Gå til innhold

Lillemannen og Ambriel

Ambriel

Anbefalte innlegg

Vi blir nok bare hjemme idag, orker ikke farte ned i byen, er altfor mange fristelser der nede uansett så :fnise:

Så mens lillemannen leker i lekegrinda si har mor brukt morgentimene på nettshopping :biggrin:

Har bestilt meg 2 par med TOMS :hjerte:

Disse:

Picture-111.png

Og disse:

41UGrS6Lb5L.jpg

Disse bestillte jeg egentlig for et par mnd siden men de var akkurat litt for små, så måtte dessverre selge dem :( Men nå får jeg et par som passer! :biggrin:

Gleder meg som en liten unge, føler det er en evighet til jeg får dem, siden de skal sendes til pappa, også videresender han dem til meg (alt for å slippe unna teite tolla!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Guri så flink du har vært å skriv det siste døgnet :strix:

This I like :hoppendeglad:

Koselig å se en oppdatering, og bra du er kvitt den utro slasken :Nikke:

Håper du får en fin påske og en god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, jeg tenkte at nå skulle det bli andre boller her :fnise:

Apropos boller, det tror jeg at jeg må lage en dag! Boller med daim i :sikle:

I lige måde til deg og din vakre familie, snupp :klemmer::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du skriver igjen!

God påske! :klemmer:

Jeg skal prøve hvertfall :biggrin:

God påske til deg også, snuppa :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppskrift på bollene? ;)

*kremt* 1-2-3 bollepose med oppkuttet daim sjokolade i :fnise: Har oppi bittelitt ekstra kardemomme da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke være flink til alt heller :fnise:

Stille og rolig idag, rydder litt og har oppdaget at jeg har samlet ganske masse det siste året som jeg skal flytte med meg etterhvert! Gleder meg til å ta det i bruk :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes igrunnen de er veldig gode jeg, så enn så lenge er det de det går i ;)

Jeg må ærlig innrømme at jeg gleder meg litt til lillemannen skal i barnehagen jeg, misforstå meg rett, jeg ELSKER å være hjemme om dagen med han, men han liker å ha meg i nærheten, så jeg føler ikke alltid at jeg får gjort så mye annet enn det.. Pluss at jeg har gått hjemme i halvannet år nå snart, så er en smule lei kan man si.. Skal bli godt med en ny start til høsten :biggrin: Godt for han å kunne leke med andre og godt for mor å kunne treffe litt andre mennesker iløpet av dagen også ;)

Fortsatt 3,5 mnd igjen heldigvis da, pipa får vel en annen lyd når det begynner å nærme seg :fnise:

Jeg har begynt å hekle! Begynte egentlig da det ble slutt mellom meg og H, fungerte som terapi første uka (som stort sett gikk bort til gråting :cry:) Lært meg å hekle bestemorsruter, så fikk teknikken inn i fingrene, fant en annen oppskrift som jeg hekler etter nå så jeg starta på nytt idag og bruker ullgarn fremfor bomull. Har heklet 3 ruter, så har maaaaange igjen. Så har nok tidsfordriv nå i påska hvertfall ;)

Ingen planer her hos oss, håper på fint vær så vi kan ut å gå litt turer. Etter påske så skjer det litt, så vi får lade opp til det tenker jeg ;)

Har dere noen planer, jenter? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært noen stille dager, ikke hatt så altfor mye å skrive om egentlig ;)

På torsdag var det 1 helt år siden lille Adrian'en min ble født :hjerte: Tida går virkelig så altfor fort! Lillegutten min har blitt så stor! :grine:

Fikk en liten feiring her hjemme på dagen, også skal vi ha selskap nå til søndag som kommer ;)

Påska har vært stille og rolig, har prøvd å være ute i det fine været vi har hatt, men jeg sliter med pollenallergi og bjørkepollenet har kraftig spredning i disse dager og det kjenner jeg godt, så blir mye inne dessverre :( Men vi har fått oss noen turer i lekeparken da hvertfall og tror lillemannen koset seg masse hvertfall ;)

I morgen er det tid for 1 års kontroll på helsestasjonen, gleder meg til veiing, like morro hver gang. Synes han har forandret seg litt de siste to dagene, kvittet seg med litt av babypreget over ansiktet og virker litt mer "voksen".

Er noen spennende dager her for jeg tror han er på nippet til å ta sine første skritt :biggrin: Står jo på egenhånd midt på gulvet og når jeg prøver å lokke han til å gå med noen av lekene så blir han bare skikkelig sinna, men han flytta ene foten fremfor seg idag, så nå er det ikke lenge før tror jeg :biggrin:

Det var et eller annet jeg skulle skrive her men nå er det glemt! Har utrolig dårlig kortidshukommelse for tida, og det merker jeg er utrolig irriterende! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ kos med hekling da :jepp: Jeg skjønner ikke bæret av det :fnise:

Jeg forstår ikke bæret av strikking så :fnise: Hekling er jo igrunnen ganske enkelt da (siden jeg faktisk får det til :gjeiper:) men jeg suger på å lese oppskrifter, så youtube er :hjerte: om dagen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var 1 års kontrollen overstått, og lillemannen min har blitt hele 11,3 kg tung, og 75.5 cm lang :hjerte: Smilte og flørta både med HS og legen :fnise: Ikke helt fornøyd da vaksinene ble satt, men etter 10 sekunder med gråting smilte han som ei sol igjen :sol: Ellers var hun fornøyd, han utvikler seg som han skal og er selvfølgelig helt perfekt :hjerte:

Etterpå tok vi oss en liten bytur i finværet, og nå sover han søtt for kvelden ;) Veeeeeldig deilig :hjerte:

Håper dere har hatt en fin påske :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

*kremt* Litt lang pause her igjen ja! Sånn skjer innimellom, det er myye forskjellig som skjer om dagen, så når jeg begynner å se en liten ordning på det så skal jeg oppdatere dere ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...