AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #981 Del Skrevet 20. september 2020 Kjenner at jeg ikke ser noe særlig frem til datteren min begynner å prate.... 😬 😂 Anonymkode: 5940e...0db 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #982 Del Skrevet 20. september 2020 Sønnen min på snart to år så meg naken og pekte forskrekket på kjønnsorganet mitt og sa: det er æo, det er æsj æsj 🙃 Anonymkode: 9c042...b26 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #983 Del Skrevet 20. september 2020 Husker ikke om jeg har delt dette tidligere ettersom det er en del år siden. Jeg og datteren min var ute på butikken å handlet. Hun var i den alderen hvor man må sette de i setet på handlevognen for å slippe å løpe halvmaraton når man skal handle mat. Det var en lørdag, midt på dagen, lørdagsrushet på det beste. Datteren min og jeg er svært ulike i utseende ettersom jeg er 100 % norsk og hun 50 % asiatisk. Midt i handleturen spør hun med med normal (LES: høy!) barnestemme: "Hvor er mammaen min?" Jeg ler litt og sier jeg er her. Volumet dobles og datteren min øker volumet og roper: "Mamma! Mamma! Hvor er du mamma?" Hun ser på meg og roper enda høyere: "Hvor er mamma?! Du er ikke mammaen min!" 😅😅😅 Kan heldigvis le av det nå, men det var ikke veldig kult der og da. Anonymkode: fd289...f8d 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #984 Del Skrevet 20. september 2020 Datteren vår sa en periode pikk i stedet for butikk. Har blitt en del pinlige settinger. «Jeg har fått is på pikken av pappa», «jeg skal være med pappa på pikken», «jeg har vært på pikken jeg» er noen eksempler🙈 En ting er når hun sier det til besteforeldre og andre nære, som vet hva hun mener. Ikke like kult når hun sier det til andre. Blitt en del «Ja, på BUTIKKEN ja»😳😅 Anonymkode: 7872f...594 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #985 Del Skrevet 20. september 2020 Trillet med snakkesalig datter på 2 Rundt Oslo City for bare noen dager siden. Vi skulle ta en snarvei utendørs for å slippe trengselen inne. På veien traff vi enkelte løse fugler i samfunnet. Høyt og tydelig kom det « OIoioioioi, se mamma. Det er troll alle steder her» Anonymkode: 99586...30d 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #986 Del Skrevet 20. september 2020 Da jeg var seks laget jeg et kort til bestefaren min som hadde vært i en trafikkulykke. Et kort hvor jeg hadde tegnet en gravstøtte og skrevet navnet hans på 😳😅 Anonymkode: a944e...dd9 34 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #987 Del Skrevet 20. september 2020 Meg selv når jeg var liten: Jeg var rundt 3 år og vi (min mor og jeg) satt på fergen, rett overfor oss kom det en mann og satt seg ned. Han var typ inder og gikk med turban. Jeg hadde ikke sett en sånn mann før, dette er 40 år siden og vi bodde på en liten plass. Jeg hadde da reist meg opp og stått i setet og klappet og jublet, for der var Jesus! Min mor ble selvsagt veldig flau, men mannen hadde tatt det fint og bare lo og pratet med meg. Min datter som var rundt 3 år, gikk inn på badet til morfaren og studerte han litt før hun sier: barberer du deg morfar? Det gjør mamma på tissen også! Jeg satt i stuen og holdt på å dø🙊 Anonymkode: 25175...6e0 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 23. september 2020 #988 Del Skrevet 23. september 2020 I dag var det en gutt i bhg på en annen avdeling som kom opp i en situasjon, hvor han satt seg bom fast. Han ropte på meg, og da jeg kom bort til han sier jeg: Men Gud, hva er det du har gjort da? Han ser på meg, og så sier han: Jeg heter ikke Gud, jeg heter Jonas. Husker du ikke det? Jeg lo så jeg grein 😂 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #989 Del Skrevet 23. september 2020 I sommer fikk datteren min mensen. Hun var med på butikken da vi kjøpte nye bind, en fredag ettermiddag da halve byen også sto i køen: «jeg BLØR i tissen jeg», etterfulgt av at hun spør kassadamen: «har DU blødd i tissen før?». Hun har down syndrom. Hender jeg er glad for det karakteristiske utseendet🙈 (Huff det høres ille ut, men mange utviklingshemmede ser jo «vanlige» ut). Ble en prat i bilen etterpå 😂 Anonymkode: 56055...d26 21 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #990 Del Skrevet 23. september 2020 I sommer tok jeg en brazilian. En morgen på badet, sammen med femåringen, utbryter hun: næmmen! Håret er borte! Var det fordi du ville se ut som meg, mamma? 😵😅 Anonymkode: 3b16a...8f9 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #991 Del Skrevet 23. september 2020 Sønnen min på 2 år slapp en fis, så skriker han høyt: fisen min dytter tissen! 