Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, han var en skikkelig dust den perioden der. Og jeg var en skikkelig dust som trippet forsiktig rundt etter hans humørsvingninger og ikke tok bra nok vare på meg selv. :klaske:

Litt nysgjerrig på dette kryptiske greiene dine jeg også altså. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, damer!

Nå skal jeg på bytur med noen venninner. Skal hente noe jeg har bestilt hos JapanPhoto (en musematte av alle ting). Levere inn de bøkene jeg er ferdig med på biblioteket og hente to nye i samme slenge. Spise lunsj.. Se på garn. Ligger an til en fin bytur. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi dro en tur ut til Florvåg på Askøy for å besøke en flott garnbutikk der, og på vei tilbake over Askøybroen kom vi kjørende midt i et selvmordsforsøk. :tristbla: Syns det var helt forferdelig jeg, følte meg helt uvel og fikk klump i halsen. Vi måtte jo bare kjøre videre, politi og ambulanse var på stedet, men ansiktet til mannen på broen glemmer jeg aldri. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Å, herregud, så forferdelig! Tenk å bli vitne til noe sånn, midt på lyse dagen. Får frysninger bare jeg tenker på det :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var helt .. forferdelig. Han var så opprørt, så desperat i blikket. Om han hoppet eller ikke får jeg vel aldri vite, men jeg får ikke bildet ut av hodet. Han stod så langt på kanten, rev seg i håret og gråt. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...