Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle sammen! Artig å finne så mange besøk her inne altså!

Fikk en ganske dårlig start på dagen, tror rett og slett bare jeg stod opp på feil fot.. Men jeg har valgt å ha en fin dag, selv om det pissregner.. Skal ta turen inn til biblioteket i byen og låne noen bøker, det er det mange år siden jeg har gjort! Tenkte jeg skulle spise lunsj i byen også men vet ikke om jeg finner noe alternativ som er sunt nok, så vi får se! Uansett regner det som sagt så det innbyr ikke akkurat til en stor shopperunde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja, litt så. Godt å ikke være alene i elendigheta. ;) Jeg liker stort sett regn jeg altså, men i dag var jeg sur på hele verden da jeg våknet. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til er det bare sånn :ler:

men det er greit å riste det av seg, for det er stort sett seg selv en straffer ved å ha en dårlig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne dager er bare kjipe. Hadde en sånn forleden jeg også. Men trøsten er at det går over igjen. :klemmer:

Og som så ofte denne sommeren er det pissregn her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er jeg kjempeblid igjen! Har fått en koselig mail fra mannen, og det hjelper alltid. Fikk handlet inn litt permer og diverse til skolesaker også, så nå skal jeg begynne å komme i orden.

Har gått gjennom pensumistene, skrevet ut emneoversiktene.. Laget meg leseplan..... Skolelys - jeg? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over deg jeg. Jeg har vel aldri hatt oversikt over noe som helst før skoleåret har vært igang. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde alltid knalloversikt, men det skled mer eller mindre ut etter omtrent en uke ... akkurat som da jeg gikk på skolen og skrev superfint i skrivebøkene i begynnelsen, mens skriften på slutten knapt var leselig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at så lenge jeg møtte opp på forelesningene og tok skikkelige notater - og leste romanene, novellene osv som skulle diskuteres så gikk det som smurt. Jeg lærer best av å være på forelesningene, diskutere og notere - altså delta.

Leste stort sett til eksamen og ikke så mye mer enn det igrunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trenger å lese mye for å klare å huske ting, og må absolutt være på alle forelesningene. Kollokvie har fungert bra også før, så det er jeg glad for at vi skal ha her..

Jeg kjenner jeg er skikkelig redd for å ikke fikse dette, må bare riste av meg den følelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det selv også, på en måte. Jeg er bare redd for at jeg skal komme på etterskudd og gi opp, slik jeg gjorde sist. Men jeg gleder meg også, altså! Litt sånn følelsesmessig berg- og dalbane for tiden! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så provoserer det meg at saksbehandleren min ikke svarer meg. Jeg sendte henne en mail 9.juni - ikke noe svar. Ny mail 23.juni - ikke noe svar. Ny mail 17.juli - ikke noe svar. Når jeg ringer er hun alltid opptatt.

Faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det selv også, på en måte. Jeg er bare redd for at jeg skal komme på etterskudd og gi opp, slik jeg gjorde sist. Men jeg gleder meg også, altså! Litt sånn følelsesmessig berg- og dalbane for tiden! :jepp:

Husk at du er mer moden nå enn sist du gikk på skole og at du er motivert - dermed kommer det til å gå helt fint. Det er jeg sikker på.

Og så provoserer det meg at saksbehandleren min ikke svarer meg. Jeg sendte henne en mail 9.juni - ikke noe svar. Ny mail 23.juni - ikke noe svar. Ny mail 17.juli - ikke noe svar. Når jeg ringer er hun alltid opptatt.

Faen.

Det er for dårlig - enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe helt annet - har du fått forsøkt såler/sittestilling osv på spinningen enda? Spent på om noen av mine o så kloge råd hjelper, vet du :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...