Supramundane Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #481 Del Skrevet 29. juli 2010 Enig!!!! :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 29. juli 2010 #482 Del Skrevet 29. juli 2010 HURRA, Supra Gratulerer For fire fine studieår for Supra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. juli 2010 #483 Del Skrevet 29. juli 2010 Dette høres jo positivt og bra ut! Og så motivert som du er, så kommer dette til å gå FINT!! Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. juli 2010 #484 Del Skrevet 29. juli 2010 Sannelig var det gode nyheter her hos deg i dag. Nå er det bare å stå på og lese, lese, lese og lese... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #485 Del Skrevet 29. juli 2010 ....og lese... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 29. juli 2010 #486 Del Skrevet 29. juli 2010 Grattis! Tre av fire er ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #487 Del Skrevet 29. juli 2010 Enig. Det er mer enn jeg hadde turt å håpe på, så jeg er lettet. Det blir et tøft år.. særlig når mannens inntekt er så variabel.. så det må planlegges og hver krone må snus... men det er det verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 29. juli 2010 #488 Del Skrevet 29. juli 2010 åh, så godt det var å se at det ikke var negativt svar fra NAv. Dette greier du. :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 29. juli 2010 #489 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Og med rett innstilling kan "hver krone må snus" bli en spennende (og tankevekkende) lek; for du vet jo at om ett år, blir alt så mye bedre!! *ser for seg Supra lese og lese og lese og .. les .. *) Endret 29. juli 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #490 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg er kjempeglad! Mannen er positiv også, han sier at jeg må bare få gått skole nå, "koste hva det koste vil". Det blir ikke slik vi er vant til å ha det, men det er tross alt bare snakk om i ett år ... og det er jo en solid investering i fremtiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. juli 2010 #491 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg syns det er så godt at han støtter sånn opp om deg - og det er jo en investering for fremtiden. En veldig god en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. juli 2010 #492 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg holder fast på det jeg har sagt tidligere, ønsk deg nyttige gaver til bursdag og jul dette året (sånn type skolesaker, pensumbøker og forbruksvarer som toalettsaker og sånt). Eventuelt ønsk deg penger. Et annet lite tips du kanskje burde sjekke ut er legathåndboka. Kan jo være at det finnes noe der du kan søke på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. juli 2010 #493 Del Skrevet 30. juli 2010 Dere kommer til å klare det finfint! Det kan godt være det blir veldig tøft økonomisk, men med rett innstilling, god kommunikasjon, planlegging og litt oppfinnsomhet, så kommer det til å gå veldig bra! Skal du spørre Lånekassa om hjelp, eller skal dere satse på å klare dere uten? Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #494 Del Skrevet 30. juli 2010 Enig, Suzy.. :rødme: Jeg er utrolig heldig som har han. Jeg betalte for alt da han studerte, sånn at han slapp å jobbe og kunne fokusere på skolen, så nå sier han at det er min tur. Ett år skal vi klare! Ja Sauen, det er en kjempegod ide! JEg har allerede snakket med venninnene mine, og sagt at jeg ønsker meg gavekort på bøker eller penger. Så har jeg bursdag i oktober og da kommer jeg til å si det samme til familien, og i julen. Så det hjelper! Skal så absolutt sjekke ut legathåndboken, det skader jo ikke! RR - Jeg får ikke støtte fra Lånekassen.. Jeg har studert en gang før, og det gikk ikke så veldig bra. Nå har jeg for langt etterslep til å få noe som helst. Ironisk nok er det ett år jeg ligger etter.. så det matcher jo helt supert. Nå¨skal jeg hive meg i dusjen og skrubbe og barbere. I dag kommer han hjem, og jeg gleder meg noe helt enormt! Jeg er godt underveis i min faste "ting-som-skal-gjøres-før-han-kommer-hjem"-liste; * Rydde hele leiligheten * Støvsuge alle rom * Vaske kjøkkenet * Vaske badet * Vaske stua * Handle inn til taco * Handle øl og snus * Bytte på sengen * Vaske alt det skitne tøyet * Brette alt tøyet * Pynte leiligheten med blomster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 30. juli 2010 #495 Del Skrevet 30. juli 2010 Masse positiv lesing her om dagen! Det er kjempeflott, og jeg er veldig glad på dine vegne Kos deg masse med mannen når han kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 30. juli 2010 #496 Del Skrevet 30. juli 2010 Det er så digg hvordan dere gjør hjemmet deres ryddig og rent for hverandre når en av dere har vært bortreist Ha en fabelaktig helg sammen, og godt ransel + penalkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 30. juli 2010 #497 Del Skrevet 30. juli 2010 Så bra at det ordnet seg med Nav. Et år går bra uansett Høres ut som du har gjort det kjempekoselig til mannen din kommer hjem, håper dere koser dere masse :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #498 Del Skrevet 30. juli 2010 Vi har ... kost oss... masse... Nå ligger han og dupper på sofaen, helt utslitt stakkar. Jeg skal straks gå i gang med tacoen. Life is good...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 30. juli 2010 #499 Del Skrevet 30. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvira Skrevet 30. juli 2010 #500 Del Skrevet 30. juli 2010 Så bra det ordner seg litt til med nav. Og at Mannen er hjemme igjen! Jeg fikk nettopp Gubben min hjem også, det gjør jeg jo hver fredag altså, men det er like kjekt hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå