Gå til innhold

Singel; men lyst på sex og nærhet


mumrik

Anbefalte innlegg

Hei

Ganske rart.

Da jeg var gift, tenkte jeg sjelden på sex. Det var som en selvfølgelig del av livet. Ble så skilt, singel en stund, tenkte heller ikke noe særlig på sex i flere måneder. Savnet det ikke noe særlig. Så fikk jeg en kjæreste, forholdet varte kun i 5 mnd, men det gikk et lys opp for meg: det var DETTE som var sex :)

Han dumpa meg, jeg ble lei meg, men kommer over det.

Nå tenker jeg på sex hele tiden, og savner det enormt! Titter på mannfolk rundt omkring og er helt tulling :fnise:

Noen andre som har opplevd noe lignende?

Håper det dukker opp en fyr i den nærmeste fremtid som har lyst til å kose litt... Men hvordan skal jeg finne han, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hei

Ganske rart.

Da jeg var gift, tenkte jeg sjelden på sex. Det var som en selvfølgelig del av livet. Ble så skilt, singel en stund, tenkte heller ikke noe særlig på sex i flere måneder. Savnet det ikke noe særlig. Så fikk jeg en kjæreste, forholdet varte kun i 5 mnd, men det gikk et lys opp for meg: det var DETTE som var sex :)

Han dumpa meg, jeg ble lei meg, men kommer over det.

Nå tenker jeg på sex hele tiden, og savner det enormt! Titter på mannfolk rundt omkring og er helt tulling :fnise:

Noen andre som har opplevd noe lignende?

Håper det dukker opp en fyr i den nærmeste fremtid som har lyst til å kose litt... Men hvordan skal jeg finne han, tro?

Slapp av, du er kvinne. Med mindre du er ravschtøgg så vil *han* finne deg. Bare len deg tilbake du og plukk nedfallsfrukten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Slapp av, du er kvinne. Med mindre du er ravschtøgg så vil *han* finne deg. Bare len deg tilbake du og plukk nedfallsfrukten.

Edit: han vil finne deg *selv om* du er ravschtøgg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du viser litt selvtillit og nyter mannfolkene rundt deg så kommer det nok en løpende veldig fort. Og så spørs det jo og hvor kresen du er ;-)

Og hvis ikke du finner noen i real life, så er det alltid nettet :lur:

Lykke til og kos deg :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Edit: han vil finne deg *selv om* du er ravschtøgg.

Absolutt, du kan få sagt det.

TS: de triller bare bort og faller ned til deg, uansett hvor lavt på attraktivitetsskalaen du er! Du behøver bare å puste samt bevege deg litt, så de vet det er liv i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Absolutt, du kan få sagt det.

TS: de triller bare bort og faller ned til deg, uansett hvor lavt på attraktivitetsskalaen du er! Du behøver bare å puste samt bevege deg litt, så de vet det er liv i deg.

Jepp, dette er riktig: selv den ufyseligste kvinne med ei glufse som stinker som den verste svovelpytt blir nedrent av tilbud hver dag. Stadig nye kjekkaser (og ikke fullt så kjekke) titter frem hvor enn glufsa ferdes og er parat til tjeneste. Jeg må bare le av mine patetiske medbrødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe

Jepp, dette er riktig: selv den ufyseligste kvinne med ei glufse som stinker som den verste svovelpytt blir nedrent av tilbud hver dag. Stadig nye kjekkaser (og ikke fullt så kjekke) titter frem hvor enn glufsa ferdes og er parat til tjeneste. Jeg må bare le av mine patetiske medbrødre.

Absolutt, så sant som det er sagt. Utrolig at menn tar alt som puster. Flott for oss takras! Hva skulle verden ha gjort uten menns veldedighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Absolutt, så sant som det er sagt. Utrolig at menn tar alt som puster. Flott for oss takras! Hva skulle verden ha gjort uten menns veldedighet?

Puster? Ung/gammel, stygg/pen, enkjønnet/tvekjønnet, levende/død, spiller det noen rolle? Bagateller egentlig i det store og hele. Men det er altså ikke snakk om veldedighet, bare så du vet det. Nei, fenomenet kommer av at menn mangler skjelnevne el. dømmekraft når det gjelder kvinner. Kuken er egentlig som en slags peilestav eller ønskekvist som på mystisk vis berøver "eieren" (skjønt, det er egentlig kuken som eier mannen, og ikke omvendt) for all fri vilje: han styres magnetisk mot målet som pr. definisjon er altomfattende: kvinne, eller kvinnelignende skapninger. Blikket hans er som en slags grovinnstilt sensor som registrerer kvinneliknende trekk, dvs. antydning til kurver, og på et blunk lyser glødestaven hans og han er klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Absolutt, så sant som det er sagt. Utrolig at menn tar alt som puster. Flott for oss takras! Hva skulle verden ha gjort uten menns veldedighet?

Alle er ikke som den tølperen som svarte over.

Mange av oss menn legger vekt på kvinners indre kvaliteter også, ikke bare sex. En dame som kler seg pent, er flink til å lage mat, snakker med myk stemme, har en fin kurvet kvinnekropp osv. er langt å foretrekke fremfor en slugge med illeluktende glufse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Alle er ikke som den tølperen som svarte over.

Mange av oss menn legger vekt på kvinners indre kvaliteter også, ikke bare sex. En dame som kler seg pent, er flink til å lage mat, snakker med myk stemme, har en fin kurvet kvinnekropp osv. er langt å foretrekke fremfor en slugge med illeluktende glufse.

Så du mener menn er i stand til å fatte valg, rett og slett? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Alle er ikke som den tølperen som svarte over.

Mange av oss menn legger vekt på kvinners indre kvaliteter også, ikke bare sex. En dame som kler seg pent, er flink til å lage mat, snakker med myk stemme, har en fin kurvet kvinnekropp osv. er langt å foretrekke fremfor en slugge med illeluktende glufse.

Ha ha, først nevner du såkalte indre kvaliteter for så raskt å svitsje til ytre attributter. Så typisk menn (meg selv inkludert)! Pointet er at det er mange, svært mange kvinner som kan oppfylle de egenskapene du ramser opp, og det er dét som er saken her: menns seksualitet er ikke rettet mot bestemte individer/personer, men er helt og fullt generisk. Den er mao. rettet mot alle kvinner, eller de fleste kvinner. Såklart du foretrekker ei pen dame fremfor ei mindre pen. Det forhindrer likevel ikke at du er klar som et egg dersom den mindre pene skulle vise seg tilgjengelig. Du kan ikke nekte for at dette er patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så du mener menn er i stand til å fatte valg, rett og slett? :)

Om nød lærer naken kvinne å spinne, så lærer overskudd kåt mann å velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ha ha, først nevner du såkalte indre kvaliteter for så raskt å svitsje til ytre attributter. Så typisk menn (meg selv inkludert)! Pointet er at det er mange, svært mange kvinner som kan oppfylle de egenskapene du ramser opp, og det er dét som er saken her: menns seksualitet er ikke rettet mot bestemte individer/personer, men er helt og fullt generisk. Den er mao. rettet mot alle kvinner, eller de fleste kvinner. Såklart du foretrekker ei pen dame fremfor ei mindre pen. Det forhindrer likevel ikke at du er klar som et egg dersom den mindre pene skulle vise seg tilgjengelig. Du kan ikke nekte for at dette er patetisk.

Patetisk? Praktisk mener du vel?

Indre kvaliteter gir seg utslag i ytre kvaliteter. Det er ikke for ingengting at feminister er stygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Jepp, dette er riktig: selv den ufyseligste kvinne med ei glufse som stinker som den verste svovelpytt blir nedrent av tilbud hver dag. Stadig nye kjekkaser (og ikke fullt så kjekke) titter frem hvor enn glufsa ferdes og er parat til tjeneste. Jeg må bare le av mine patetiske medbrødre.

Hvor får du det fra? Du er morsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Patetisk? Praktisk mener du vel?

Indre kvaliteter gir seg utslag i ytre kvaliteter. Det er ikke for ingengting at feminister er stygge.

What, det er naturligvis patetisk å ville knulle noen man egentlig ikke finner tiltrekkende. Men bevares, denne evnen er sikkert praktisk også for dem er marionett for Kuken - The puppetmaster. Og de er det mange av. Sikkert deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

What, det er naturligvis patetisk å ville knulle noen man egentlig ikke finner tiltrekkende. Men bevares, denne evnen er sikkert praktisk også for dem er marionett for Kuken - The puppetmaster. Og de er det mange av. Sikkert deg også.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Meld deg inn på en nettsjekkeside. skriv at du vil pule. Så har du nok å henge fingrene i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvor får du det fra? Du er morsom!

Aahhh! Jeg høster komplimenter fra en kvinne, og blir straks i fyr og flamme: jeg øyner muligheter! Ser du, jeg er selv beviset på sannhetsgehalten i mine påstander. Jeg er nå forvandlet fra en mann til et tobeint og tohendet bankende lem.

Jeg kan vagt registrere kvinnelige former på figuren i avataren din. Dette er mer enn nok til å gjøre meg oppglødd. Jeg ser nå for meg en sandwich liggende mellom deg og museflettene til Gjestdeluxe. Forestillingen varer nøyaktig så lenge som jeg befinner meg i denne tråden. Stikker jeg hodet ut av vinduet ser jeg andre kvinnevesener som også setter sekresjonen min i gang, og vips så er dere to glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Aahhh! Jeg høster komplimenter fra en kvinne, og blir straks i fyr og flamme: jeg øyner muligheter! Ser du, jeg er selv beviset på sannhetsgehalten i mine påstander. Jeg er nå forvandlet fra en mann til et tobeint og tohendet bankende lem.

Jeg kan vagt registrere kvinnelige former på figuren i avataren din. Dette er mer enn nok til å gjøre meg oppglødd. Jeg ser nå for meg en sandwich liggende mellom deg og museflettene til Gjestdeluxe. Forestillingen varer nøyaktig så lenge som jeg befinner meg i denne tråden. Stikker jeg hodet ut av vinduet ser jeg andre kvinnevesener som også setter sekresjonen min i gang, og vips så er dere to glemt.

Som en ekte mann erkjenner jeg mitt nederlag og forærer deg begge de vakre kvinnene.

Ikke misbruk anledningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Som en ekte mann erkjenner jeg mitt nederlag og forærer deg begge de vakre kvinnene.

Ikke misbruk anledningen!

Takker bukker og skraper for den generøse gaven. De har gått tett begge to og skal behørig stakes opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...