Gå til innhold

Stygt å se en kvinne røyke?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg synes det er stygt å se kvinner røyke, men menn ser ikke noe smartere ut bare for å ha det sagt.

Det styggeste jeg ser er derimot gravide kvinner, eller kvinner med småbarn som røyker. Det grenser mot misbruk for den uskyldige partens del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er uenig, når jeg ser gjennom gamle klassikere hvor kvinner røyker fremstår de som beherskede og i kontroll over alle situasjoner.

De jeg møter til daglig som står ute og suger inn røyk har ingen apell til meg, jeg sier bare at kvinner ikke blir stygge fordi de tenner en røyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser stygt ut å røyke, uansett kjønn. Det som virkelig får det til å vrenge seg i meg er gravide kvinner som røyker. Da får jeg en inderlig trang til å gå bort og snappe sigaretten fra dem. Har klart å holde meg i skinnet hittil. ;)

Jeg kjenner ikke så mange som røyker lenger, de har sluttet en etter en. Men blant de som ennå røyker så påvirker ikke røykingen det jeg føler for vedkommende. Med mindre det er snakk om gravide kvinner, som nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jo ikke akkurat noe for skjønnheten, verken å røyke eller snuse. Gjelder både kvinner og menn. Så nei, synes ikke det er direkte pent :gjeiper: Men så er det jo verre ting med det, enn akkurat hvordan det ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg røyket selv en periode så slutta jeg I 3 hele år, men I det siste har jeg vært ute og festa en del med mange venninner som røyker, og nå tar jeg meg ett par røyk etter at jg har drukket litt, det er jo egentlig rart når jeg selv hatet å se folk røyke. men man blir vant med dt, dt er en sosial greie, jeg aner ikke hva folk tenker hvis de ser meg røyke, men dt er vell litt stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Røyking som aktivitet ser særdeles harry ut. For ikke å snakke om at folkene som gjør det som regel blir stygge selv også. Hvorvidt vedkommede er kvinne eller mann er fullstendig irrelevant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Whitelines

Synes ikke røyking ser stygt ut, samme om det er kvinne eller mann - men nå er jo jeg røyker selv. Det jeg heller opplever er at når en eller to tar seg en røyk mens de venter på bussen o.l, er det ofte de kommer i prat med hverandre. Jeg har aldri pratet så mye med ukjente folk før jeg begynte å røyke selv. Rart fenomen, men en del av røyken er jo en sosial greie.

Det er foressten styggere med sure blikk og nedverdigende kommentarer fra ikke-røykere. Hvis jeg tar en røyk offentlig passer jeg på å holde meg unna for ikke å sjenere noen og er det småbarn i nærheten stumper jeg røyken. Jeg lukter muligens røyk, selv om jeg er påpasselig med å ikke røyke inne, men det får være mitt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

røyking er patetisk i utgangspunktet. menn som røyker er svake personer. En ekte Mann er ikke avhengig av noe, ei heller nikotin. Kvinner som røyker er usunne, ser dumme ut og fremstår rett og slett som mindre intelligente.

Da burde vel dette gjelde alle mennesker med laster.

Sjokoholikere, kaffetørste, junkfodd avhengige, spilleavhenige, sexavhengige, overvektige.osv. Vi er visst en nasjon med generelt dumme mennesker her i landet. :murvegg:

Endret av Vinnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stillness

Det er vel ikke noe særlig uansett om det er mann eller kvinne.

Er alltid irriterende når røykere er på besøk og de ikke kan gå ut.Lukten sitter lenge,flere dager,men jeg merker det sikkert bedre siden jeg ikke røyker selv.

Det er heller ikke spesielt appetitelig å kysse noen som røyker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Da burde vel dette gjelde alle mennesker med laster.

Sjokoholikere, kaffetørste, junkfodd avhengige, spilleavhenige, sexavhengige, overvektige.osv. Vi er visst en nasjon med generelt dumme mennesker her i landet. :murvegg:

Nei. Røyking er det verste. det går utover alle andre. Røykere stinker og ser gustne ut. Røykere har gitt etter for et patetisk behov og demonstrert komplett mangel på evne til å ikke være avhengige av noe. røykere ligger rett under de som tror de trenger plastikkoperasjoner for å ha verdi som mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det er vel ikke noe særlig uansett om det er mann eller kvinne.

Er alltid irriterende når røykere er på besøk og de ikke kan gå ut.Lukten sitter lenge,flere dager,men jeg merker det sikkert bedre siden jeg ikke røyker selv.

Det er heller ikke spesielt appetitelig å kysse noen som røyker..

Ikke kan gå ut? Først og fremst, hvorfor skal en gidde å besøke folk som røker inne? Dernest, om noen hadde prøvd seg på å røke inne hos meg hadde de gått på hodet og ræva ut. Det er jævlig nok å kjenne stanken fra de røykende kollegaene jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser stygt ut å røyke, uansett kjønn. Det som virkelig får det til å vrenge seg i meg er gravide kvinner som røyker. Da får jeg en inderlig trang til å gå bort og snappe sigaretten fra dem. Har klart å holde meg i skinnet hittil. ;)

Jeg kjenner ikke så mange som røyker lenger, de har sluttet en etter en. Men blant de som ennå røyker så påvirker ikke røykingen det jeg føler for vedkommende. Med mindre det er snakk om gravide kvinner, som nevnt.

Enig.

Har et par venner som fremdeles røyker, men så lenge de er flinke til å ta hensyn, blander jeg meg ikke opp i deres valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Røyking er det verste. det går utover alle andre. Røykere stinker og ser gustne ut. Røykere har gitt etter for et patetisk behov og demonstrert komplett mangel på evne til å ikke være avhengige av noe. røykere ligger rett under de som tror de trenger plastikkoperasjoner for å ha verdi som mennesker.

Folk tar ikke plastiske operasjoner for å øke verdien som mennesker men for å øke selvtilliten på kroppsbildet sitt. Verdien som menneske kommer innefra, den viser vi ved handling og ord. Hvordan kan kropp forandre det indre?? Nå må du ikke blande så fælt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun er gravid er det helt forkastelig! Ellers er det like stygt å se både menn og kvinner røyke.. Skulle det være en forskjell???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke gjør deg dummere enn du er, du tør ikke stå for det engang og bare mååå være anonym. spurte etter betydningen i denne sammenhengen! Hvorfor sitere noen pgså skrive word under? Er jo ikke noe mening i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...