Gå til innhold

TefrAs tanker


TefrA

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Etter å ha luska rundt her siden i sommer har jeg bestemt meg for å skrive dagbok. Dvs, dagbok er vel ikke det rette ordet. Jeg har ingen planer om å rapporterte all min gjøren og laden, men heller skrive ned noen tanker når det faller seg slik.

Det er Revetispas feil, eller fortjeneste, alt ettersom, at jeg er her. Hun sender meg linker til innlegg jeg bare måååå lese. Jeg ble avhengig av å lese på bryllupsforumet i sommer, men er kurert for det nå. Tror jeg. Kurert for det som måtte finnes av giftelyst ble jeg også. Jeg sier bare en ting: bridezillas! Jeg får vel bevege meg litt mer rundt nå tenker jeg.

TefrA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:D Velkommen til KG og gratulerer med egen dagbok, tefrA!

Dette forumet er som du sikkert har merket sterkt vanedannende... :ler:

Håper og tror at du vil trives! Du og Revetispa har i alle fall fått det knallfint i kjelleren! Tror nok jeg stikker innom der igjen snart!

:wink::D Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå sitter jeg hjemme og surfer litt på nett, kikker litt innom TVn, men aller mest venter jeg på at min kjære skal komme hjem.

Det er godt å ha noen timer for seg selv en kveld også. Kunne gjøre det jeg vil uten å ta hensyn til noen andre. Ikke det at det er noe problem ellers da. Jeg trives utrolig godt sammen med min kjære. Han er både min kjæreste, samboer og min beste venn. Han er den jeg kan snakke med om alt. Jeg har aldri savna noen som han når han har vært borte en stund. Jeg har rett og slett blitt avhengig av å ha han rundt meg. Det vil ikke si at jeg har problemer med at han tar en kveld ute med gutta. Tvert imot. Alle har godt av å være fra hverandre innimellom. Når han kommer hjem igjen er det så godt å se han igjen. Ikke mye som er så godt som å krype inn i armkroken og kose etter å ha vært borte fra hverandre. I kveld kommer han nok smygende etter at jeg har sovna. Åååå som jeg gleder meg.Det er bare det med whiskyånden da som jeg kan vente meg...

TefrA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du reven... Får ikke helt til det med avtar jeg. Må den godkjennes eller no? Den skal ikke være for stor tror jeg, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får lagt den inn.

TefrA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gjett om jeg kjenner meg igjen?

Det er knapt noe som er så godt som å kunne være alene og nyte det, i visshet om at kjæresten snart kommer igjen :D

Whiskyånde derimot :fysj:

Du får bruke den for alt den er verdt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg på PClaben på universiteret og er faktisk litt småbrisen. En medstudine hadde hovedfagseksamen i dag og det ble selvfølgelig feira med champis. At jeg kjenner det etter bare et glass sier vel litt om hvor lite alkohol jeg har drukket i det siste. Det må jeg se å få rette på...

TefrA

PS: Gårdagens whiskyånde var faktisk ikke så ille. Støtt gikk han også. Men han var i veeeldig godt humør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da er avtaren min på plass. Denne passer til meg synes jeg. Jeg skulle gjerne ha lagt inn hele bildet, men det hadde jeg nok ikke fått lov til ;-) Hva synes du Revetispa?

Avtaren er henta fra websidene til Marcus Gray. Han har utrolig mange fine og stilige tegninger.

TefrA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

I den siste uken så har min verden stått på hodet. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om saken... Det er ikke alt som er like enkelt... Jeg kommer vel sterkere tilbake etter hvert.

TefrA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...