Gå til innhold

Noen prøvd Gymfitness fra TvShop?


kit-kat

Anbefalte innlegg

Har blitt sånn halvveis overbevist til å kjøpe Gymfitness fra TvShop. Det er ei sånn blå plate som festes til magen med reim rundt. Så trykker en på en knapp frampå plata som setter igang sånne elektriske impulser som "trener" magen (og lår og armer). Noen som har prøvd dette, hørt noe om den??12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA!!

Jeg gikk på limpinnen jeg!

Kan få kjøpe min billig!

Fungerer forresten sånn passe til a masere ømme muskler med.

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjøpte en slik, og den virker! Du må være flink, bruk den hver dag. Jeg skulle trimme magen, og flyttet den litt rundt for å få trimmet ulike muskel omrd. Det lønner seg oxo å bruke den på samme omrd mer en en gang pr dag(la det gå litt tid mellom hver 10 min). Du bør oxo kjøpe en ioniseringskremen de annbefaller, da får du bra resultater, kan oxo bruke aloe vera gele, men jeg synes ikke det fungerer så bra. Har du for lite gele på vil det ikke fungere skikkelig.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da har jeg en for og en mot. Er det flere som har erfaringer med dette produktet?

Jeg har ikke hørt om at du skal ha gele på magen før du trener den. Syntes det hørtes temmelig klissete ut, og det kommer til å øke terskelen for å bruke det i 10 minutt foran tvn med den hvis jeg er nødt til å grise med gele.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en sånn, og synes den virker når jeg bare bruker den. Men 10 min om dagen holder nok ikke. Det er litt mye styr med å smøre inn med krem før du kan bruke den, kanskje derfor den har blitt liggende utbrukt en stund nå... Det er greit å bruke når man sitter foran TVen eller datamaskina, men jeg tror ikke du skal vente noe kjemperesultat.

Det jeg har mest å utsette på den er at det faktisk ikke går an å stille inn ulike hastigheter på den (det går langsommere enn det de viser på TV), og jeg kunne begynne å bruke de høyeste nivåene med en gang (og jeg er ikke akkurat veltrent...).

Har dere forrestsen lagt merke til at lampene ikke lyser på reklamen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har kjøpt den. Jeg synes den virker kjempefint på mageområdet. Spesielt nedre del av magen som er vanskelig å trene med vanlige sit-ups. Har hatt den i to uker nå og magen er merkbart strammere allerede. Synes ikke det er styr med geleen. Man trenger ikke ha så mye på, og man smører kun inn to felter på selve beltet, ikke hele magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Kjøpte den og sendte den sporenstreks i retur!! Det eneste som funker er gode, gammeldagse situps!! Ikke la deg lure av et dårlig salgstriks. Den bruker hauger med batterier også om du skal bruke den såpass at den har effekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...