Gå til innhold

TefrAs tanker


TefrA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takker!

Av og til får jeg bare utrolig cravings på ett eller annet. Nei, jeg er ikke gravid for den som måtte lure på det. Ikke har jeg planer om å bli gravid de første årene heller. Nå er det riktig nok noe som heter bioligisk klokke, men det finnes da stoppeklokker!

Jeg har hatt feler diskusjoner med ei vennine om når "det er på tide" å få barn. Vi blir aldri enige. Hun har fått sitt første nurk nå og jeg holder stand. Har mer enn nok med meg selv om min kjære jeg.

TefrA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet: Ons Okt 08, 2003 16:51 Tittel: Ny giv!

I dag var jeg og snakket med veilederen min på universitetet.Jeg jobber med å bli ferdig med hovedfagsoppgava mi nå. Jeg hadde en pause fra den og gjorde noe annet siste år og i august var det på'n igjen. Det har vært litt hardt å ta fatt på den igjen pga diverse private problemer som har tatt mye energi, men nå er jeg i full sving igjen.Jeg fikk veldig positiv respons på det jeg hadde gjort og hadde bare gjort et par små feil. Riktig nok kunne de feilene fått store konsekvenser, men jeg ante ugler i mosen heldig vis. Nå er feilene retta opp og jeg er kjempeinspirert til å jobbe.

TefrA

_________________

Jeg er ikke desperat, jeg bare må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny dag med nye muligheter er her.Ute blåser en liten høstvind som rusker i gult løv mens regnet gjør menneskene som går forbi våte. Fint vær til å være inne i. Tenker jeg jobber hjemme i dag jeg. Da får jeg også vært sammen med murmeldyret som ennå ikke har stått opp. Hadde vært godt å krype opp i senga igjen...

TefrA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg gjort en god gjerning denne helgen. Jeg har hjulpet en venninne med å vaske ned leiligheten sin som hun nettop har fått solgt. Jeg har oppholdt meg så mange timer i salmiakkluft nå at jeg kommer ikke til å få tette bihuler før neste skuddår! Nå er jeg sliten og kommer til å bekke tidlig. Skal bli en god stund før jeg skal vaske noe nå...

TefrA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja Revetispa. Det er godt å være igang igjen også. Jeg føler mer at jeg kommer noen vei i steden for bare å rote rundt. Det er så kjedelig når alt står i stampe, man jobber og jobber, men ser ikke at en kommer noen veg.

TefrA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, må må jeg bare ha en pause fra hovedfagsoppgava mi. Som om jeg ikke tar meg nok pauser derfra... Jeg blir så frustrert over excel av og til at jeg får helt mark. Bill Gates skulle bare visst hva han gjør med stakkars studenter! :murvegg: Nåja, det går vel over dette og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel Revetispa... Jeg burde kanskje ta helg, men jeg burde også bli ferdig med hovedfagsoppgava mi. Jeg må nok pent være litt studine i helga også. Dog med avbrekk på KG og IRC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg er vel både bastet og bundet fra før, så det er ikke nødvendig. :ler:

Hvis Frøkna mener det er bra nok da...

Det blå tauet står godt til min røde pels, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har blitt til at jeg har skrevet langt mindre i dagboka mi enn hva jeg hadde sett for med da jeg begynte. Dette er fordi det har skjedd mye i livet mitt i det siste og dette er ting jeg ikke ønsker å si noe særlig om her. Jeg ønsker ikke å utbrodere hele mitt privatliv her selv om jeg er her med nick og ikke med fullt navn. Jeg kunne sikkert gjort som enkelte og dikta opp en fantasiverden, men det gidder jeg ikke. Derfor tar jeg heller en pause og så får jeg se om jeg blir helt borte fra dagboka eller om jeg stikker innom av og til. Forumet som sådan kommer jeg ikke til å droppe.

TefrA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud hjelpe meg så mange nek som finnes her inne! Det er bare helt utrolig. Jeg vet ikke helt hvem som er verst, mødre eller bruder...

Måtte bare få sagt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Gud hjelpe meg så mange nek som finnes her inne!

Godt det går mot jul, så kan vi henge dem på staur med rød sløyfe på. :hoho::hoho::hoho:

:klem: til ei jente som fortjener det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...