det greit igjen. Det er jo en del av pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Det går nok bra :klemmer: Trist at julen går med i dragsuget her, men det er nok verre for han enn deg. Han er da i Korea og har ingen rundt seg.

Men dere er litt heldige med at det bare er 4 uker om ganga. Min onkel jobber også i korea, og han er der 2-3 mnd om ganga. Tanta mi ble med han da, så det hjelper sikkert :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er flink å tenke positivt, det tror jeg vil hjelpe deg masse når det blir tøffe dager :klemmer: Jeg beundrer deg forresten for det, jeg krisemaksimerer ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å tenke positivt når man ikke har noe annet valg? :ler: Det er sånn situasjonen er, det blir jo ikke bedre hvis jeg overbeviser meg selv om at det er jævlig. Og så er det vel noe med at vi har gjort det før, så det er ingen usikkerhet rundt hva som venter meg heller. Det hjelper! :jepp:

Men ja, julen er litt kjedelig å miste, men vi har avtalt å feire jul i januar når han kommer hjem. ;) Jeg er vel ikke noen stor juleperson uansett, så det er ikke så farlig. Verre for han som sitter der nede "alene" med kolleger!

Sitter og leser her nå, siste innspurt før jeg skal strikke litt og så legge meg. :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er sånn mandager føles.

Hadde glemt hvordan det var.

:sove:

Stortrives på skolen, er bare trøtt i trynet. Så sitter jeg og gjør "lekser" mens mannen snorker på sofaen.. grr. :glare::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...