Gå til innhold

Har lyst til å knulle tykke damer (10-20-30 kg for mye)


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

For meg er for mye "former" (fett) avtennende - og ikke bare synet av fettet, men også den åpenbare mangelen av sunnhetstenking vedkommende innehar (la oss holde lavt stoffskifte og slikt utenfor pls). Litt morsomt er det når det hevdes at det liksom ikke finnes noen mellomting mellom overvektig og syltnn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel TS, hva skal man si.

Jo, har sett en del bilder av slikt, og sikkert en del som liker det, men personlig forstår jeg det ikke.

Noen kilo "for mye" er selvfølgelig ikke noe problem, men når dama ikke har sett musa si selv på 10 år, er det ikke mye sexy ved det hele. Ush og grøss.

Også mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

For meg er for mye "former" (fett) avtennende - og ikke bare synet av fettet, men også den åpenbare mangelen av sunnhetstenking vedkommende innehar (la oss holde lavt stoffskifte og slikt utenfor pls). Litt morsomt er det når det hevdes at det liksom ikke finnes noen mellomting mellom overvektig og syltnn.

Og hvem sier det ikke finnes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

For meg er for mye "former" (fett) avtennende - og ikke bare synet av fettet, men også den åpenbare mangelen av sunnhetstenking vedkommende innehar (la oss holde lavt stoffskifte og slikt utenfor pls). Litt morsomt er det når det hevdes at det liksom ikke finnes noen mellomting mellom overvektig og syltnn.

Det er forskjell på fettlagring, usunn og sunn. Sunn fettlagring er jevn over hele kroppen (slik bjørnen gjør før den går i vinterdvale). Mens usunn fettlagring legges kun på magen. Dvs. ei usunn dame har små pupper, smale hofter og en stor mage.

Personlig liker jeg normale jenter og de med litt ekstra. Er svak for store rumper :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vel TS, hva skal man si.

Jo, har sett en del bilder av slikt, og sikkert en del som liker det, men personlig forstår jeg det ikke.

Noen kilo "for mye" er selvfølgelig ikke noe problem, men når dama ikke har sett musa si selv på 10 år, er det ikke mye sexy ved det hele. Ush og grøss.

Også mann

hehe, jeg dro kanskje på litt da jeg skrev 30 kg :) Det jeg tenner på er NATURLIGE store pupper og store rumpe. Slike fysikker har alltid 10-15-20kg "ekstra" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym 2

hehe, jeg dro kanskje på litt da jeg skrev 30 kg :) Det jeg tenner på er NATURLIGE store pupper og store rumpe. Slike fysikker har alltid 10-15-20kg "ekstra" :)

Ja, det er farlig å ikke følge med strømmen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym 2

Har dere forresten sett den andre tråden om mannens vekt og hva kvinner tenner på? Der er ikke mange kvinner som blir kvalme av menn som ikke er superveltrente. Synd at det bare går den ene veien. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

hehe, jeg dro kanskje på litt da jeg skrev 30 kg :) Det jeg tenner på er NATURLIGE store pupper og store rumpe. Slike fysikker har alltid 10-15-20kg "ekstra" :)

Hehe Pipa fikk fort en annen lyd da det kom et par gutter som da at fett var avtennende. Det er mange menn som liker formfulle damer, men selvsagt skal man ikke si det høyt. Der er nok at EN fyr sier at lubne damer er fæle. Menn er så hyklerske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Lurer litt på hvor gamle de guttene/mennene som har svart i denne tråden er jeg:-)

Snakker for meg selv nå, jeg er 169 høy, med 76/77 kg. Jeg ser helt normal/slank ut med klær på, men er ikke spesielt godt trent. Jeg vet at kroppen min er myk, at jeg har timeglassfigur, slank midje, store pupper osv. Velproposjonert kan man vel si. Men jeg har det ekstra "dissefettet" som jeg ønsker å bli kvitt. Jeg ønsker meg en fastere kropp som er mer veltrent da. Men jeg har til og med hørt "så deilig og myk du er" i senga. Jeg har aldri hatt noe problem med å få de superveltrente guttene til sengs heller;-)Så det er tydeligvis mange som liker dette:-) Samtidig som det er mange som liker tynne jenter! Godt at det er variasjon!:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, det er farlig å ikke følge med strømmen. ;)

hehe, jeg veier ikke akkurat damene jeg er kåt på :) Det eneste jeg vet er at kuken dunker for pupper og lår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hehe Pipa fikk fort en annen lyd da det kom et par gutter som da at fett var avtennende. Det er mange menn som liker formfulle damer, men selvsagt skal man ikke si det høyt. Der er nok at EN fyr sier at lubne damer er fæle. Menn er så hyklerske.

hehe, nå må du rulle inn. Grunnen til at jeg satte spørsmålstegn ved mine initielle "30 kg for mye", er at jeg (uten noe som helst grunnlag) vil tro at dette medfører en mage som er større en hofta. Og det liker jeg ikke. Det må være timeglass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesten

Og forskjell på former og valker også ;)

Hva hvis jeg faktisk tenner på valker i tillegg? Er det lov? Eller skal jeg kun holde meg til slanke kvinner slik at folk rundt meg blir fornøyd? Som noen andre sa tidligere - hvorfor er kvinnelige valker tabu å like når det faktisk er massevis av jenter som liker menn med litt mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hva hvis jeg faktisk tenner på valker i tillegg? Er det lov? Eller skal jeg kun holde meg til slanke kvinner slik at folk rundt meg blir fornøyd? Som noen andre sa tidligere - hvorfor er kvinnelige valker tabu å like når det faktisk er massevis av jenter som liker menn med litt mage?

Er helt orden å tenne på valker. Synes det skulle være lov til å tenne på de fasonegene man liker, og kunne stå for det uten at andre skulle synes at det er feil, ekkelt, rart osv.

Ja, burde det ikke være likt for damer og menn? Jeg synes det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Mange sunne forbilder her ja:)Former er pent,men man bør ha en sunn livsstil.Ikke henge på mcern og tenke at der er hot med former så jeg gir f.Selvom man har former kan man stramme opp litt her og der for at det skal se bedre ut.

Irriterer meg såå my e over jenter som går rundt og tror de har kvinnelige former,mens de egentlig er 50 kg for tunge.Kvinneligeformer er -Store pupper

-Smal midje

-stor rumpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...