Gå til innhold

Lillemannen og Ambriel


Ambriel

Anbefalte innlegg

Hurra for at ting står så bra til med deg og lillemann :klemmer:

Jeg har vært hjemme-hjemme på ferie og jeg og kjære skal til Canada og videre til New York og Washington i morgen ;)

Kos dere med sommer og sol :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

JEG SAVNER DEG!!!

Vi har ikke snakket sammen på år og dag kjære, har dere det bra??

Følger med på bilder på facebook, han er fantastisk søt! :hjerte:

Stor klem (reka)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Leste i en annen tråd hvor du hadde skrevet, og så at gutten din er 6 måneder i dag! Gratulerer! :hoppe: :hoppe:

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Oi oi oi, HER er det leeeenge siden jeg har vært! Damn!

Takk for støvtørkingen Dinedama, det trengtes! :biggrin:

Ja her går det unna, dagene flyr virkelig og lillemannen vokser og gror.. Rart å tenke tilbake 1 år i tid hvordan ting var da!

Vi hadde siste timen hos kiropraktoren idag, lillemann har hatt KISS men ble idag friskmeldt. Endelig! :biggrin: Han har blitt så flink, og så sterk liten gutt :hjerte:

Ellers har vi det bra, jeg storkoser meg som mamma selv om enkelte dager er fryktelig slitsomme.. De fleste av dere som leser har meg jo på facebook så de vet vel litt om hva som skjer :)

S og familien hans har vi ikke hørt noe som helst fra siden sist.. Venter fortsatt på at han skal underskrive farskapspapirene :)

Ambi har fått seg kjæreste! :hjerte: Og vi har blitt tatt godt imot i den nye familien, de har blitt veldig betatt av lillemannen :hjerte:

Og vi reiser til Usa på mandag! :biggrin: Skal bli virkelig godt å komme seg bort fra snøen og kulda!!

Håper dere som er innom å leser har det kjempebra! :hjerte:

Skal prøve å få skrevet litt her igjen, men ikke alltid tiden strekker helt til om dagene, men sånn er det å være mamma ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere koser dere om dagene, og bra at han har blitt friskmeldt :nigo:

(..Jeg har ikke deg på Facebook *nysgjerrig*.. :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra lillemann er friskmeldt, må ha vært noen slitsomme måneder... Også shææshte! Tell us more! :gjeiper:

Misunner dere USA-tur, men dere fortjener det virkelig! Håper dere får kost dere masse, masse!

Dumme S og familien hans, jaja, de vet ikke hvilken fantastisk liten fyr de går glipp av!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrigpetraer! :fnise: :fnise:

Skal fortelle litt mer etterhvert, når jeg vet litt mer selv, mye nytt å sette seg inn i, ikke bare bare å starte et forhold når det er en baby med i bildet! Alt jeg kan si da hvertfall er at han koser seg med lillemann, er så morro å se de sitte sammen på sofaen og leke å le, da smelter jeg fullstendig :hjerte: :rødme:

Dukker nok opp noe på facebook etterhvert ;) hi hi

Var på helsestasjonen igår, på en litt forsinket 6mnds kontroll, lillemannen har blitt stoooor gutt jo, 8800 gram fordelt på 68,5 deilige cm :hjerte: (2522 gram og 45cm ved fødsel!)

Han bare smilte seg gjennom hele kontrollen og sjarmerte både helsesøster og legen i senk, nydelige lille gutten min :rødme:

Endelig (*bank i bordet*) begynner vi å få en litt mer normal døgnrytme her, idag sov han helt til 6.30.. Etter flere uker med å stå opp alt mellom 4 og 6 om morgenen er jeg faktisk veldig fornøyd med det! :biggrin: Skal prøve å venne han av måltidet han får i 23-00 tiden om kvelden, slik at han sover sammenhengende fra rundt 20 og til morgenen.. Skal begynne idag, så får krysse fingrene for at vi får til det ;)

Sitter på kjøkkenet nå med en kopp deilig te mens jeg ser på lillemann som har funnet ut at dersom han bøyer seg fremover i vippestolen og kaster seg bakover så klarer han å få den til å vippe helt selv :rødme:

D.O.A: Jaaa, altfor lenge siden! :( Hvordan har du det? :hjerte: Jeg vil se deg snart!!

