Mizzi85 Skrevet 23. mai 2010 #1 Del Skrevet 23. mai 2010 Da fikk jeg også min egen prøvedagbok Jeg sluttet på p-pilla i desember 09 men fikk ikke ordentlig mens før nå i april. Så gikk det 5 uker og jeg fikk mens den 13. mai. Så nå tyder det på at syklusen min begynner å bli normal igjen. Jeg har gått på pilla i 7 år sammenhengende så er ikke rart det tar tid for kroppen å tilpasse seg igjen. Jeg er 24 år og samboer 26 og vi er veldig klare for barn. I utgangspunktet ville jeg være veldig rolig til hele prøvesituasjonen, men man blir småsprø av å gå å tenke på det. Det ligger i bakhode konstant uansett Fra perioden mellom januar og april ble det mye undring siden mensen aldri kom og jeg tok test på test i håp om at jeg kunne ha blitt gravid, men aldri noen positiv test. Men da mensen kom i april ble jeg lettet og glad for da var det en mulighet å begynne å følge med på syklusen, og når evt eggløsning er Så da er det bare å fortsette å prøve. Jeg testet eggløsningkalkultoren her på babyverden og da kan jeg ha fruktbar periode fra i morgen og t.om lørdag. I tillegg har jeg kjøpt eggløsningstester som jeg tenkte jeg skulle begynne med fra i morgen av. Tenkte også jeg skulle kjøpe meg termometer så jeg kan måle, men det må jeg nok begynne med fra neste mens. Det er spennende tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. mai 2010 #2 Del Skrevet 30. mai 2010 Koselig med nye prøvere - håper likevel du får en kort karriere her inne, og snart kan flytte over til gravide-bøkene God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå