Gå til innhold

SøsterLiten og LilleMann sin venting på Knøttet


SøsterLiten

Anbefalte innlegg

Devilina: Forlater deg aldri!! :)

Jeg henger mest på forum for tiden. Hadde ikke mer å skrive i bok egentlig.... Men jeg har jo ikke slettet boka heller så jeg blir nok en stund allikevel, bare har litt lang bok pause.

Jeg blir satt igang på mandag pga høyt blodtrykk så nå er det virkelig rett rundt hjørnet. Håper og krysser fingrene for at frøkna melder sin ankomst ikveld så jeg slipper hønetabletter og laaaang ventetid på sykehuset, men det ser ut som at jeg er en god hulemaker og derfor ingen naturlig start på meg.... :sukk:

De er uenige om termindato fordi den ene er IVF termin 10.10.10 og en andre er UL termin 12.10.10... Føden og legene forholder seg til ivf termin og svangerskapspoliklinikken og jordmødrene der forholder seg til ul termin. Håpløst spør du meg. men det har jo ikke noe å si egentlig, annet enn at det føles bedre ut å være 5 dager på overtid istedet for 7! ;):hoho:

LineGourmet: Jeg LOVER å skrive historien min!

Håper dere har en super søndag! Nå skal jeg i barnebursdag til mitt førstefødt "tante" barn!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det skjer noe i løpet av natta da ;) skjønt... har mine tvil... om du ikke har merket noe liksom.

Hønetabletter slapp jeg... fikk sånn gele oppi spruta opp, med mindre effekt.

Er rart de liksom "krangler" om termin datoen din, RH som har peil... bør da ha ganske klare rettningslinjer på at en IVF termin flytter man ikke på samme hvor mye det ikke stemmer med UL. Hadde bare en dag forskjell jeg da, men surt for det... enten 16 eller 17 dager over :dåne:

Har dere blitt enige om navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Eg har lurt på korleis det har gått med deg og det lille mirakelet, og nå ser eg at ho er 2 veker allerede. Gratulerer som mamma! :roser:

Spent på å høyra meir. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Heia!!

Tusen takk jenter!

Knøttet er helt fantastisk og jeg eeeelsker å være mamma! Det er det beste jeg noen gang har opplevd!!

Jeg er ikke mentalt klar for å skrive historien min enda... driver og fordøyer, men den kommer etterhvert.

Kan si at det gikk helvetes fort og hun kom av seg selv bare 6 timer etter første rie.

Hun var 49cm og 3280gram og har lyse rødt hår som sin far og hadde store mørke vakre øyne som nå begynner å bli lysere blå! Verdens vakreste goding! :rødme:

Håper dere alle har det bra!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...