Milla: Setter stor pris på kontakten jeg også :klemmer: Du er såå koselig å prate med :hjerte: Virkelig synd vi bor så langt unna hverandre :(

Idag skal jeg treffe min bror i byen, tenker det blir en lunsj eller noe.. Ikke sett han på lenge, så det blir koselig, både for meg og småen.. Og ikveld skal jeg ut å spise med ei venninne.. Blir ikke mange måltidene hjemme idag :gjeiper:

Ellers holder jeg på med "prosjekt julekalender" til lillemann, håper på å få den ferdig ikveld så jeg kan skryte litt i morgen ;)

Ha en kjempefin dag alle dere søte jenter :hjerte::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrigpetraer! :fnise: :fnise:

Skal fortelle litt mer etterhvert, når jeg vet litt mer selv, mye nytt å sette seg inn i, ikke bare bare å starte et forhold når det er en baby med i bildet! Alt jeg kan si da hvertfall er at han koser seg med lillemann, er så morro å se de sitte sammen på sofaen og leke å le, da smelter jeg fullstendig :hjerte: :rødme:

Dukker nok opp noe på facebook etterhvert ;) hi hi

Var på helsestasjonen igår, på en litt forsinket 6mnds kontroll, lillemannen har blitt stoooor gutt jo, 8800 gram fordelt på 68,5 deilige cm :hjerte: (2522 gram og 45cm ved fødsel!)

Han bare smilte seg gjennom hele kontrollen og sjarmerte både helsesøster og legen i senk, nydelige lille gutten min :rødme:

Endelig (*bank i bordet*) begynner vi å få en litt mer normal døgnrytme her, idag sov han helt til 6.30.. Etter flere uker med å stå opp alt mellom 4 og 6 om morgenen er jeg faktisk veldig fornøyd med det! :biggrin: Skal prøve å venne han av måltidet han får i 23-00 tiden om kvelden, slik at han sover sammenhengende fra rundt 20 og til morgenen.. Skal begynne idag, så får krysse fingrene for at vi får til det ;)

Sitter på kjøkkenet nå med en kopp deilig te mens jeg ser på lillemann som har funnet ut at dersom han bøyer seg fremover i vippestolen og kaster seg bakover så klarer han å få den til å vippe helt selv :rødme:

D.O.A: Jaaa, altfor lenge siden! :( Hvordan har du det? :hjerte: Jeg vil se deg snart!!

Milla: Setter stor pris på kontakten jeg også :klemmer: Du er såå koselig å prate med :hjerte: Virkelig synd vi bor så langt unna hverandre :(

Idag skal jeg treffe min bror i byen, tenker det blir en lunsj eller noe.. Ikke sett han på lenge, så det blir koselig, både for meg og småen.. Og ikveld skal jeg ut å spise med ei venninne.. Blir ikke mange måltidene hjemme idag :gjeiper:

Ellers holder jeg på med "prosjekt julekalender" til lillemann, håper på å få den ferdig ikveld så jeg kan skryte litt i morgen ;)

Ha en kjempefin dag alle dere søte jenter :hjerte::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se en liten oppdatering fra deg :nigo:

A er jo bare sååå sjarmerende :rødme: Skjønner godt han sjarmerer både lege og helsesøster ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Det er ikke noe liv her! :hoppe: :hoppe:

Ambriel: Hvordan går det? Hvordan er livet med lillemann? Har du det bra? Hva gjør du for tiden?

:klemmer::hjerte::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

:hoppe: :hoppe: I is alive :hoppe: :hoppe:

Har vært fryktelig stille fryktelig lenge her, jeg glemmer rett og slett av boken min :gjeiper: Er ofte innom mange andre og leser men føler ikke alltid jeg har noe å skrive om så da blir det dårlig med innlegg her.

Men siden DDuck synes jeg skulle skrive litt så tenkte jeg at jeg skal prøve meg igjen, var jo så flink før ;)

Nytt siden sist? Ambi er singel igjen, fyren viste seg å være en utro slask så da endte det slik, men godt det ble oppdaget før vi flyttet alle sakene våre til langt uti gokk.

Så dagene går til å se på steder å leie, og helst noe som ligger litt sentralt og ikke koster det hvite ut av øynene, ikke like lett å finne skal jeg si dere!

Adrian har blitt stooor gutt :biggrin: Blir 1 år neste torsdag, så tida flyr virkelig (kan ikke få sagt det ofte nok). Siste kontroll var 10 mnd kontrollen, og neste blir rett over påske. Sist gang vi veide var han 10,5 kg og 74 cm om jeg ikke husker feil, så spennende å se hva tallene viser neste gang!

Pappaen hans har fortsatt ikke sett han, ei heller har vi hørt noe fra han. Fikk svar på Dna resultatene i slutten av nov og de bekreftet at han er far (på papiret).

Hmm, hva mer? Jo! vi har fått bhg plass fra høsten av, så nå må jeg bare komme inn på skole også så er planen klar! jeg har søkt lærerutdanningen, så håper jeg kommer inn ;)

Det skulle vel være det aller viktigste tror jeg :biggrin:

Om en times tid skal vi til byen med ei venninne, blir koselig :hjerte: Bare ned å titte litt, heldigvis begynte sola å skinne nå sånn at det kanskje blir bittelitt varmere når vi skal ut ;)

Håper dere får en kjempefin dag alle sammen :hjerte:

STOOOORKLEM fra AMBI :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Det var lenge siden ja! ;)

Godt at du ble kvitt kjæresten før dere flyttet sammen da ihvertfall, ting blir litt verre da, men dumt at han viste seg å være en utro slask :(

Dårlig av faren til lillemann å ikke se han, har han ikke sett han i det hele tatt etter han ble født? :overrasket: Skjønner ikke at man kan bare stenge sånt ute jeg, men det er dessverre mange sånne tilfeller :(

Kos deg på vindusshopping ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ~Milla~

Alltid koselig med oppdatering fra deg vennen, selvom vi har kontakt utenom her også ;)

Tenk at han snart er 1år, hvor er tiden blitt av!? :daane:

Han er utrolig skjønn lillegutt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kos med en bytur :hjerte:

Endte opp med litt shopping likevel da, lillemannen fikk Reflex regnsett til halv pris som han skal bruke i bhg til høsten, pluss en utedress nå til våren ;)

Linelia: Ja godt var det, men litt synd også for jeg likte mammaen hans så utrolig godt! Sendte henne en melding uka etterpå og skrev at jeg synes hun var kjempekoselig og sånn, og fikk melding tilbake om at hun så gjerne ville ha meg til svigerdatter :cry: Så det var trist :(

Han har overhodet ikke sett han, kun et par bilder tror jeg (sendte jo noen til mora av han da han var 14 dager gammel). Men men, det er han som taper i det lange løp, for han går virkelig glipp av en helt fantastisk liten gutt! :hjerte:

Skal prøve å ta turen innom boken din ikveld og oppdatere meg litt ;)

Milla: Jaa, er så glad vi har den kontakten vi har på facebook, er så koselig :hjerte:

Nei jeg forstår ikke hvor tiden flyr jeg, 1 år, hjelpe meg!

Og lille vakre jenta di er 3 uker allerede! Herreminhatt :hjerte:

Takk, er veldig stolt av lille hjerteknuseren min :hjerte:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forresten på visning på en leilighet igår! Viste seg at den lå litt lengre uti gokk enn jeg trodde, gikk buss 1 gang i timen ut dit, og den var absolutt IKKE pen! "lys og trivelig" du liksom.. :rolleyes: Det var da ikke lagt ut bilder av denne på forhånd, hadde jeg sett dem hadde jeg aldri dratt på visning heller.. men men, venninna mi var med meg og vi spiste middag ute før vi gikk, så det var hvertfall koselig :hjerte:

Og idag da jeg var i byen så traff jeg plutselig på kusina til mamma, som hadde ei venninne som skulle leie ut en leilighet, og den ligger ikke så langt unna universitetet :biggrin: Skal ringe henne etterpå å spørre om å få litt bilder :biggrin:

Jeg har KG i fingrene enda hvertfall, for jeg husker mange av smileykodene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene fra leiligheten kom igår, og den var ikke så altfor fin (ja jeg er en smule kresen :P)

Jeg vil gjerne ordne med hvitevarer og alt av møbler selv, og den var møblert.. Pluss at det var en loftsleilighet og med en gutt som elsker å dunke ting i bord og gulv så tror jeg det kan bli et liite problem :gjeiper:

Så da er det bare å lete videre!

Mamma hadde fri idag så vi dro ut en liten tur. Var innom Bohus og kikka på sofaen jeg SKAL ha (så prøver liksom å finne noe som er litt større enn ei fyrstikkeske av leiligheter slik at jeg får plass til den digre greia :fnise:)

Kjøpte en lysedings i sink, med glass på sidene med et hjerte på, satt ned fra 300 til 75 kroner, så jeg er godt fornøyd :biggrin: Ser for meg å ha den ute, så håper jeg får en terasse av noe slag ;)

I morgen er ikke planene store, mulig jeg tar meg en liten bytur men vi får se. Vi har gått over til kun 1 lur på formiddagen med lillemannen og han sover ikke like lenge i vogna som i senga, så det får isåfall bli etter luren :)

Håper dere alle har en fiiin kveld :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...