Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er litt oppgitt når jeg ser kvinner som kommer med kjempehøye krav om hvordan mannen skal se ut. Det jeg reagerer mest på er "høy og mørk". Det er jo forsåvidt greit nok det, men hvordan kan det ha seg at mindre pene jenter har så utrolige høye krav til hvordan karen må se ut? Tror de VIRKELIG at de kan få en mann som minst er dobbelt så pen som dem selv, når de kun bare er en femmer?

De burde kanskje tenke på eventuelle skavanker de måtte ha: Klarer de si r? Har de selv en så jævlig fin kropp så de kan kreve ditt og datt? Jeg trodde det var sånn at krake søker make, jeg.

Til alle kvinner der ute : Slutt å ta dere selv så jævlig høytidelig a!

Skal dere komme med krav, bør dere ha utseende med dere selv.

Selv er jeg helt sinnsykt kresen, og går ikke til sengs med hvem som helst, men har allikevel ikke noe absolutt fasit på hvordan kvinnen skal se ut utseende-messig.

Slank, men det holder?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

nå kan de jo hende at de ikke ser på han der så kalte rå flott som som doblet så fine som dem, kanskje sines dem at de faktisk ser bedre ut en ham.

jeg personlig fore trekke den morsomme rare slage sel om jeg ofte ser minst 7 ganger bedre ut nor jeg er sikling velstelt noe jeg som gott som aldri er.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Den der går vel begge veier? Det finnes nok av både kvinner og menn som sikter høyere enn det som etter den uskrevne (og utrolig teite) regel er riktig, men det finnes også nok av kvinner og menn som ser etter andre kvaliteter. Alt kommer an på øyet som ser. Menn tror at alle kvinner (jepp, nå skal jeg, som du, trekke alle over en kam) drømmer om den høye, mørke, men er det virkelig slik?

Jeg styrer glatt unna disse. Jeg liker rett og slett ikke høye menn. Jeg vil ha dem små, uselvhøytidelige og sjarmerende. Så der kan du se, smaken er som baken.

Skrevet

Nå vil ikke "høy og mørk" nødvendigvis bety at vedkommende er så utrolig kjekk, da. Jeg har sett nok av høye og mørke menn som har fått meg til å grøsse av avsky når de så mye som har håndhilst på meg.

Når det er sagt, er vel "høy og mørk" en klisjé som folk stort sett bruker for moro skyld, akkurat som "jeg elsker å gå tur i skog og fjell". Selv har jeg liggende en kopi av teksten på en kontaktannonse jeg skrev på en datingside for 10 år siden; jeg lette etter en mann som var "høy, blond, blåøyd og muskuløs". Hvor seriøst jeg tok kravene mine; neste kjæreste var riktignok blond og blåøyd, men rimelig rund og under gjennomsnittlig høy. Min nåværende er mørk, rund, 175 og med verdens peneste brune øyne.

Og med tanke på attraktivitetsskalaer... Kjæresten min er nok LANGT over meg på den, men jeg gjør opp for det med å være verdens snilleste kjæreste ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er litt oppgitt når jeg ser kvinner som kommer med kjempehøye krav om hvordan mannen skal se ut. Det jeg reagerer mest på er "høy og mørk". Det er jo forsåvidt greit nok det, men hvordan kan det ha seg at mindre pene jenter har så utrolige høye krav til hvordan karen må se ut? Tror de VIRKELIG at de kan få en mann som minst er dobbelt så pen som dem selv, når de kun bare er en femmer?

De kvinner som er kresne har gjerne utseendet med seg. Hvorfor er det så galt å ville ha en menn som er veltrent, slank, med fint utseende, personlighet, høy inntekt og hvite tenner?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det er kvinners høye krav, og ikke din bitre holdning som er problemet ditt med det motsatte kjønn?

"Skal dere komme med krav, bør dere ha utseende med dere selv."

Pene mennesker kan kreve hva de vil, stygge skal holde kjeft og ta til takke?

Skrevet

De burde kanskje tenke på eventuelle skavanker de måtte ha: Klarer de si r? Har de selv en så jævlig fin kropp så de kan kreve ditt og datt? Jeg trodde det var sånn at krake søker make, jeg.

Selv er jeg helt sinnsykt kresen, og går ikke til sengs med hvem som helst, men har allikevel ikke noe absolutt fasit på hvordan kvinnen skal se ut utseende-messig.

Slank, men det holder?

Syns de fleste kvinner har et ganske realistisk syn på eget utseende og hva av menn som ligger i samme "sjikte". Å må jo uansett være lov å ha lyst på høy, mørk og veltrent selv om hun f.eks. er litt god og rund. Dessuten er det jo langt viktigere ting enn utseende.

Sånn du vinkler det, så er det "vanlig" at tykke damer med bilringer sitter og klager på typen for at sixpacken han ikke er like markert som den var for 1 mnd. siden. Å da er du heller over i sære blåste damer, å absolutt ikke slik 9 av 10 jenter i alle fall er.

