TefrA Skrevet 6. november 2003 Forfatter #41 Del Skrevet 6. november 2003 *Klemmer Revetispa* :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 6. november 2003 #42 Del Skrevet 6. november 2003 Roping er også morsomt. Ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #43 Del Skrevet 6. november 2003 Det er kjempemorsomt! Men er det dannet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 8. november 2003 #44 Del Skrevet 8. november 2003 hei. stikker innom og sier hei. mest fordi avataren din var så flott. hvor fant du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TefrA Skrevet 9. november 2003 Forfatter #45 Del Skrevet 9. november 2003 Det er kjempemorsomt! Men er det dannet? Dannet er kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TefrA Skrevet 9. november 2003 Forfatter #46 Del Skrevet 9. november 2003 hei. stikker innom og sier hei. mest fordi avataren din var så flott. hvor fant du den? Hei til deg også! Avtaren min fant jeg på www.marcusgray.com Hvis du går inn der finner du hele tegninga til avtaren min. Måtte klippe litt for å få den til å passe. Marcus Gray har utrolig mange stilige tegninger. Iallefall etter min smak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TefrA Skrevet 25. november 2003 Forfatter #47 Del Skrevet 25. november 2003 Endelig går ting min veg. I forige uke var jeg på jobbintervju og fikk meg deltidsjobb. I går var det første dag på jobb og jeg liker meg godt der foreløbig. Hva slags deltidsjobb jeg har fått vil jeg ikke si, men det er et yrke jeg ikke kunne tenke meg å ha resten av livet, men for en periode. TefrA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TefrA Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #48 Del Skrevet 9. januar 2004 Life sucks! Godt nyttår til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. januar 2004 #49 Del Skrevet 10. januar 2004 Godt nyttår til deg også, Tefra. Det er riktig at life sucks noen ganger. Skikkelig pyton er det også når det står på. Men husk at det går over. Alltid. Det tar bare litt tid noen ganger. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2004 #50 Del Skrevet 11. januar 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TefrA Skrevet 11. januar 2004 Forfatter #51 Del Skrevet 11. januar 2004 *Hater snørr-og-tåre-helger* Jeg burde vært sponsa av kleenex. *Klememr dere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2004 #52 Del Skrevet 12. januar 2004 Du har mailadressen min TefrA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TefrA Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #53 Del Skrevet 15. januar 2004 Noen ganger er livet a shitty bitch.Det går som regel over :-) Nå skinner solen igjen (Nei ikke se på klokkeslettet når dette ble skrevet!) TefrA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå