Gå til innhold

Han vill inte ha sex längre!


LetThemEatCake

Anbefalte innlegg

I det beksvarte hjørnet om dagen? :)

Monogami er utfordrene, men det finnes heldigvis måter å jobbe rundt dette på. Jeg tror ikke kjærligheten og inderligheten blir dypere når en eller begge parter er misfornøyd, men alt er realtivt.

Hehe, ja, jeg vet det høres rart ut, men sex betyr så lite for ham, så han syns alt fungerer fint. Jeg har litt høyere sexbehov, men jeg får da en gang i uka, ca. Sexen er bare, for tiden, NITRIST. Kan kanskje ha noe med at gubben er sliten for tia. Uansett hvordan jeg vrir og vender på det; det er jo bare den samme sexen igjen og igjen. ( ja, vi bytter posisjoner, men er ingen kløpper på Kama Sutra ;)

Og før forslagene kommer haglende; nei, ikke snakk om rollespill og andre frekke saker. Han er for streit og syns det bare blir pinlig.

Mike, det er ikke snakk om at han blir med på noe som helst av noe som helst....you know....jeg er nok mer nysgjerrig enn ham. For ham holder det med meg, men jeg er helt sikker på at han fantaserer til andre kvinnfolk (og kanskje har et spenstig sexliv i limboland ;))

Hvorfor tror dere man fantaserer om andre...? Fordi man har lyst på andre. Selv den mest skinnhellige her inne har forbudte drømmer. Kunne heldigvis ikke falt meg inn å være utro, men dæven som jeg fantaserer til andre menn! Plural og samtidig......... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener personlig at seksuell lek og/eller fantasi med andre enn sin faste partner kan være nøkkelen, men det er individuellt og sikkert vanskelig å enes om i et forhold. Det er nok også noe man bør starte med før ting utvikler seg i negativ retning, men det kan funke om det er KUN det seksuelle som trenger en liten dytt.

Det prövade vi när sexlivet fortfarande var på topp och fann snabbt ut att det inte var någonting för oss! Men vi har i alla fall provat det, och det är jag ju glad för. :gjeiper:

Jag försöker att komma med nya grejer i sängen med jämna mellanrum. Jag har en hel drös med sexleksaker som han njöt väldigt av i början, men nu ligger de och samlar damm under sängen.. Förr tittade vi en hel del på porr tillsammans också, men det vill han inte heller göra längre. Jag köper nya sexiga underkläder som han uppskattar kanske en gång och den andra gången är det inte lika kul längre. Kanske han uppskattar det mest för att jag faktiskt försöker? Äsch, vi har haft bra sex ända sedan jag startade en här tråden, så någonting har ju hänt i alla fall! Nu ska jag bara försöka behålla gnistan, haha. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Godt å høre at dere er på riktig spor igjen :) Jeg kjente meg litt igjen i problematikken, så da er det jo ekstra hyggelig å se at alt ikke ser bekmørkt ut framover :P Jeg tror alle må gjennom noen sånne perioder. Vi har ikke kommet dit ennå, men jeg merker signaler på hva som kan bli problematisk etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at dere er på riktig spor igjen :) Jeg kjente meg litt igjen i problematikken, så da er det jo ekstra hyggelig å se at alt ikke ser bekmørkt ut framover :P Jeg tror alle må gjennom noen sånne perioder. Vi har ikke kommet dit ennå, men jeg merker signaler på hva som kan bli problematisk etterhvert...

Jag tror så här - så länge man ser att det faktiskt är ett problem så har man alla förutsättningar att lösa det! :jepp: Det är först när saker och ting glider en ur händerna och man inte fattar vad som pågår som det kan bli svårt. Men om man är villig att jobba lite så finns det ingen anledning att vara rädd. ;) You go girl! Och i och med att ni inte ens är "där" än så är det egentligen bara att jobba för att inte hamna där. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okej, det har definitivt hänt något! När han kom ut från duschen i morse så lät att morgonrocken falla av och voíla - han hade rakat sig! Hela paketet! Det är första gången i hela hans liv som han gör det, så jag är jättenöjd, haha. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok veldig individuellt, jeg opplever det stikk motsatt. Har større apetitt på kvinner og sex enn noen gang, noe min samboer får nyte godt av.

Jeg har også like stor apetitt på kvinner som noen gang tidligere...og jeg har passert 40. Det gjelder både helt normale enkle knull og avanserte leker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...