Kanskje du bare ser utrolig mye dårligere ut enn du tror selv? :vetikke:

Skrevet (endret)

De kvinner som er kresne har gjerne utseendet med seg. Hvorfor er det så galt å ville ha en menn som er veltrent, slank, med fint utseende, personlighet, høy inntekt og hvite tenner?

Det er vel ikke noe galt i det, og problemet eller risikoen er bare at du risikerer å aldri finne noen som vil ha deg.

Dvs, en med hvite tenner burde være mulig da ;) hehe

Endret av Steinar40
Skrevet

jeg foretrekker at de kan skilde mellom "dems" og "deres" :ler:

ikke ta det for seriøst da!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Syns de fleste kvinner har et ganske realistisk syn på eget utseende og hva av menn som ligger i samme "sjikte". Å må jo uansett være lov å ha lyst på høy, mørk og veltrent selv om hun f.eks. er litt god og rund. Dessuten er det jo langt viktigere ting enn utseende.

Sånn du vinkler det, så er det "vanlig" at tykke damer med bilringer sitter og klager på typen for at sixpacken han ikke er like markert som den var for 1 mnd. siden. Å da er du heller over i sære blåste damer, å absolutt ikke slik 9 av 10 jenter i alle fall er.

Kanskje du bare ser utrolig mye dårligere ut enn du tror selv? :vetikke:

Har du registrert deg på en nettdatingside ennå?

Skrevet

jeg foretrekker at de kan skilde mellom "dems" og "deres" :ler:

ikke ta det for seriøst da!

*kremt* skille mellom *host* ;)

Skrevet

Har du registrert deg på en nettdatingside ennå?

:klø: ?

Skrevet

Hva er greia med å vurdere folk og utseende etter tall? :forvirret:

Skrevet

Kvinner er kanskje litt mer kresne enn menn (ikke alle, men på et veldig generelt basis), men jeg tror det er viktig å huske at de er det fordi dette fungerer i praksis.

Mannfolk stiller opp, så jeg skjønner ikke hvorfor de skulle senket kravene sine. Hvis man skulle senket kravene til kvinnfolk måtte man sannsynligvis forandret oppførselen til menn også..

Skrevet

Hva er du ute etter å få oss til å diskutere, TS? Forskjellen på menn og kvinners syn på hvordan den 'perfekte mann/kvinne' skal være, eller er inlegget ditt bare en oppfordring/instruks til kvinner?

Uansett, så tror jeg ikke du skal dra alle kvinnene under èn kam her. Det er ikke alle kvinner som forlanger en høy og mørk mann hvis de selv er lave og lubben. Forskjellen på meg og deg TS, er at du ser på kvinner fra en manns perspektiv, mens jeg er en kvinne selv om ser meg selv og medkvinner fra vårt perspektiv. Jeg vet at JEG og flere av mine venninner ikke forlanger mer av mannen en godhet, kjærlighet, tillit og omtenksomhet. Alt det andre er bare en pluss. Jeg er så heldig at jeg har bokstavlig talt truffet drømmemannen, han har alle de kvalitetene jeg LIKER (ikke forlanger), og mange fler. Men i utgangspunktet var jeg bare ute etter å elske og bli elsket tilbake...

Gjest Lizzette
Skrevet

Det er en god begynnelse å beherske bruk av personlig pronomen iallfall.

Ellers, jeg har tre krav til menn.

1. Han må se bra ut. I mine øyne vil det si: veltrent, bredskuldret, gjerne mørkhåret.

2. Være intelligent og ha ambisjoner. Det betyr ikke nødvendigvis en toppbetalt jobb, men han bør vite hva han ønsker å jobbe med, og satse på det!

3. Han bør ha personlig integritet, altså være ærlig, trofast, ha empati, og bry seg om andre.

Ellers er det alltids et pluss at han kysser bra, og at han forstår meg. Sistnevnte har jeg egentlig gitt opp. ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er jo noe med personlighet også TS :)

Så hvorfor skal ikke de som er "mindre pene" få være kresne? Eller er det så at "mindre pene" bør ta til takke med det andre damer ikke vil ha?

Alt kommer an på øyet som ser.

Skrevet

Typen som ønsker "Høy og mørk"-typen setter meg i en litt vanskelig posisjon - men at folk har preferanser er jo greit nok. Leit når man surfer profiler på Sukker og ser at de ikke ønsker rødhårede partnere - greit nok, men jeg blir selvsagt litt trist over at jeg ufrivillig fikk disse recessive genene. "Gjennomsnittlig og rød" liksom. Hello.

Skrevet (endret)

Jeg har kanskje litt høye forhåpninger men det er mer snakk om personlighet, de ønskene jeg har er for å finne en mann jeg kan leve med, ikke et glansbilde jeg kan se på hver dag til det falmer.

Om han er kjekk er det bare et bonus.

Endret av Tipo
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kanskje litt høye forhåpninger men det er mer snakk om personlighet. Om han er kjekk er det bare et bonus.

Ok...og bildet i avataren er deg selv? På en skala fra 1 til 10 - hvor kjekke må han være?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...