Piglet Skrevet 8. november 2005 #1041 Del Skrevet 8. november 2005 For en ekkel oplevelse! Og så skjønner jeg ikke at folk tør kjøre når de har drukket... Ha en fin tirsdag! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 8. november 2005 Forfatter #1042 Del Skrevet 8. november 2005 For en ekkel oplevelse! Og så skjønner jeg ikke at folk tør kjøre når de har drukket... Ha en fin tirsdag! Piglet ← Siden jeg ikke var "på arbeid" tillot jeg meg også å fortelle ham hva jeg mener om fyllekjøring! Mannen min mente at jeg ikke burde ha sakt det, men jeg kunne bare ikke la vær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 8. november 2005 #1043 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg kan ikke la være å tenke hvordan jeg selv ville reagert i en lignende situasjon. Heldigvis (bank, bank, bank) har jeg aldri vært involvert i en ulykke eller vært førstemann til til et ulykkessted. Jeg er ikke sikker på om jeg hadde taklet det så godt.. Jeg blir helt misunnelig når jeg leser om morgenplanene dine. *sukk* Fortsatt god tirsdag! Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. november 2005 #1044 Del Skrevet 8. november 2005 Godt det ikke gikk verre enn det gjorde mht den bilulykken... Tenker på andre involverte etc... Skjønner godt at du benyttet sjansen til og si hva du mente om fyllekjøring, jeg hadde nok muligens gjort det samme hvis personen hadde vært tilsynelatende i grei nok stand. Film, frokost og dyne er en fin start på dagen. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 11. november 2005 Forfatter #1045 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg har også prøvd å forestille meg hvordan det ville være å komme som 1. mann til en bilulykke. Det har alltid vært en smule skremmende. Men man kan ikke riktig forbrede seg, tror jeg. Selv om man nok skal gjøre opp med seg selv om hva som er viktig i situasjonen. (Som at det blir ringet etter ambulanse, tenke over hva man skal si til alarmsentralen osv). Egentlig har jeg det litt for travelt til å sitte her. Filmen jeg ville se (nr. 2 film, som jeg lånte for leeenge siden), må vente til en senere annledning. Jeg ble sittende og "leke med pc´n", kom nemlig også tilfeldigvis over Denne side... Og så har jeg funnet ut av hvilken html kode man skal skrive for å aktivere CC og Subject i mitt link. (Snakk om å kaste bort tiden - jeg skal ikke en gang bruke det)... Må skynde meg... Skal til byen for å bytte noen varer... Det var forøvrig en koselig tirsdag, selv om jeg (som vanlig), kom senere i gang med både film og dyne God dag til dem som måtte kikke innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 11. november 2005 #1046 Del Skrevet 11. november 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 14. november 2005 Forfatter #1047 Del Skrevet 14. november 2005 Det ble en god helg, Piglet Eller, søndagen var mindre god, men det var selvforskyldt etter for mye rødvin lørdag Hele dagen tilbragte jeg ved enten å ligge på sofaen, eller sitte på kne foran toalettet På jobb skulle jeg også, så jeg hadde bare å bli bra. Man kan ikke bli borte på grunn av selvforskyldt sykdom, vel Det skal i allefall bli lenge til jeg rører rødvin igjen! Vi skal ha noe så (u)orginalt som risgrøt til middag. Til datterens store begeistring, og til mannens stor fortvilelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 15. november 2005 #1048 Del Skrevet 15. november 2005 Det hørtes ikke ut som en særlig hyggelig søndag... Men sånn går det jo noen ganger. Jeg synes risgrøt er god middag, jeg, men etter at vi har begynt og spise havregrøt til frokost hver morgen, har jeg ikke så behov for enda mere grøt. Men kanskje jeg skal lage det en dag før jul, i det mindste. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 15. november 2005 Forfatter #1049 Del Skrevet 15. november 2005 Det beste med risgrøt er at man kan lage riskrem av restene Ja, det blir nok i meste laget med både havregrøt og risgrøt på samme dag. Havregrøt er forresten også godt I dag kom mannen min hjem med en CD til meg - Den nyeste til Madonna Han syntes det var så lenge siden han hadde kjøpt noe til meg... Det var veldig søtt synes jeg, spesielt fordi det kom så uventet. På jobb går det stille og rolig. a. begynte plutselig å snakke om det som førte til vår diskusjon sist. Denne gang med et stort glis om munnen og glimt i øyet. Tullet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 15. november 2005 #1050 Del Skrevet 15. november 2005 Hei Miranda! Jeg får litt deja vu når jeg leser om søndagen din. Nå skjer det heldigvis ikke så ofte uten at det er noe mer morsomt av den grunn.. Har du stemt i dag? Jeg har for stemt for første gang her i Danmark. For 4 år siden hadde jeg kun bodd her i to år og følte ikke noen særlig tilhørighet og unnlot dermed å stemme. Men i dag har jeg gjort min plikt, selv om jeg skal innrømme at jeg var litt i tvil helt til jeg sto med stemmesedlene i hendene og skulle sette kryss.. Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 16. november 2005 Forfatter #1051 Del Skrevet 16. november 2005 Det er bestemt ikke morsomt med søndager av den slagsen, Malou. Og hver gang det skjer er det siste gang. Til neste gang... (Enten drikker jeg for sjelden, eller så er det rødvin jeg ikke tåler... ) Ja da, jeg fikk vært og stemt! Var i tvil jeg også. Synes hverken jeg kjenner politikerene eller de lokale partiene godt nok. Men jeg har forsøkt å følge med litt den siste tiden, og se på hvilke saker de forskjellige personer står for. Sosialdemokratenes liste bestod kun av menn over pensjonsalder, derfor fikk de ikke min stemme. Jeg synes de er behov for flere kvinner i politikken, for de har ofte noen andre verdier. Men jeg fikk da satt mitt kryss. Selv om det var med tvil... I dag har jeg spist (for)mye. Det er egentlig bare deilig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 18. november 2005 Forfatter #1052 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg må jo innrømme det var "slemt" av meg, men jeg måtte bare eksprementere. Og det gikk jo ganske godt Under Cardiganen jeg en gang kjøpte hos Indiska, tok jeg på en lett bommuls t-shirt. Uten bh... Tenkte at nå ville jeg se om hun la merke til det Jeg hadde glemt det hele. Den nye, røde sofagruppen vi satt i, var litt ukomfortabel. Jeg tok en av putene til å støtte ryggen, med det resultat at brystene ble fremhevet Cardiganen hadde gledet til side. Vi diskuterte lederskap. Hva som kjennetegner gode og dårlige ledere. Plutselig merket jeg hennes blikk forsvant ned i min brysthøyde, møtte deretter igjen mine øyne, men var i neste sekund nede i brysthøyde igjen. Jeg festet blikket på et punkt på veggen, for å ikke miste konsentrasjonen. Ble forlegen. Rettet cardiganen. Men jeg fikk da en reaksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 18. november 2005 Forfatter #1053 Del Skrevet 18. november 2005 "Du skal være forsiktig med hva du ber om", sa hun lett. Jeg svarte ikke. Ikke fordi jeg ikke ville svare, men fordi hun fikk meg til å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 19. november 2005 Forfatter #1054 Del Skrevet 19. november 2005 Har hatt en riktig kvalitets-ettermiddag med datteren og mannen. Koselig Nå skal jeg bare ta en dusj før jeg kjører til arbeid. Ønsker jeg hadde fri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 19. november 2005 #1055 Del Skrevet 19. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 20. november 2005 Forfatter #1056 Del Skrevet 20. november 2005 Hei Bustetroll, velkommen tilbake!! Torsdag har vi avtalt jeg skal til henne. Tydlig hun vil ha besøk. Har snakket om det et par ganger. Lenge siden jeg har vært der. Med vilje. Kommunen gir oss noen penger vi kan holde julebord for. Normalt pleier vi å kjøpe brus og godteri for pengene. I år har vi snakket om å gå ut og spise, og en tur på kino. Gleder meg Vi har kommet nærmere hverandre igjen. Det holdt jo ellers på å gå galt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 21. november 2005 #1057 Del Skrevet 21. november 2005 Hei vennen. Hvordan staar det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 21. november 2005 #1058 Del Skrevet 21. november 2005 Høres ut som et hyggelig julebord... Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 24. november 2005 Forfatter #1059 Del Skrevet 24. november 2005 Hei Sukkerert og hei Piglet! Egentlig går det ganske fint. Har vært hjemme hos a. i dag, for første gang på et par måneder! Det var fint, og jeg har nok savnet det. Hun dekket opp med porretærte, tomatsalat og varmt brød med smør. Vi snakket og koset oss. Hun vil gjerne ut en aften. Sier jeg skal finne datoen. Min kalender er ganske fullbooket, så det ser ut som om det må bli en hverdag. Ikke at det betyr så mye, men jeg ville jo helst at det skulle ha vært en helg... Ellers så har jeg til min manns store forskrekkelse bestilt Latex klær (!) Da vi flyttet til Danmark for mange år siden, hadde vi en slik forretning i vår gate. Selv om jeg hadde lyst til å gå inn, var det ikke noe jeg torde. Men nå har jeg så altså funnet noe billig, men ekte, Latex via QXL.... Det er ikke det store tapet om det ikke faller i smak, med andre ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 25. november 2005 #1060 Del Skrevet 25. november 2005 Latexklær høres eh... spennende ut... Men så lenge det funker for dere er jo alt fint! Hva skjer ellers med deg og a.? Har dere blitt mere venninder eller er det fortsatt litt "flørt"? Klarer ikke helt og følge med... Ha en fin helg når du kommer så langt! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå