¤Tiili¤ Skrevet 27. september 2003 Forfatter #21 Skrevet 27. september 2003 Erjeg virkelig så dum? Begynner og bli rimelig flau nå...dere forklarer til punkt og prikke, jeg følger punktene, men likevel får jeg det ikke til.... :cry:
¤Tiili¤ Skrevet 27. september 2003 Forfatter #22 Skrevet 27. september 2003 Nei, nå er jeg trøtt av de greiene........ Vi snakkes en annen gang, nå vil ikke jeg være på nett lenger!
camie Skrevet 27. september 2003 #23 Skrevet 27. september 2003 Tenkte jeg skulle stikke innom å bare legge inn linken til dagboka di... julibrud's dagbok Om du vil forandre navnet på linken er det bare å fjerne julibrud's dagbok, å skrive inn det du vil ha. Skjønner?? Men dette må du endre i profilen din....men det har du fått med deg. Er ikke noe å være flau over at du ikke får til, det kommer etterhvert!! :blunke: Er det noe du lurer på er det bare å skrike ut!!
¤Tiili¤ Skrevet 28. september 2003 Forfatter #24 Skrevet 28. september 2003 Hei, dere er så snille som orker og holde ut her...hehe... Jeg har jo fått til sånn at dere kan trykke under inleggene mine og komme rett til dagboken min, men hvordan får jeg det til at det står julibrud`s dagbok?......Og forklar steg for steg, ellers skjønner jeg ingenting!
¤Tiili¤ Skrevet 28. september 2003 Forfatter #25 Skrevet 28. september 2003 JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
¤Tiili¤ Skrevet 28. september 2003 Forfatter #26 Skrevet 28. september 2003 Ok, da som jeg har greid det som jeg har slitt med siste dagene, så kan jeg slappe av og tenke på bryllupet igjen... Jeg så igjennom hva jeg har skrevet, og så at jeg hadde glemt og skrive at vi har forlovere begge to, det var vel noe av det første vi ordnet. Jeg skal ha kusinen min, som egentlig har vært min bestevenn siden vi var små, hun er 1 år yngre enn meg, og jeg elsker henne kjempehøyt, hun har vært stor støtte gjennom det meste. Jeg vart jo mor i ung alder, og det var ikke alltid jeg taklet det så bra...Og samboeren min vart ikke voksen etter at vi fikk datteren vår, pluss at vi hadde flere problemer, så vi valgte og gå fra hverandre i 6 mnd. Jeg visste fra dag 1 at det var ham jeg ville ha, men ville at han skulle sette pris på hva han hadde. Jeg tok en stooor sjanse, han kunne jo like godt funnet ut at singel livet, fest og venner var alt han trengte, men HELDIGVIS fant han rimelig fort ut at vi var verdt alt for han. Jeg turde ikke lfytte sammen med ham med en gang, og holdt han litt på "pinebenken" i 6 mnd, før jeg kjente at tiden var inne, og fra den dagen har vi vokst sammen og er sterkere enn noen gang. Jeg elsker ham over alt på jord, utenom datteren vår da selvsagt, o han er veldig flink og si og vise hvor mye han elsker meg og hvor mye jeg betyr for han, så nå er jeg kjempelykkelig! :D Kanskje det ikke er så interessant og lese om hvordan vi HADDE det, men det gjør godt og skrive om det, siden jeg har en far som har problemer med alkoholen, og som da var heldig at samboeren min valgte det bort. Selvfølgelig går vi på fest innimellom, men miljøet han var i, var ganske tøft, der det var drikking hver onsdag (som de unnskyldte var lille-lørdag), hver fredag, og hver lørdag. Og var det en helligdag midt i uken, var det full fest den dagen og dagen før. Oj, dette vart litt langt det, ville bare få med livet mitt hvor det endret seg betraktelig, der jeg gikk fra et veldig ulykkelig skilsmissebarn, med førsøk på selvmord, fra og ha min egen familie nå, og skal stå hvit brud til neste år!
ringblomst Skrevet 28. september 2003 #27 Skrevet 28. september 2003 Gratulerer med dagbok! Du klarer deg jo fint da, det hjelper alltid med data-support. Selv har jeg min kjære der. Alltid hyggelig å høre om andre mennesker hvor ting har vært tungt, men så blir det til en solskinnshistorie. Det ordner seg alltid for snille jenter . Lykke til med videre dagbokskriving!