😳 dette var på butikken. Anonymkode: 3f464...5b7 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cer3s Skrevet 23. september 2020 #992 Del Skrevet 23. september 2020 Når verden suger litt ekstra kommer jeg inn hit og leser ❤️ gleder og gruer meg til sønnen min blir stor nok til å kunne si sånne ting som man leser her 😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #993 Del Skrevet 26. september 2020 Da nevøen min var 5-6 år var han med moren (min søster på badet). Hun var naken og han bøyde seg ned og kikket mellom bena hennes hvorpå han utbrøt «Åja, det er sånn du ser ut ja!» 😂😂❤️ Manne han fortalt denne fra en kollega på jobb. De var i svømmehallen sammen og dusjet etter badet hvorpå sønnen høyt og tydelig proklamerer «se så liten tiss han der har» 😅😅🙈 Da mannen min var liten og tok bussen med svigermor satt han og sang høyt og tydelig «Øl, øl og mere øl...» osv. Svigermor ble rimelig flau 😂 Anonymkode: d8766...8bb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillymilly Skrevet 29. september 2020 #994 Del Skrevet 29. september 2020 Var i selskap, og skulle amme babyen. Gikk da bort fra selve selskapet og satte meg i gangen, slik at vi fikk fred og ikke var til plage for noen. Det var noen barn i selskapet på 5 - 12 år, disse sprang rundt over alt og lekte. Mens jeg sitter og ammer babyen kommer flere av disse barna løpende gjennom gangen, og noen stopper opp og ser på babyen. Den ene jenta var vell rundt 5 - 7 år, og spurte om babyen sov. Nei sier jeg, han spiser. Og da kom reaksjonen jeg ikke kommer til å glemme med det første. " Spiser han på puppen din!!? ". Hun kom helt bort til oss og kikket med store øyne. Forklarte rolig at babyen fikk melk i fra puppen. Når barna sprang videre, måtte jeg bare le for meg selv 🤣 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #995 Del Skrevet 29. september 2020 Var på butikken med 3-åringen. I køen foran kassa skriker han til: ÅH SOM JEG HAAAAATER FATTIGE MENNESKER! Anonymkode: a0c7c...25a 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #996 Del Skrevet 29. september 2020 4 timer siden, Sillymilly skrev: Var i selskap, og skulle amme babyen. Gikk da bort fra selve selskapet og satte meg i gangen, slik at vi fikk fred og ikke var til plage for noen. Det var noen barn i selskapet på 5 - 12 år, disse sprang rundt over alt og lekte. Mens jeg sitter og ammer babyen kommer flere av disse barna løpende gjennom gangen, og noen stopper opp og ser på babyen. Den ene jenta var vell rundt 5 - 7 år, og spurte om babyen sov. Nei sier jeg, han spiser. Og da kom reaksjonen jeg ikke kommer til å glemme med det første. " Spiser han på puppen din!!? ". Hun kom helt bort til oss og kikket med store øyne. Forklarte rolig at babyen fikk melk i fra puppen. Når barna sprang videre, måtte jeg bare le for meg selv 🤣 hahahahahahaha Den der kommer jeg til å le av resten av dagen. Godt gjort at du klarte å la være å sprute ut i latter der og da. Hun jenta var bare såååå søt da! Anonymkode: f97ff...69d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #997 Del Skrevet 29. september 2020 Da jeg var liten og bestefar nettopp hadde dødd, hadde jeg skrevet et kort til min bestemor: «Det er bra du lever i alle fall, siden du er så flink til å bake!» Det var første gang på flere dager hun hadde smilt❤️ Anonymkode: f1a36...3f9 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #998 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (På 29.9.2020 den 16.34): Da jeg var liten og bestefar nettopp hadde dødd, hadde jeg skrevet et kort til min bestemor: «Det er bra du lever i alle fall, siden du er så flink til å bake!» Det var første gang på flere dager hun hadde smilt❤️ Anonymkode: f1a36...3f9 Det var skikkelig søtt❤️ Anonymkode: 094e5...a8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #999 Del Skrevet 10. april 2022 Barnet mitt har lært seg farger, så når han ser en som er mørkhudet peker han og sier "svart" … Jeg blir så ekstremt flau. Men han gjør det til håret mitt og alt annet også, og med alle farger. Uansett ganske pinlig! Anonymkode: 5cfd9...10f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1000 Del Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (På 28.2.2017 den 13.54): Haha morsom tråd 😂 Jeg hadde praksis i barnehage når jeg gikk barne og ungdomsarbeider på vgs. Jeg hjalp en lita jente smøre på skiva si når hu plutselig utbrøt. jenta: vet du hva jeg: nei? jenta: om morgenen hopper mamma opp pappa og da sier han oooh jeg måtte gå i et annet rom å le 😂 En annnen gang da jeg passer min niese som da var 1,5 år lekte hun med klosssr foran tv. Det kom et klipp fra et nakenløp i Finland. Da en maken mann med tissefanten og alt ble filma så hun opp å peka på tvn og sa "pappa!pappa" ikke så mye gulkorn da, men synes det var gøy at hun assosierte naken mann med pappa hehe Anonymkode: a63cf...ef0 Ville vært litt oppmerksom på det sistnevnte der pga mulighet for pedofili fra faren. Anonymkode: c9335...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå