Gå til innhold

Hvem var din første Kjendis-Forelskelse?


Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prince. Uten tvil. Hjelpe meg vel, jeg var helt borte vekk i han. Jeg kunne absolutt ALT som ble sagt i "Purple rain" på rams, for ikke å snakke om konsertopptakene. Jeg kunne ALT småsnakket mellom sangene til og med. Det var liksom noe "dyrisk" ved han som jeg forelsket meg så grundig i..

Dette var i fjor! :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

At jeg skal betro folk noe så pinlig som min første "kjendisforelskelse" er ikke til å tro;men jeg lukker øynene, tar sats og hvisker: Arve Tellefsen :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stig Inge Bjørnebye tror jeg. Eller Johnny Depp. Noen år etter kom Will Smith. Disse tre kjendiser er de jeg har vært forelsket i....

Ahhhh....disse ungdomsår..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg skikkelig i tvil om hvem som var først; men både

:oops: Jørn Hoel :oops: og

:oops: Magne Furuholmen :oops:

var ofre for min kjærlighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg skal betro folk noe så pinlig som min første "kjendisforelskelse" er ikke til å tro;men jeg lukker øynene, tar sats og hvisker: Arve Tellefsen  :hoho:  :hoho:

Er Arve Tellefsen spesielt høy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var bitteliten var jeg dødsforelska i alle guttene i Return, Europe osv (dvs. alle menn i puddelrocken med langt lyst hår) :lol: OG i Tina Turner :ler:

Når de nevnte var på TV'en satt jeg klistret til skjermen :ler:

Da jeg ble litt eldre og var virkelig forelsket og kysset plakater osv var det Michael Jackson :oops:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trur jeg må rødme enda mer en alle dere andre... jeg var UNG; til mitt forsvar, men.... kronprinsen. Vel, han var vel "bare" prins på den tida da. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...