MIKKELBRUD Skrevet 28. september 2003 #28 Skrevet 28. september 2003 Hei Julibrud, koselig å lese i dagboken din. Godt å høre at du er lykkelig nå, høres ikke ut som du har hatt det like greit alltid! Lykke til med resten av forberedelsene, du er jo godt i gang allerede. Kos deg med resten, tiden går så fort og plutselig er den store dagen over... Og som en annen sa her inne - hvis det er noe en gift dame kan hjelpe med, så bare si ifra! Klem fra meg
¤Tiili¤ Skrevet 28. september 2003 Forfatter #29 Skrevet 28. september 2003 Tusen takk for svar, det er så kjemoehyggelig! Ja, nå har jeg det godt, og bank i bordet på at sånn vil det fortsette! :D
Pip Skrevet 28. september 2003 #30 Skrevet 28. september 2003 Måtte berre inn her òg for å gratulere med ny link! Kjekt at historier som byrjar dårleg kan ende godt! :D No skal de jo snart leve lukkelege alle dykkar dagar! :blunke: Lukke til iallefall, og kos deg med førebuingane!
¤Tiili¤ Skrevet 29. september 2003 Forfatter #31 Skrevet 29. september 2003 Tusen takk, Pip! :D Jeg gleder meg kjempemye, og skal fortsette og skrive om forberedelser!
¤Tiili¤ Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #32 Skrevet 1. oktober 2003 Gleder meg! Vi skal se på lokalene på søndag, det skal bli spennende og se hvordan det ser ut. Har vært der en gang før, men det er så lenge siden at jeg husker ikke alt. Men først skal vi til kirken der datteren vår skal få 4 års boken! Gla i deg, lille vennen min! Mamma er stolt av deg!
¤Tiili¤ Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #35 Skrevet 4. oktober 2003 http://www.sinceritybridal.com/2003f/2982.htm Her er min overdel til kjolen! Og underdelen er side.134 i ditt bryllup katalogen, vår/sommer!
Pip Skrevet 4. oktober 2003 #36 Skrevet 4. oktober 2003 Kjempefin! Likar så godt den utringinga!! Har nok ikkje bryllupsmagasinet... Men korleis er skjørtet i forhold til det som er på bildet? Smalare? Var det du som skulle få sydd kjolen kanskje... så har du valt ut det du likte best? Lurt! Iallefall - kjempefin overdel! :D
¤Tiili¤ Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #37 Skrevet 4. oktober 2003 Heisann Pip! Ja, jeg er godt fornøyd med overdelen!Og jeg har kopiert det fra linken til dagboken min!*Stolt* Jeg er blitt en racer på dataen! Nei, underdelen er vid, den går ut sånn som de prinsessekjolene vet du...er så vanskelig og forklare... Så er det 180 cm fra livet, skal ha slep på kjolen siden jeg ikke skal ha langt slør! Men jeg er ganske høy, så det blir ikke kjeeempelangt! Jeg er 180cm.
¤Tiili¤ Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #38 Skrevet 4. oktober 2003 http://www.sinceritybridal.com/2003/2857.htm Dette ligner littegrann på underdelen...litt sånn voldsom kanskje? Menjeg synes det er så fint, det blir bedre hvis en ser hele kjolen i ett. Den skal være to delt, men en liten spiss nederst på magen!
Pip Skrevet 4. oktober 2003 #39 Skrevet 4. oktober 2003 Aha... Trur du blir fin! Håpar me får sjå bilete av kjolen din når han vert ferdig då! For, som du seier - litt vanskeleg å sjå for seg på bakgrunn av to ulike kjolar... Forresten - i forhold til mange andre eg har sett her inne, er ikkje dette skjørtet voldsomt! :D
¤Tiili¤ Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #40 Skrevet 6. oktober 2003 Ja, jeg må prøve og få lagt inn bilde av den! Men den blir ikke ferdigsydd før påske, da skulle den være klar! Gleder meg som en liten unge! Vi skulle se på lokalene i går, men så er det operapremiere der idag, så vi fikk ikke komme inn og se... Men, men, jeg har da god tid! :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå