Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

God morgen til den ivrige studenten! Jeg er bare helt sånn :overrasket: når jeg leser dagboken din når for tiden. Ikke at jeg ikke trodde du skulle fikse dette, men SÅ ivrig trodde jeg ikke du skulle være.

:tommelsmil:

Jeg hadde vel ikke trodd det selv heller. Det er en kombinasjon av frykt for å feile, motivasjon og en enorm inspirasjon som har grepet fatt i meg. Skal ri den bølgen så lenge jeg kan! :ler:

Så kjekt å lese om de første dagene dine på skolen :)

Åhh det er så koselig i dagboken din om dagen! :hjerte:

Ååå, jaaa... og jeg er bare helt :bolledeig: inni meg!!

Ti minutter til forelesningen begynner. :duskedame:

Og jeg gleder meg virkelig til å følge deg og Blondie gjennom dette skoleåret. Du burde nesten skaffe deg en egen notatbok til å samle gullkornene i. Det kan bli en bestselger en gang i framtiden. :hoho:

*tipper Supra sitter klar med penn (eller nyspisset blyant?) og skrivebok på første rad i forelesningssalen...*

Bare godmodig mobbing Supra, er jo virkelig imponert over deg, og bittelitt misunnelig (du er liksom mer ordentlig student..).

Kooooos deg!

:ler: Ble andre rad i dag. Jeg får bedre og bedre kontakt med folkene i klassen og det er så kjekt. Alle virker så hyggelige! Vi har jo mest klasseromsundervisning, heller enn forelesning i store saler, og det syns jeg er helt supert. Kommer litt tettere på foreleseren, da er det enklere å delta og spørre!

Nå er det helg, og jeg har vel egentlig ingen planer. Se film, lese, slappe av. Trene litt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt og morsomt å lese her, og så mange gøyale beskrivelser! Jeg er imponert over hvor dedikert du begynner studentlivet! Det er jo litt forskjell på dem som kommer rett fra vgs og "sånne som deg" - men de er jo så unge, vi må unnskylde dem litt. Håper fortsettelsen blir like bra som det har vært så langt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goood helg, Supra!

Kos deg, slapp av, gjør det du har lyst til og lade opp til ny uke!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til go'ingen Supra!

Håper du fortsetter med dine personskildringer fra studentlivet; alt fra Gambia til Blondie :)

Vi lærer deg mer å kjenne gjennom hvordan du involverer deg med menneskene du møter (er sabla imponert over dine svarkommentarer til Blondie!!) Men du beskriver også menneskene du møter på en så god og (i mangel av et godt norsk ord på en fredagskveld) "nonjudgmental" måte, at jeg føler jeg kan le og smile på en *god* måte ... og det takker jeg deg for! :hjerte:

Historiene dine er beskrevet på en slik måte at det er umulig å ikke :hoho: -- samtidig som jeg tar meg selv å ikke ta meg sjøl for alvorlig, etter dine historier ... :klø: ga det mening?

Uansett; jeg er veldig glad for at du har fått en så god start på studiene, Supra! -- og skulle du snuble på din vei, så husk at det alltid er "en dag i morra" ( klisje meg her og der; det er like fullt meg sant!!)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"nonjudgmental"

Fordomsfri? :klø:

Måtte bare.... :sjenert:

Ellers dønn enig i Fairy sitt innlegg også altså!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for skryt fairy - og rr!

Jeg er vel litt opptatt av menneskene jeg har rundt meg, det er så utrolig mange forskjellige typer som går på skole. Håper bare ikke dere vil oppfatte meg som frekk, for jeg kan jo være litt direkte i svarene jeg gir sånne som 'blondie'. Men jeg prøver å ha litt glimt i øyet da, jeg er bare en type som kommer med en del kjappe kommentarer. Mer eller mindre gjennomtenkt.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for skryt fairy - og rr!

Jeg er vel litt opptatt av menneskene jeg har rundt meg, det er så utrolig mange forskjellige typer som går på skole. Håper bare ikke dere vil oppfatte meg som frekk, for jeg kan jo være litt direkte i svarene jeg gir sånne som 'blondie'. Men jeg prøver å ha litt glimt i øyet da, jeg er bare en type som kommer med en del kjappe kommentarer. Mer eller mindre gjennomtenkt.. :ler:

:riste: umulig å tenke det om deg!

Og din direkthet er noe jeg iallefall setter mest pris på hos deg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre! :klem:

Kom meg i seng før midnatt i går, jeg var bare helt totalt utslitt. Merker at jeg har godt av å være i gang igjen! Stod opp like før 9:30 i dag, selv om jeg kunne sovet mye lengre. Må tviholde på denne døgnrytmen nå som jeg har jobbet så hardt for å få den!

Har absolutt ingen planer for helgen. Har tenkt å lese masse for å beholde forskuddet jeg har, og gjøre de tre oppgavene vi har fått utlevert. De skal vel inn tirsdag og onsdag. Like greit å ta det med en gang.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest wild bird

Å stå opp halv ti på en lørdag er fullstendig akseptabelt. Gjorde det selv jeg :ler:

Kos deg masse med å bare ta dagen som den kommer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spontane kommentarer med glimt i øyet er bare herlig, Supra!

Du er ei skikkelig godjente vettu! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, jeg har spontanklippet meg i dag.. og det ble ikke helt som jeg hadde tenkt.. :roll: La ut bilde på facebook, og det ble helt OK, men dere vet hvordan det er med forventninger osv.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest wild bird

Spontankommentarer og spontanklipping. Det aner meg at du er en spontan person, Supra :ler:

Tenker at håret ble bra. En må bare venne seg til ny frisyre :)

*iler inn og sjekker FB* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også du ble veldig fin! :jepp:

Men kjenner følelsen av å ikke være helt fornøyd, selv om andre kommer med positive bemerkninger. Man har gjerne sett for seg noe, og så blir det ikke helt som man hadde tenkt... Og håret gror heldigvis ut igjen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...