Gå til innhold

Noen som har bestilt fra Nelly, H&M og Ellos


Gjest Syringa_Lilac

Anbefalte innlegg

Gjest Syringa_Lilac

Noen som har bestilt fra Nelly, H&M og Ellos som kan si hvor lang leveringstid man bør regne med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Huffsa

Hos Ellos fikk jeg halvparten av klærna mine 3 dager etter at jeg bestillte de( bestilte 17.00 mandag og fikk de i posten torsdag)

Resterende klær som de ikke hadde på lager fikk jeg 2 dager etter at de kom inn (skulle komme inn tirsdag, var i postkassa torsdag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ellos har jeg ikke prøv.

H&M har ganske lang leveringstid (hvertfall de gangene jeg har prøvd), og klærne kommer gjerne i flere puljer ettersom hva de har inne. Så det kan ta halvannen måned før du får alt... Har jeg erfart...

Nelly har jeg bare gode opplevelser med :) Fikk feks en jakke i løpet av en uke, så det var ikke noe å klage over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HM kan ta alt fra 4 dager og oppover. Ellos går alltid veldig fort, og de har også en løsning der man får varene levert hjemme to dager senere. Du får alltid se når varene kan leveres i bestillingsprosessen hos begge. Det er mulig du ikke får se det før etter at du har sendt orderen men da kan du i såfall gå inn og slette orderen. Nelly har jeg ikke prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt fra alle de 3 stedene, og kan bare si at det er samme hos alle tre stedene. Når tid pakkene kommer, kommer helt an på hvilke sesong man bestiller i og når man bestiller (i helga, ferier, vanlig ukedag osv), men det har aldri tatt mer enn 2 uker. En gang tok det 3 dager og en annen gang 12 dager. Jeg passer alltid på å bestille bare det de har på lager, slik at det ikke kommer flere separate pakker i posten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker best Nelly når det gjelder levering osv. Jeg bestilte en kjole fra Nelly til bursdagen min, men når jeg fikk den var det for liten. Da bare bestilte jeg en ny, som jeg fikk 3 dager etterpå, så sendte jeg bare inn den andre, og fikk pengene tilbake.

H&m på andre siden er utrolig forvirrende, bestilte nettopp derfra. Den sto som " pakking pågår" i nesten en uke, selvom jeg hadde fått hentelapp. Så når jeg kom for å hente pakken hadde de den ikke inne. Så gikk den plutselig rett fra "pakking pågår" til levert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har brukt ellos en gang....og aldri igjen!

leveringstiden var grei den...tok vel 7 dager. Men problemet var at de som sendte varen ikke kunne lese...hadde bestilt et par pumps i str 38. da jeg åpnet pakken var det et helt annet par (annen farge, annen stil, annen hæl) og de var atpåtil i str 36..så helt ubrukelige for meg.

reklamerte på de, og de sa de skulle sende nye til meg. det de ikke fortalte var at de la på en masse for oppkrav da(betalte via nettet første gang), og at de ikke gav meg den rabatten jeg hadde kjøpt skoene til. så det var mange runder der med unødvendige utlegg før jeg endelig fikk igjen pengene mine.

så mitt råd...styr unna..maken til dårlig service har jeg ikke fått noen andre steder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg du har vært veldig uheldig. Jeg har handlet der mye og aldri hatt noen problemer. La redoute derimot fraråder jeg virkelig! (Merkelig at det er samme firma...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syringa_Lilac

Ok. Takk for svar.

Hadde tenkt å bestile ein ny kjole til 17 mai, men eg hadde neppe fått den i tide. Så då får eg ta ein tur innom Cubus med fingre og tær krysset.

Men trenger fortsatt noen fine sommerkjoler og sko med litt hæl, så bestiller fra den siden med "best" utvalg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...