Gå til innhold

Håpet om en spire i nærmeste fremtid

Mizzi85

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg også min egen prøvedagbok :) Jeg sluttet på p-pilla i desember 09 men fikk ikke ordentlig mens før nå i april. Så gikk det 5 uker og jeg fikk mens den 13. mai. Så nå tyder det på at syklusen min begynner å bli normal igjen. Jeg har gått på pilla i 7 år sammenhengende så er ikke rart det tar tid for kroppen å tilpasse seg igjen. Jeg er 24 år og samboer 26 og vi er veldig klare for barn. I utgangspunktet ville jeg være veldig rolig til hele prøvesituasjonen, men man blir småsprø av å gå å tenke på det. Det ligger i bakhode konstant uansett :)

Fra perioden mellom januar og april ble det mye undring siden mensen aldri kom og jeg tok test på test i håp om at jeg kunne ha blitt gravid, men aldri noen positiv test. Men da mensen kom i april ble jeg lettet og glad for da var det en mulighet å begynne å følge med på syklusen, og når evt eggløsning er Så da er det bare å fortsette å prøve. Jeg testet eggløsningkalkultoren her på babyverden og da kan jeg ha fruktbar periode fra i morgen og t.om lørdag. I tillegg har jeg kjøpt eggløsningstester som jeg tenkte jeg skulle begynne med fra i morgen av. Tenkte også jeg skulle kjøpe meg termometer så jeg kan måle, men det må jeg nok begynne med fra neste mens.

Det er spennende tider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen:

Koselig med nye prøvere - håper likevel du får en kort karriere her inne, og snart kan flytte over til gravide-bøkene :Nikke:

God søndag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...