Gå til innhold

16 orgasmer på 3 tiomer

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg måtte bare le når jeg leste dette innlegget.

Sexpirator og redaktør for Cpunktet.no, Cecilie Kjensli gir råd om, hvordan man kommer 16 ganger på 3timer.

"Det jeg skal fortelle nå er helt sant, og jeg vet at det høres helt vilt ut, men det er faktisk tilfellet"

for meg er ikke dette vilt, det er bare kjipt, en "sexolog" som har egen sexleketøy sidenog daglig gir råd innen sex og samliv skal lære meg hvordan jeg kommer 16 ganger på TRE timer.

jeg har kommet opptil 40 ganger (nei jeg lyver ikke) på EN time!

hva med dere?

noen som kan slå rekorden hennes??

http://www.kvinneguiden.no/artikler/16_orgasmer_paa_3_timer/75554

Videoannonse
Annonse
Gjest Anjelika
Skrevet

Det er jo ikke alle som har like lett for det da ;)

Men ja, jeg kan nok slå den rekorden, kommer gjerne rundt 16 ganger på vanlig økt (ikke spør meg hvor lenge det varer, en halvtime kanskje?). Etter det dabber det av da, de siste orgasmene er ikke så intense og jeg blir litt nummen slik at stimuleringen føles svakere og det er vanskeligere å bygge opp igjen. Så 40 orgasmer på en time tror jeg ikke jeg hadde klart å slå!

Gjest Gjest
Skrevet

Sexpirator og redaktør for Cpunktet.no, Cecilie Kjensli gir råd om, hvordan man kommer 16 ganger på 3timer.

"Det jeg skal fortelle nå er helt sant, og jeg vet at det høres helt vilt ut, men det er faktisk tilfellet"

for meg er ikke dette vilt, det er bare kjipt, en "sexolog" som har egen sexleketøy sidenog daglig gir råd innen sex og samliv skal lære meg hvordan jeg kommer 16 ganger på TRE timer.

hva med dere?

Du gjør ikke noe annet enn å komme du altså?? Ja, du får fortelle oss hemmeligheten bak dette da! :popcorn:

Gjest Mann45
Skrevet

for meg er ikke dette vilt, det er bare kjipt

Hei A. Håper det var CK du mente var kjip, og ikke dine multiorgastiske evner! :fnise: For jeg har hørt om verre problemer. Da jeg var yngre og kåt som en liten kanin hele tiden, greide jeg kanskje 4-5 ganger på en time.

Det var ikke mye kjipt! :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet

Jaha..? Og de er sikkert vaginale UTEN annen stimulans enn pusteteknikker alle sammen...faktisk så kan ikke dama NYSE uten at det går...

Jeeeezz....

Skrevet

Du gjør ikke noe annet enn å komme du altså?? Ja, du får fortelle oss hemmeligheten bak dette da! :popcorn:

vel når jeg først har begynnt ser jeg ingen grunn til å stoppe. hemmeligheten er vel at jeg liker sex, at jeg kan mye om det og kjenner kroppen min og hans veldig godt.

for meg er ikke dette vilt, det er bare kjipt

Hei A. Håper det var CK du mente var kjip, og ikke dine multiorgastiske evner! :fnise: For jeg har hørt om verre problemer. Da jeg var yngre og kåt som en liten kanin hele tiden, greide jeg kanskje 4-5 ganger på en time.

Det var ikke mye kjipt! :gjeiper:

jeg mente det var kjipt at hun ikke kom flere ganger og at hun skal gi ekspert råd på noe jeg tydeligvis kan bedre enn henne.

Jaha..? Og de er sikkert vaginale UTEN annen stimulans enn pusteteknikker alle sammen...faktisk så kan ikke dama NYSE uten at det går...

Jeeeezz....

Jeg (og han) brukte jo fingeren av og til. men det var vaginale orgasmer. for det meste g-punkts og noen a-punkt.

hadde jeg vært deg hadde jeg gjort henne forkjølet hele tiden :P

Skrevet

Slår lett rekorden hennes jeg også *fniser*

Første "vibrator opplevelse" = 30 på 15 min... :gjeiper:

Gjest Airi Chikako
Skrevet

40 ganger på en time? Høres fryktelig slitsom ut, spør du meg...

Skrevet

Ikke noe problem å komme flere enn 16 ganger på en time, men tror egentlig ikke jeg har holdt på så lenge med meg selv noen gang. Holder ofte med en 10-12 stykker når jeg er skikkelig kåt og i slaget, til daglig stimulerer jeg ikke mer enn at jeg får en 2-3 stykker. Snakker om rein klitt-stimulering og ikke leketøy. :) Tar vel ca.10-15 sekunder å oppnå klimax, så: fort gjort i en port! ;)

( nå deler jeg sikkert litt vel mye info, men....:) )

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også at hvis det først begynner så kan jeg sikkert holde på til jeg ikke klarer mer!

