Suzy Skrevet 31. juli 2010 #501 Del Skrevet 31. juli 2010 Åhhrg! Nå savner jeg kjærsten min! Jeg vil også "kose"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 31. juli 2010 #502 Del Skrevet 31. juli 2010 Kos dere masse, nå som du har fått han hjem Merker at jeg ikke ser fram til at min reiser ut på jobb på onsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. juli 2010 #503 Del Skrevet 31. juli 2010 Nyt helga og kos dere MASSE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #504 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg har begynt å lage tapasbord til i kveld, og så langt virker dette lovende. Det er første gang jeg har laget tapas selv, så spenningen er stor! Så langt har jeg laget: - albondigas (spanske kjøttboller) i en ganske sterk tomatsaus - og det ble bare helt vannvittig godt om jeg får si det selv. - dadler surret i bacon, stekt - chorizo - spanske potetbåter (sprø, hvis jeg får det til..) - manchego-ost - marinerte kyllingspyd - oppkuttede cherrytomater med oljedressing - oliven fylt med fetaost - aioli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 31. juli 2010 #505 Del Skrevet 31. juli 2010 Nam-nam, det så bare veldig deilig ut! Kos dere masse med tapas i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. juli 2010 #506 Del Skrevet 31. juli 2010 :dåne: Høres slett ikke dumt ut!! Kose dere i kveld! Skal dere ha gjester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #507 Del Skrevet 31. juli 2010 neeei.... bare oss.... Jeg pleier å lage overdådige måltider.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. juli 2010 #508 Del Skrevet 31. juli 2010 neeei.... bare oss.... Jeg pleier å lage overdådige måltider.... Ikke dårlig! Hvordan går det med de småkresne sidene dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #509 Del Skrevet 31. juli 2010 Nei når jeg lager maten selv går det greit, da vet jeg jo hva som er inni. (Og hopper over det jeg ikke liker ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #510 Del Skrevet 31. juli 2010 Her er dagens.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. juli 2010 #511 Del Skrevet 31. juli 2010 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 31. juli 2010 #512 Del Skrevet 31. juli 2010 Så herlig å lese at det går bra med nav! Den tomatsausen der... Oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #513 Del Skrevet 31. juli 2010 Her kommer oppskriften - både på kjøttbollene og på sausen! Den er litt kryptisk, står jo veldig lite mengder.. så jeg smakte meg litt frem jeg. ----------- Albondigas (spanske kjøttboller): kjøttdeig hvitløk egg sitronsaft persille tabasco salt pepper Kna ingrediensene sammen, form til boller, rulli hvetemel og stek i mye olivenolje. Steker dem bare til de er brune utenpå og så over i sausen for etterkoking. (Jeg friterte mine i olivenolje) (1 egg til 4-500 g kjøttdeig - smakstilsetningene har jeg ikke nøyaktig mål på, men f.eks. 2-3 fedd hvitløk, 1-2 ss sitronsaft, noen dråper tabasco) Tomatsaus: olivenolje løk hvitløk tomater paprika chili oregano basilikum persille (én av urtene bør være frisk) Fres løk, hvitløk, chili og paprika i olje til blank, skal ikke brunes, ha så i tomater og tørkede urter. Litt før ferdig; friske urter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 1. august 2010 #514 Del Skrevet 1. august 2010 Åååå, det tapasbordet så bare nyyyyyydelig ut! Tenker dere koste dere skikkelig De kjøttbollene så veldig fristende ut. Må nok prøve ut den oppskriften en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 1. august 2010 #515 Del Skrevet 1. august 2010 Og den tomatsausen er jo helt perfekt for en veggies som liker chilli Ha en fin-fin søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 1. august 2010 Forfatter #516 Del Skrevet 1. august 2010 Kjøttbollene er supergode, kanskje litt for mye krydder for min del.. Men jeg visste jo ikke hvor mye som skulle i, så da vet jeg det bedre til neste gang. Dagen i dag begynte riktig så .... koselig.. Nå er det lat søndag med filmmaraton som gjelder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. august 2010 #517 Del Skrevet 1. august 2010 Når jeg er her inne så savner jeg kjæresten min ekstra mye Note to self: les bare om Supra med mann når du har kjæresten i nærheten... Kjøttbollene så digg ut, virkelig. Hele tapas-greia gjorde det. Tapas er herlig, for man kan blande og småspise lenge Hva skal dere se da? Filmer altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 1. august 2010 Forfatter #518 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg skjønner deg godt jeg. Kjærester er så herlige. Vi skal først se Pirates of the Caribbean-maraton, og så blir det Varg Veum-maraton! Jeg trente i går, så da har jeg "fri" i dag, og kan sitte på rumpen og se film og kose meg. Hekle, også! Dette blir en good søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. august 2010 #519 Del Skrevet 1. august 2010 Høres deilig ut! Skulle det blir for koselig (right!! ) kan du få komme her og vikareiere for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 1. august 2010 #520 Del Skrevet 1. august 2010 Trent igår da gitt! Den film-maratonen hørtes fiiin ut Kos dere!! ( øhh ... litt overflødig å si, lizzm :klø: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå