Gå til innhold

Lillemannen og Ambriel


Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal prøve å bli flinkere igjen jeg :biggrin:

Koselig å "se" deg igjen, Frigg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! :hjerte:

Kan komme med en liten oppdatering nå jeg ;)

Hmm, hvor begynner jeg? Jeg og Håkon ("exen") begynte å få kontakt igjen, dvs han sendte melding på bursdagen til lillemannen og savnet oss, så vi fikk pratet litt sammen og har kontakt igjen, og vi har vært hos han en tur.. Vi tar ting litt som de kommer så får vi se hvor og hvordan vi ender opp ;) Han snakker om å flytte sørover, så vi får se hva som skjer etterhvert, jeg reiser hvertfall opp dit til onsdag, skal bli godt å se han igjen :)

Ellers har jeg begynt hos psykolog, pga alt som har skjedd med BF og mye annet som har samlet seg opp igjennom årene så ble det i vinter bestemt sammen med fastlegen min at jeg ville ha godt av å prate med en profesjonell. Har vært der 3 ganger nå og kjenner det er godt å prate med noen som lytter :) Blir nok gående der fast en god stund fremover, men det er helt ok ;)

Og til sist så har jeg bestemt meg for å fortsette på sykepleien til høsten! Jeg merker at dette er det rette valget for meg, så jeg må finne en orden på eksemproblemene. Men det er dette jeg brenner for og når jeg nå har tatt valget er jeg mye mer gira på tanken om å gå på skole, så blir spennende å se nå fremover :) Må ordne bhg plass i Grimstad (siden vi flytter dit etterhvert), også må jeg ordne en plass å bo, så er vi igang, det er dette jeg styrer med om dagene :)

Ellers er det stille og rolig her hos oss, Adrian vokser og tar noen skritt helt alene i ny og ne. Han står stødig som ei påle når han står på egenhånd, så han må bare tørre å gå uten å holde seg i noe, er visst litt skummelt enda ;)

Det var en liten oppdatering på hva som skjer her. Nå synes Adrian mamma har sittet nok ved pcen, han er litt sinna idag, mistenker mageknip :/

Håper dere alle sammen har en fin-fin dag! :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig lurt av deg å begynne hos psykolog :jepp: Og som psykologen min sier: jeg er her for deg i minst ti år! :ler: Så det er nok lurt å ikke avslutte for tidlig ;)

Og det må være veldig deilig å vite hva du skal til høsten og kjenne at du har gjort et riktig valg :jepp:

Håper du får en fin kveld sammen med apekatten din :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Herlig med oppdatering fra dere :)

Håper du kan finne sammen igjen med Håkon. Flott om han kan/vil flytte på seg ;)

Her har det også vært mageknip på gang idag, har kommet den hiroshima-bleien :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lurt av deg å begynne hos psykolog :jepp: Og som psykologen min sier: jeg er her for deg i minst ti år! :ler: Så det er nok lurt å ikke avslutte for tidlig ;)

Og det må være veldig deilig å vite hva du skal til høsten og kjenne at du har gjort et riktig valg :jepp:

Håper du får en fin kveld sammen med apekatten din :klemmer:

Var litt det jeg snakket om med han etter første timen, jeg er jo bare 23 år, og dette er jo en investering for resten av livet egentlig, så sånn sett så er det absolutt verdt det. Hos meg har det slått ut som angstanfall, hadde et i romjula og det er det verste jeg noen gang har vært borti, jeg har aldri vært så livredd før :( Jeg føder heller igjen enn det der, og selve anfallet varte "bare" i 10-15 min.. I ettertid har jeg nerver og en urolighet over meg som kommer og går, og jeg kan bare glemme å sette meg på et fly med det første, så dette trengs så absolutt!

Det er veldig deilig, jeg håper jeg greier å fullføre denne gangen ;)

Takk! Håper du også får en fin kveld :hjerte:

:klemmer:

Herlig med oppdatering fra dere :)

Håper du kan finne sammen igjen med Håkon. Flott om han kan/vil flytte på seg ;)

Her har det også vært mageknip på gang idag, har kommet den hiroshima-bleien :gjeiper:

Ja jeg tenkte det var på tide å skrive litt nå igjen, var jo en god stund siden sist så ;)

Jeg håper også det, men vi får se hva som skjer, tør ikke ha for store forhåpninger for jeg vil ikke bli såret slik som sist, men det som skjer det skjer, og det er en mening med det som skjer ;)

Uff, ikke alltid like greit for disse små, merket humøret steg 15 hakk på Adrian da han fikk bæsja ja :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre fra deg igjen! :hoppe:

SKAL DU FLYTTE TIL USA?!

Lucky bastard! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

God lørdag alle sammen! :klemmer:

Siden sist så har jeg fått meg leilighet i Grimstad! Så vi flytter neste mnd og jeg gleder meg sånn! :biggrin: Så dagene nå går til å plukke ut hvitevarer og møbler, jeg skal inn dit til uka og måle så det blir bare kikking foreløpig ;)

Så det blir nok enda mindre skriving fra meg fremover, dagene nå må gå til rydding og pakking i esker, det har jaggu samlet seg opp litt iløpet av de to årene jeg har bodd her :gjeiper:

Vi overtar 1. juli, men siden jeg skal i bryllup 9. juli og vi får usa besøk i begynnelsen av juli så regner jeg ikke med å flytte inn før 15, da kommer forhåpentligvis Håkon ned for å hjelpe meg med å sette opp møbler og tv og alt :hjerte:

Så nå er skoleplass, bhg plass og bosted i Grimstad ordnet og vi er klare for høsten! :biggrin:

Var på besøk i barnehagen mandag som var, og det var kjempefint der! Helt nytt, kjempekoselige ansatte og lillemannen så ut til å stortrives, var jo så mye morro å se på. Så tror ikke han vil få noe problem med å trives der hvertfall ;)

Håper dere får en kjempeflott pinsehelg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Her tusler det og går om dagen.. Akkurat nå er vi langt inni dalen hvor vi har vært noen dager nå.. Ikke vært heldige med været dessverre, stort sett regn hver dag :/ men vi koser oss inne vi så ;)

I morgen kveld skal vi en tur på kino, mammaen til Håkon skal passe apekatten, så det blir bra! Skal bli godt å få et par timer med bare oss :)

Kommer hjem på fredag, og da starter ukene med stress.. Mye som skal ordnes før vi flytter om bare 2 uker (hjelpe meg som tida flyr!)

Skal få bestilt alle hvitevarene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk litt fort i svingen der, trykka visst før jeg var ferdig :gjeiper:

Uansett, skal få bestilt hvitevarene på lørdag, sofaen er i boks, så da er det bare seng, bord og småting igjen :)

Skal bli godt å komme seg i orden hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ~Milla~

Ja det sommerværet er virkelig ustabilt, men en får gjøre det beste ut av det, det er jo varmt, iallefall her, så om det regner koser vi oss under tak på terrassen ;)

Koselig å høre at det går fremover, håper dere vil trives på nystedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du være i Grimstad hele sommeren? Reiser nemlig sørover med småen i midten av juli, og hadde vært awesome å møtes!

Og grattis med ny leilighet, skoleplass, barnehageplass og kjæreste! Fortjener du virkelig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...