Vi har fått til 7 på rad, kan lett overgå det, men er ikke alltid jeg gidder å holde på så lenge, jeg blir jo helt utslitt haha :jepp:

Gjest MikeWaters
Skrevet

( nå deler jeg sikkert litt vel mye info, men....:) )

Å, vi tåler det fra deg vettu, mer ;):popcorn:

Skrevet

Å, vi tåler det fra deg vettu, mer ;):popcorn:

:ler:

Godt å høre!

Skrevet

40 ganger på en time? Høres fryktelig slitsom ut, spør du meg...

slitsomt? har du hatt en orgamse? det er ikke som å støvsuge eller jogge!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

slitsomt? har du hatt en orgamse? det er ikke som å støvsuge eller jogge!

Det hadde vært slitsomt å spise tjue 200-grams sjokoladeplater i løpet av en time og, selv om sjokolade i utgangspunktet er godt. :fnise:

Skrevet

Det hadde vært slitsomt å spise tjue 200-grams sjokoladeplater i løpet av en time og, selv om sjokolade i utgangspunktet er godt. :fnise:

jeg mener orgamser er verdt det. og sex handler ikke om å slappe av mest mulig. du får og gir ikke minst bedre sex om du er aktiv.

Skrevet

og en annen ting, orgasmene blir kraftigere og kraftiger, mens sjokolade blir mer og mer kvalmende.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

og en annen ting, orgasmene blir kraftigere og kraftiger...

For deg ja, det betyr ikke at det er sånn for alle. :)

Skrevet

For deg ja, det betyr ikke at det er sånn for alle. :)

sa ikke det er slik for alle. men det er ca like vanlig for damer som å bli kvalm av mye sjokolade.

Skrevet (endret)

hva med dere?

Vil vel ikke påstå at det er kjipt at en sexolog gi råd, vil vel heller anta at det er flere jenter og damer der ute som sliter med å få orgasme overhode. Som ikke kjenner sin egen kropp godt nok til å gi de rette signalene til en partner.

Sex handler om egen komfort, har man ikke det, kan man heller ike ha komfort med en partner.

Multiorgasemr er blitt mer vanlig å prate om, og for mange blir dette å oppleve som et press, de tror at de ikke er bra nok om de ikke oppnår det. De tror de er "unormale". Leit for unge jenter å starte sitt sexuelle liv med det somutganspunkt.

For min del vil jeg påstå at sexen er vellykket når begge nyter og man gir alt av seg selv og man nyter å gi partneren sin alt. Sex er ingen ego trip, orgasmene kommer gjennom det å kunne gi seg hen, og se at man får partneren sin til å gjøre det sammen. Da spiller det mindre rolle hvor mange orgasmer man oppnår totalt.

Å se at man får sin partner til "himmels" er vel nesten mer orgasmisk enn ens egne, men det er i mine øyne da .

Kos deg med dine og ikke gjør det til en konkurranse. En- eller flere orgasmer, deilige er de uansett. :sengekos:

Endret av Optimist40
Skrevet

Vil vel ikke påstå at det er kjipt at en sexolog gi råd, vil vel heller anta at det er flere jenter og damer der ute som sliter med å få orgasme overhode. Som ikke kjenner sin egen kropp godt nok til å gi de rette signalene til en partner.

Sex handler om egen komfort, har man ikke det, kan man heller ike ha komfort med en partner.

Multiorgasemr er blitt mer vanlig å prate om, og for mange blir dette å oppleve som et press, de tror at de ikke er bra nok om de ikke oppnår det. De tror de er "unormale". Leit for unge jenter å starte sitt sexuelle liv med det somutganspunkt.

For min del vil jeg påstå at sexen er vellykket når begge nyter og man gir alt av seg selv og man nyter å gi partneren sin alt. Sex er ingen ego trip, orgasmene kommer gjennom det å kunne gi seg hen, og se at man får partneren sin til å gjøre det sammen. Da spiller det mindre rolle hvor mange orgasmer man oppnår totalt.

Å se at man får sin partner til "himmels" er vel nesten mer orgasmisk enn ens egne, men det er i mine øyne da .

Kos deg med dine og ikke gjør det til en konkurranse. En- eller flere orgasmer, deilige er de uansett. :sengekos:

enig i mye av det du sier, og mener ikke å gjøre dette til verken en konkurranse eller noe press.

og jeg forklarte ovenforhva jeg syntes var kjipt.

man må heller ikke ha multiorgasmer for å oppnå mange på "en sex".

som jeg også nevnte ovenfor, mmine blir sterkere og sterkere etter å ha kommet en gang. så med denne tankegangen var min partner ennå heldigere enn meg, for jeg hadde det langt over himmels:p

"for min del vil jeg påstå at sexen er vellykket når begge nyter og man gir alt av seg selv og man nyter å gi partneren sin alt."

helt enig. men orgasmer skader ikke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...