Skravla Skrevet 6. august 2010 #621 Del Skrevet 6. august 2010 Takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2010 #622 Del Skrevet 7. august 2010 God morgen Supra!!! BÆÆÆÆÆ!!! *ute på en vekkerunde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 7. august 2010 #623 Del Skrevet 7. august 2010 Ikke like tidlig oppe i dag, nei Ha en fin-fin lørdag, Supra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 7. august 2010 Forfatter #624 Del Skrevet 7. august 2010 Fin vekking, sauen! Jeg våknet kvart over ni i dag, av meg selv. Stod opp rett over halv ti. Det syns jeg var ganske bra for en lørdag, altså! I dag skal jeg bare slappe av. Lese fag, hekle, kooose meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 7. august 2010 #625 Del Skrevet 7. august 2010 lese fag .. Kooooos deg, Supra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. august 2010 #626 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg var også oppe halv ti, presis Ha en fin lørdag med ..eh .. fag og hekling :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. august 2010 #627 Del Skrevet 8. august 2010 Håper søndagen også blir en finfin dag! Koooose deg! Når starter studiene opp på skolen (ikke bare i Supras stue? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 8. august 2010 Forfatter #628 Del Skrevet 8. august 2010 I går hadde jeg en utrolig sløv dag. Tror jeg så 4-5 filmer til sammen, og dagen i dag starter på samme måte. "Crazy Heart" med Jeff Bridges. Litt merkelig i humøret i dag kjenner jeg. Har så mye å tenke på, men ikke noe plass til å sortere det, liksom. Vanskelig å forklare. Skolen starter offisielt onsdag 17.august, da er det registrering og informasjon osv. Så er det forskjellig opplegg på skolen ut den uken, og vanlige forelesninger starter mandag 23.aug. Planen er å få gjort unna en hel del til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 8. august 2010 #629 Del Skrevet 8. august 2010 Kjenner til sånne tanker, og vet akkurat hva du mener. Bare ikke så lett å sette ord på, alltid. Kos deg med film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 8. august 2010 Forfatter #630 Del Skrevet 8. august 2010 Drar på trening nå for å få brukt kroppen litt, så kanskje hodet kan hvile i mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 8. august 2010 #631 Del Skrevet 8. august 2010 Veldig lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. august 2010 #632 Del Skrevet 8. august 2010 Drar på trening nå for å få brukt kroppen litt, så kanskje hodet kan hvile i mens. Å, jeg burde også trene altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 9. august 2010 Forfatter #633 Del Skrevet 9. august 2010 Stiv og støl i dag .. ja! Men det var godt å trene, kan ikke si annet! Har avtalt en minifjelltur med en venninne i morgen, men jeg tråkket over ganske hardt på trening, så jeg vet ikke om det er så lurt.. kanskje skulle vi utsatt det til nærmere helgen. :klø: Jeg vet ikke så mye om overtråkking og hvor fort det blir bedre osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 9. august 2010 #634 Del Skrevet 9. august 2010 Du er blitt superflink å trene. Godt du er motivert. Etterhvert blir man avhengig av å trene, det er en deilig følelse. Gleder meg til jeg er der igjen... Overtråkk må du nok føle litt på. Kan nok være lurt å gå på den som vanlig, men hvis den fremdeles er øm ville jeg nok ikke begitt meg ut på fjellturer. Da tror jeg det kan være vondt være. Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 9. august 2010 Forfatter #635 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) I går kom mannen hjem med TI - 10 - KinderBueno-sjokolader, fordi jeg hadde tullet med han om det tidligere på dagen. Han skulle ut for å handle snus og lurte på om jeg ville ha noe. Så svarte jeg nei, og han spurte igjen litt seneere. "Ja, 10 KinderBueno!!" - og så lovte jeg at jeg skulle spise alle på en kveld. Han kom hjem med 10 stk, tullingen, men jeg klarte bare to på en kveld.. Liljan: Er ikke sååå flink enda, men det tar seg sakte men sikkert opp. Jeg er bare flink til å annonsere det når jeg faktisk har trent.. Tror jeg skal ta det litt med ro, for den verker og føles litt hoven. Kanskje utsette i noen dager i alle fall. Endret 9. august 2010 av Supramundane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 9. august 2010 #636 Del Skrevet 9. august 2010 Huff da. Er ikke greit med overtråkk nei. Høres lurt ut å utsette fjelltur i noen dager. Håper du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. august 2010 #637 Del Skrevet 9. august 2010 Hadde det vært Kinder Maxi, skulle jeg glatt klart 10 stykker. Men Bueno synes jeg ikke er så skrekkelig god.... All trening er bedre enn ingen trening, synes du er knallflink jeg! Men jeg ville nok holdt den ankelen litt i sjakk, og drøyd litt med fjelltur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 9. august 2010 #638 Del Skrevet 9. august 2010 Overtråkk kan resultere i så mangt, det kan være vondt en dag eller i månedsvis, så du må bare kjenne etter selv. Men er i alle fall ikke lurt å overbelaste! Jeg tråkket over da jeg skulle flytte sammen med eksen min. Jeg bodde i samme studentby allerede og skulle bare flytte til nabobygningen, og flyttet mine ting alene mens han var på jobb. Aller siste "flyttelasset" var to potteplanter og en bag med pc-en min. Da klarte jeg selvfølgelig å tryne nederst i trappa og siden jeg var så opptatt av å redde tingene mine landet jeg i et kjempehardt overtråkk. Tok 20 minutter før jeg klarte å halte meg bort til nye leiligheten. Sa til eksen at jeg ikke kunne flytte hans ting om kvelden som planlagt, men det nektet han å høre på. Så dumme meg orket ikke en krangel første dagen som samboere (flyttet sammen bare for å ha prøvd alt før vi slo opp, så forholdet var allerede rimelig spent) og siden jeg kunne belaste foten litt flyttet jeg et helt hybelflyttelass og bar en 150x200 seng med den dårlige foten. For å gjøre en lang historie kort våknet jeg om natta av at jeg skulle på do, og endte opp med å kaste opp av smertene da jeg tråkket på foten. Måtte gå med krykker to uker, skinne på foten i seks uker, og det tok tre måneder før jeg kunne småløpe etter trikken igjen uten at smerten skar gjennom ankelen. Vet jo selvfølgelig ikke hvordan det hadde vært hvis jeg hadde holdt foten i ro, men er rimelig sikker på at jeg i alle fall ikke gjorde saken bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 9. august 2010 Forfatter #639 Del Skrevet 9. august 2010 For en dust han eksen din var da, juliane. Seriøst, for en megadust! Ja, jeg sendte hun jeg skulle gå med en melding og sa at jeg hadde tråkket over. Vi avtalte bare å se det an nærmere helgen, det tror jeg er lurt. Skal en tur i byen i morgen, men det blir ikke helt det samme som å gå fjelltur. Prøver å få lest litt her i dag, men tankene bare flyr. En gammel venn har fortalt meg noe som jeg ikke kan gjøre noe med, men som jeg alikevel må forholde meg til - og som jeg tar meg selv i å tenke masse på. (Herregud så god jeg er til å forklare kryptisk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 9. august 2010 #640 Del Skrevet 9. august 2010 Ja, ingen av oss ble noe særlig nysgjerrige nå... Håper foten din blir fort bra! Jeg tråkket over i fjor vår, og foten var vond i månedsvis etterpå. Kunne ikke tenke på å gå med sko med hæler på før nå i sommer, faktisk. Så det er lurt å ta det rolig så lenge det er vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå