Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Jeg foreslår radiovekkeklokke - elsker min dypt og inderlig. Da får jeg med meg nyhetene også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg blir for behagelig for min del, jeg må ha noe med litt brutal lyd i .. jeg sover nemlig som en stein. Jeg våkner ikke av mannen sin klokkeradio.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min er det to innstillinger - en med radio og en med tåkelur - høres ut som det siste kunen være noe for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også utstyrt med ett meget godt sovehjerte. Jeg elsker å sove. En gang hjemme hos mamma og de landet det en gang ett helikopter og hele nabolaget var ute å så på dette som skjedde (ambulansehelikopter) unntaken jeg som lå å sov... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

*gjør seg klar for oppdateringsjobb*

:fnise:

Forøvrig kan jeg innrømme at det er skrekkelig irriterende med de som ikke våkner av klokken sin, særlig for de som ligger ved siden og våknet på første ring, og kan sove en time eller to til... :ler:

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig kan jeg innrømme at det er skrekkelig irriterende med de som ikke våkner av klokken sin, særlig for de som ligger ved siden og våknet på første ring, og kan sove en time eller to til... :ler:

Gjett a :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

:ler: Du kan jo prøve trikset til min bror? Han kobla klokkeradioen sin til noen gigantiske høytalere og stilte volumet godt opp. Kan love deg at alle i huset våknet av den :hoho:

Jeg sverger til det urgamle trikset med irriterende lyder og mobilen utenfor rekkevidde. Funker som regel :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min er det to innstillinger - en med radio og en med tåkelur - høres ut som det siste kunen være noe for deg

:sjenert: Vi bruker den med tåkelur......

Jeg er også utstyrt med ett meget godt sovehjerte. Jeg elsker å sove. En gang hjemme hos mamma og de landet det en gang ett helikopter og hele nabolaget var ute å så på dette som skjedde (ambulansehelikopter) unntaken jeg som lå å sov... :ler:

Da vi bodde på Landås sov jeg gjennom sprengingen av bybanetunell.... :ler: Jeg merket ikke en dritt, og det er ganske utrolig siden de sprengte rett utenfor blokken vår!

:hallo:

*gjør seg klar for oppdateringsjobb*

:sjenert: *kremt* ..Det kan jeg kjenne meg igjen i.

:ler: Du kan jo prøve trikset til min bror? Han kobla klokkeradioen sin til noen gigantiske høytalere og stilte volumet godt opp. Kan love deg at alle i huset våknet av den :hoho:

Jeg sverger til det urgamle trikset med irriterende lyder og mobilen utenfor rekkevidde. Funker som regel :nigo:

:ler: Ja, et eller annet må jeg i alle fall finne på!

Jeg har mobilen i motsatt ende av rommet, seks alarmer og alle har forskjellig lyd. Jeg tror jeg har utviklet en toleranse for vekkeklokker rett og slett, særlig dette året jeg har vært hjemme og har ignorert mannen sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en snedig vekkerklokke som rett og slett hyler noe voldsomt også hopper den avgårde i rommet så du må løpe etter den for å få den av. Kanskje det kunne vært noe... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ser for meg Supra som krabber bortetter gulvet for å få tak i vekkeklokken som flytter på seg* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en snedig vekkerklokke som rett og slett hyler noe voldsomt også hopper den avgårde i rommet så du må løpe etter den for å få den av. Kanskje det kunne vært noe... :skratte:

Stakkars Supramannen.....:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det hadde vært noe for meg, liljan!

Nå har jeg lagt meg rundt 23-23:30 hver kveld i det siste, så det syns jeg er ganske bra. Da ligger jeg til og med våken i over en time og prøver å sove. Jeg sliter med å legge meg tidlig fordi jeg får rett og slett ikke sove. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest wild bird

Eksen min hadde en sånn gammeldags vekkeklokke som sikkert kunne vekke de døde! For å forsterke lyden, satte han den oppe i en sinkbøtte. Fytti heblete som den bråkte. Da våknet til og med jeg, som er døv på et øre og alltid sover på det "gode" øret mitt :ler:

I konkurransen om hvem som sover tyngst her, ligger jeg nemlig godt an. Jeg har sovet på flatseng på gulvet mellom to svære høytalere med AC/DC på full guffe i flere timer. Da er man trøtt da :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei supra.

Synd med den pilatestimen din. Jeg har aldri prøvd det jeg, men det høres jo spennende ut. :klemmer:

jeg kjenner meg forøvrig i det å være trett på morgenene. I jobben jeg har nå, jobber jeg nesten bare kveld. Så det blir litt av en forandring å skal være på jobb til 08.00 hver morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Gammeldags vekkerklokke og sinkbøtte..... den skal jeg faktisk vurdere! Jeg har sånn gammeldags klokke her en plass, den ble konfiskert av mannen fordi den bråker "litt". :ler: Men må jeg så må jeg. Det går greit når han er hjemme, for da vekker han meg, men når han ikke er hjemme da.. da blir det vanskelig med forelesning 0830. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pappa fortalte at de satte klokken på en tallerken fylt med skruer, muttere etc. Det bråkte vist også ganske bra...... Den gang jeg hadde vekkerklokke så våknet jeg av det lille klikket som kommer før den begynner å ringe... ofte så ringte den ikke. Nå har jeg mobilen på nattbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange gode tips om hvordan man skal komme seg opp. :ler:

Håper du får en riktig så god dag Supra, og at du nyter de dagene du kan sove litt nå, før du begynner på skole. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...