Gå til innhold

Aldri onanert eller fått en orgasme


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Er dette unormalt? Er 23 år gammel og singel. Og har som sagt aldri fått orgasme, eller onanert ordentlig selv. Har så og si 0 sexlyst heller. Hvis jeg først havner i "situasjonen", blir jeg veldig kåt. Selvfølgelig. Har hatt omlag 17 sexpartnere, og ingen har klart å gi meg en orgasme. Det er er etter hva jeg har forstått normalt. Men hvorfor har jeg ikke lyst til å onanere tro? Har prøvd leketøy, dusjhode, bare mine egne hender og fingre, etc. Men det er kjedelig, og frister ikke til gjentakelse.

Litt irriterende egentlig!

Noen meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville oppsøkt noen om dette problemet. Jeg ville sagt at det ikke er normalt. Du nevner ikke om du er gutt eller jente, men ut i fra det du skriver gjetter jeg jente. Jeg har selv ikke på G-Punkt orgasme og jobber med saken, men klitten har jeg brukt flittig siden jeg var 13-14 år. Mange begynner før det til og med... tror kanskje jeg var litt sen med å oppdage kroppens eget leketøy hehe.

Kanskje du bør oppsøke en sexolog. De vet ofte hvorfor folk ikke er seksuelt opphisset eller hvorfor de ikke får orgasmer og de finner ofte en løsning på problemet. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann45

Har hatt omlag 17 sexpartnere, og ingen har klart å gi meg en orgasme.

Akkurat det er ikke så uvanlig, tror jeg, men det er noe med ansvaret: Enhver har ansvar for sin egen seksualitet. Det er neppe å forvente at noen andre enn deg sjøl kan gjøre den jobben - først. Og det handler kanskje mer om å "gi seg hen", enn "å få".

Forslaget til forrige svargiver tiltredes for øvrig.

Det viktigste spørsmålet her er jo hvordan du har det med dette? Er det et problem for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Leste en artikkel i et blad for noen måneder siden om et lignende tilfelle. Hun fikk diagnosen A-seksuell av legen sin, noe som går ut på at man rett og slett ikke har lyst på sex. Ikke så utbredt vil jeg tro, men det finnes nok flere som har det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Leste en artikkel i et blad for noen måneder siden om et lignende tilfelle. Hun fikk diagnosen A-seksuell av legen sin, noe som går ut på at man rett og slett ikke har lyst på sex. Ikke så utbredt vil jeg tro, men det finnes nok flere som har det sånn.

Jeg søkte på det og fant fram til en side om det å være aseksuell, og jeg fant ut at det finnes et begrep for meg! Har lenge vært frustert over at jeg ikke er seksuellt interessert i andre mennesker, og at jeg ikke finnes interessert i det å ha sex med noen. Føler meg litt mindre alene nå :)

Her er mer info om det å være aseksuell: AVEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Jeg søkte på det og fant fram til en side om det å være aseksuell, og jeg fant ut at det finnes et begrep for meg! Har lenge vært frustert over at jeg ikke er seksuellt interessert i andre mennesker, og at jeg ikke finnes interessert i det å ha sex med noen. Føler meg litt mindre alene nå :)

Her er mer info om det å være aseksuell: AVEN

Supert! Glad for å kunne hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GirlDreamer

Jeg synes det er utrolig kjedelig å ikke finne så mye informasjon om aseksualitet i norge, men jeg har netopp laget et norsk forum for aseksuelle, så jeg håper at noen her vil melde seg inn å bli med på diskusjoner

http://aseksuell.diskusjonsforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...